Vanquishdiv
MF'er
- 27 mrt 2017
- 75
- 8
Pook ingevet, draaipunt lijkt OK., voldoende olie (onlangs ververst ivm sludge).
Korf rechts of links openen? En met welk momentum moet ik de bouten weer aandraaien?
Mogelijk het druk lagertje naar de kL.....
Of te veel speling op de koppelings korf.
Olie er uit en de koppeling zijde los halen, dan kun je misschien zien wat er aan de hand is.
Druklagertje is een zwak punt.Mogelijk het druk lagertje naar de kL.....
Of te veel speling op de koppelings korf.
Olie er uit en de koppeling zijde los halen, dan kun je misschien zien wat er aan de hand is.
Druklagertje is een zwak punt.
Zeker icm sludge.
En waar kan ik deze bestellen, even surfen levert mij niets op.
Ja. Vervangen.De druklager ziet er roestig, is aardig dun en ziet er droog, iets roestig uit maar is niet aan gort. Kan het dan al een veroorzaker zijn van deze problemen?
En waar kan ik deze bestellen, even surfen levert mij niets op.
Van foto is niet 100% te stellen dat t de oorzaak is.@Janbros, bedankt, zojuist gebeld. 17€.
Ik weet alleen nog niet zeker of dit de veroorzaker is. Ik zal vanavond een foto uploaden.
Van foto is niet 100% te stellen dat t de oorzaak is.
Maar een roestig lager is altijd vervangen. Zeker als die brkend staat als zwak punt.
En dat is een ok prijs.
Bij cmsnl 15,50 ex btw en ex verzending
Zou kunnen.Wat ik mij heb laten vertellen of ooit ergens gelezen dat HD dezelfde gebruikt voor een fractie van de prijs....maar dit kan ik niet ontkennen noch bevestigen.
Sowieso dat lagertje vervangen, kost weinig en als het nog niet kapot is gaat ie binnenkort aan gort.De druklager ziet er roestig, is aardig dun en ziet er droog, iets roestig uit maar is niet aan gort. Kan het dan al een veroorzaker zijn van deze problemen?
En waar kan ik deze bestellen, even surfen levert mij niets op.
Sowieso dat lagertje vervangen, kost weinig en als het nog niet kapot is gaat ie binnenkort aan gort.
Wat ook nog een simpele oorzaak zou kunnen zijn:
Bij het monteren van de koppelingsdeksel en met name het asje (nr.7) dat daar uit kijkt en waar je het armpje (nr.3) op monteert waar je de koppeling mee bedient. Als je dat heveltje / armpje (nr.3) op het asje (nr.7) zet moet de punt tussen de markering op je blok staan (2 lijntjes). Als je daar per ongeluk niet op hebt gelet komt je koppeling nooit helemaal vrij.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou kunnen.
Dan bij een big twin op de kop van de versnellingsbak, uiteinde drukstift. Daar zit een gelijksoortig lagertje.
Mcs 911120 €6,62