Diversion sleuteldag

Poll Diversion sleuteldag

  • 25-04

    Stemmen: 0 0,0%
  • 26-04

    Stemmen: 0 0,0%
  • 09-05

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10-05

    Stemmen: 0 0,0%
  • 16-05

    Stemmen: 4 50,0%
  • 17-05

    Stemmen: 1 12,5%
  • 06-06

    Stemmen: 0 0,0%
  • 07-06

    Stemmen: 2 25,0%
  • 13-06

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Dan zie ik je dan. Heb je toevallig daar een opvangpan? Wil namelijk mijn tank omspoelen en met een opvangbak is dat een stuk makkelijker.
 
Nou, eigenlijk een verjaardag, maar toch geregeld dat ik kan komen. Mijn vriendin gaat naar de verjaardag en ik kan lekker naar de sleuteldag, jeuh, eindelijk :-) Hoe laat zijn de meesten er overigens? Voor mij is het een ritje vanuit Eindhoven, dus ook voor mij zal de tank niet meer vol zijn.

Heb trouwens ook nog een (nog niet gebruikte) opvang bak, zal deze meenemen, er vanuit gaande dat deze in een koffer past, maar dat verwacht ik wel.

@Wuppie, kan ik het adres krijgen in een PM?
 
Wuppie heb je daar misschien ook een jerrycan waar ik 's morgens even wat verse benzine in kan doen voor na het spoelen van de tank?
 
Laatst bewerkt:
Nou, eigenlijk een verjaardag, maar toch geregeld dat ik kan komen. Mijn vriendin gaat naar de verjaardag en ik kan lekker naar de sleuteldag, jeuh, eindelijk :-) Hoe laat zijn de meesten er overigens? Voor mij is het een ritje vanuit Eindhoven, dus ook voor mij zal de tank niet meer vol zijn.

Heb trouwens ook nog een (nog niet gebruikte) opvang bak, zal deze meenemen, er vanuit gaande dat deze in een koffer past, maar dat verwacht ik wel.

@Wuppie, kan ik het adres krijgen in een PM?

Done ;)
 
DIENSTMEDEDELING!!!

Wil iedereen die komt dit nog even bevestigen in dit topic, dit i.v.m. de catering.
Ik heb inmiddels van Anne-Marie (motormuisie) begrepen dat ze er ook weer bij is *O*

Voor zover nog nodig kan het adres via PM worden opgevraagd.
 
Laatst bewerkt:
Mits er geen gekke dingen gebeuren zal ik er bij zijn. Met Anne-Marie afgesproken om een connector te maken voor haar aanhanger. (Is weer eens wat nieuws!)

En ik kijk nog even 2 minuten naar je remmen!
 
Mits er geen gekke dingen gebeuren zal ik er bij zijn. Met Anne-Marie afgesproken om een connector te maken voor haar aanhanger. (Is weer eens wat nieuws!)

En ik kijk nog even 2 minuten naar je remmen!

Veel meer zal ook niet nodig zijn :+

Wil verder alleen de motor even flushen in de hoop dat dat het walmen wat vermindert.
 
Ik ben er ook bij gegarandeerd.

Wil alleen nog wat verbruik spullen bestellen, filters, olie, bougies, etc. Weet niet of alles vervangen moet worden, maar heb het liever wel mee mocht het toch nodig zijn.

Heb ook nog een multimeter, nog niet gebruikt, zal ik ook meenemen, kan ik eindelijk eens kijken naar de accuwaardes met ondersteuning van iemand. Ben niet zo'n electrotechneut :-)

Eventueel, mocht dit qua tijd en alles kunnen wil ik even kijken naar het aansluiten van de navigatie via een relais, gaat nu nog rechtstreeks op de accu, als ik alleen al iemand heb die kan aanwijzen hoe wat en waar kom ik een heel eind. Maar we zullen het wel zien. Zal ook eens zoeken naar een geschikt relais hiervoor, staat volgens mij ergens op het forum.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook bij gegarandeerd.

Wil alleen nog wat verbruik spullen bestellen, filters, olie, bougies, etc. Weet niet of alles vervangen moet worden, maar heb het liever wel mee mocht het toch nodig zijn.

Heb ook nog een multimeter, nog niet gebruikt, zal ik ook meenemen, kan ik eindelijk eens kijken naar de accuwaardes met ondersteuning van iemand. Ben niet zo'n electrotechneut :-)

Eventueel, mocht dit qua tijd en alles kunnen wil ik even kijken naar het aansluiten van de navigatie via een relais, gaat nu nog rechtstreeks op de accu, als ik alleen al iemand heb die kan aanwijzen hoe wat en waar kom ik een heel eind. Maar we zullen het wel zien. Zal ook eens zoeken naar een geschikt relais hiervoor, staat volgens mij ergens op het forum.

Ik kan je wel helpen met de electra. Een relais heb ik wel voor je. Ik zal 'em mee nemen.
 
Ik kan je wel helpen met de electra. Een relais heb ik wel voor je. Ik zal 'em mee nemen.

Oh, das mooi, alvast bedankt Kees!

Had al even gekeken, maar mijn olie opvang bak is te groot voor in de koffer, Karin, heb jij deze ook daar ter beschikking? Anders kan ik 'm wellicht nog tussen mijzelf en de koffer vastbinden, maar of dat lekker zal rijden weet ik niet.

Mijn lijstje is nu:

- Olie vervangen;
- Bougies controleren en eventueel vervangen;
- Cardanolie vervangen;
- Luchtfilter controleren/schoonmaken en eventueel vervangen;
- Eventuele andere zaken controleren (remschijven, remblokken, afstelling remmen/koppeling);
- Plaatsen relais voor navigatie (en wellicht later handvatverwarming).

Heb soms wat problemen met starten, moet altijd de choke gebruiken dan gaat het goed, geen ramp, wellicht iets van afstelling van iets, maar goed dat kan ik wellicht met iemand bespreken/bekijken zaterdag.

Voor de meeste is dit vast geen uitdaging, voor mij wel :)
 
Oh, das mooi, alvast bedankt Kees!

Had al even gekeken, maar mijn olie opvang bak is te groot voor in de koffer, Karin, heb jij deze ook daar ter beschikking? Anders kan ik 'm wellicht nog tussen mijzelf en de koffer vastbinden, maar of dat lekker zal rijden weet ik niet.

Mijn lijstje is nu:

- Olie vervangen;
- Bougies controleren en eventueel vervangen;
- Cardanolie vervangen;
- Luchtfilter controleren/schoonmaken en eventueel vervangen;
- Eventuele andere zaken controleren (remschijven, remblokken, afstelling remmen/koppeling);
- Plaatsen relais voor navigatie (en wellicht later handvatverwarming).

Heb soms wat problemen met starten, moet altijd de choke gebruiken dan gaat het goed, geen ramp, wellicht iets van afstelling van iets, maar goed dat kan ik wellicht met iemand bespreken/bekijken zaterdag.

Voor de meeste is dit vast geen uitdaging, voor mij wel :)

Olie kan in een teil en dan over in een lege oliecan.

Over choke gesproken: de mijne moet weer even nagekeken. En ik ben ook zeer benieuwd waar die lollige knalletjes na het starten vandaan komen :+
 
Ik heb twee verjaardagen (van mijn dochters... Stond niet in mijn agenda... Shame om me).
Maar, ik kom vrijdagavond wel even langs om spulletjes voor Motormuisje af te geven...
Lukt het Motormuisje met je achterrem?
 
Laatst bewerkt:
Yep, nieuwe remschijf en nieuwe blokken gemonteerd. Rempomp schoongemaakt en de remmen weer voorzien van nieuwe remvloeistof, goed ontlucht. Remt weer super.
Nu nog even stoeien met het monteren van de trekhaak, allemaal losse delen, echt even puzzelen.
 
Ik heb twee verjaardagen (van mijn dochters... Stond niet in mijn agenda... Shame om me).
Maar, ik kom vrijdagavond wel even langs om spulletjes voor Motormuisje af te geven...
Lukt het Motormuisje met je achterrem?


Nou ja zeg! Sufferd :( Niet eens tijd voor een bak koffie? Je woont om de hoek :+
 
Nou, ik weet niet precies hoe laat ik er ben, maar ik verwacht rond 10 uur. Tot morgen.

Hopelijk is het morgen droog, dat :] toch fijner.....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan