IndianScout
MF veteraan
Hey ,
Dit weekend een project motor erbij gekocht ivm mijn andere project (vw kever) klaar is .
Ik zag hem op marktplaats en deed een redelijk bod ,
het is een Dnepr K750 frame/motor/bak .
Frame is gepoedercoat , net als de velgen/stuur . nieuwe spaken en veel opnieuw verzinkt .
Motorblok is een nieuw opgebouwd door de vorige eigenaar , heb hem open gehad en inderdaad ziet er als nieuw uit van binnen met
veel compressie .
bij aankoop :
Heb hem nu alweer bijna uit elkaar liggen om hem goed op te bouwen , ik twijfel over de spatborden , ik zit eraan te denken om spatbord van of een M72 of R71 erop te zetten .
de Bobber stijl is leuk maar ik wil meer richting zo iets :
of deze :
deze stijl spatborden , indian scout zo te zien .
Tank is trouwens door de vorige eigenaar voorzien van de KM teller , dat is een knap staaltje laswerk . erg netjes gedaan .
Nu bezig met onderdelen zoeken en hem rijdend maken , hij heeft een geldig oldtimer kenteken , dus hoef niet naar RDW
Plannen :
Spatborden zoeken bmw R71 / indian Scout
Kabelboom maken
auto dynamo erop bouwen 12 volt .
tank schakeling afmaken .
uitlaat bochten zoeken en bijpassende dempers (fish tails?)
powerfilters eraf halen
en er zal nog wel meer moeten gebeuren
Dit weekend een project motor erbij gekocht ivm mijn andere project (vw kever) klaar is .
Ik zag hem op marktplaats en deed een redelijk bod ,
het is een Dnepr K750 frame/motor/bak .
Frame is gepoedercoat , net als de velgen/stuur . nieuwe spaken en veel opnieuw verzinkt .
Motorblok is een nieuw opgebouwd door de vorige eigenaar , heb hem open gehad en inderdaad ziet er als nieuw uit van binnen met
veel compressie .
bij aankoop :

Heb hem nu alweer bijna uit elkaar liggen om hem goed op te bouwen , ik twijfel over de spatborden , ik zit eraan te denken om spatbord van of een M72 of R71 erop te zetten .
de Bobber stijl is leuk maar ik wil meer richting zo iets :

deze stijl spatborden , indian scout zo te zien .
Tank is trouwens door de vorige eigenaar voorzien van de KM teller , dat is een knap staaltje laswerk . erg netjes gedaan .
Nu bezig met onderdelen zoeken en hem rijdend maken , hij heeft een geldig oldtimer kenteken , dus hoef niet naar RDW
Plannen :
Spatborden zoeken bmw R71 / indian Scout
Kabelboom maken
auto dynamo erop bouwen 12 volt .
tank schakeling afmaken .
uitlaat bochten zoeken en bijpassende dempers (fish tails?)
powerfilters eraf halen
en er zal nog wel meer moeten gebeuren