900mL zou ook kunnen. Heb geen exacte hoeveelheid afgemeten. Dus 8- of 900 zou ook prima kunnen eerlijlk gezegd. Maar dat is dan nog heel veel toch?
Bougie is te zien in het bericht hierboven.
Valse lucht... Zou kunnen. Dan carb opnieuw afstellen misschien?
Dat is niet de bougie van een oliestoker...
Zit er nu niet ruim teveel olie in?
K-pipe heeft geen middenbok. Hieronder hangt het bekende (125cc)honda (kloon?) liggende 1 cilinderblokje wat ook onder de Honda Cub hangt.Eens.. moeilijk starten en slecht stationair lopen... te hoge carter druk.. slecht lopen..
Heb je wel een peilstok ?
Oliepeilen met de motor op de middenbok.
bijgevuld. Niet ververst. voor het bijvullen gepeild, en was niet leeg.
Lijkt me niet. Ketting en tandwielen een halfjaar geleden vervangen. Smeren doe ik regelmatig. Zowel de ketting, als andere onderdelen die dat nodig hebben. Filter pas gecheckt, maar ziet er ook goed uit.
Heb je nu al gecontroleerd op valse lucht?
Eerste gedachte hierbij is brandstoftekort.Ik heb gezocht, maar kon nergens losse slangetjes vinden. Ook niet met remmenreiniger.
Als hij stationair draait, gaat even goed. Daarna krijgt hij een raar, moffelend geluid alsof hij bijna uitvalt. (en soms gebeurt dat dan ook)
Een verstopping, of vacuüm trekken tank. Of lege tank.Ja, dacht ook aan brandstoftekort. Maar zie niet terug waar dat door kan komen.
Is ook mijn eerste gedachte.....Zit er nu niet ruim teveel olie in?
Wat was het probleem?Nog geen problemen aan de uitlaat ontdekt. Maar zal er op blijven letten. Bedankt voor de tip!
Probleem met gas is inmiddels verholpen.