Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Dolomietentour - foto's

  • Onderwerp starter
  • #5
Ik heb ook alweer zin in volgend jaar

Laatste sessie...

































En als afsluiter....een koekblik

 
Laatst bewerkt:
jeetje wat een mooie foto's zeg. Hoge zonnige bergen
daar hou ik wel van

was dit een route die je zelf hebt uitgestippeld?
Is het mogelijk meer info te krijgen over de rit,
zoals aantal dagen, plaatsen etc??

wil namelijk ook van het zomer een rit richting
die kant op maken,

alvast bedankt!!!

 
Mooie foto's!!!

Maar iets teveel oranje in de foto's .....ben nog bezig met verwerken.
 
wreeeeeeeeeeeeeeeeed !!! IK WIL OOK EEN KEER !!

wats up met die foto vanuit een bus
 
Mooie foto's hoor! Mijn mannetje is daar nu ook bezig, alleen dan op een racefiets.... Als ik eraan denk, word ik al moe!
 


Wij hebben de centrale dolomieten tour van vrij uit gereden. Lekker overnacht in 1 hotel en vanuit daar dagelijks een route gereden van ruim 200 kilometer. Echt een aanrader moet ik zeggen!
 
Mooie pics, nog iets gemerkt van de strengere wetgeving?

Ja ik had mezelf ook ingesteld op een strengere wetgeving maar.....
Heb er niks van gemerkt Best wel wat Caribeniri gezien maar totaal geen last van gehad. Hangt natuurlijk wel van je manier van rijden af Zolang je in de dorpjes rustig aan doet valt het allemaal wel mee
 
Wij hadden dus eerst een motortrailer in gedachten,maar doen het maar weer op de oude manier zitten,tanden op elkaar,gas geven,op het tandvlees rijden,tanken,bakken water,tanken,zitten,tanden op elkaar,gas geven,op het tandvlees rijden,tanken,bakken water,tanken,bakken water over je heen,etc ,waarschijnlijk weer bij de bodemsee over nachten,bij bregenz oostenrijk in,tjimmeltjoch,jaufenpass,brixen en oostenrijk weer in,fles bier.

p.s dit jaar op de gixxer 750 K2 zit relaxter dan een gixxer 750 L,dat dan weer wel

p.ps. bakken water : zijn stort regens,komt in zuidwest duitsland meteen met badkuipen tegelijk naar beneden
 
Laatst bewerkt:


De bodemsee waar is die ergens

Ik ken wel de bodensee.

Dolomieten is idd een super gebied om te sturen. Wij zijn er vorig jaar geweest. Wij hebben nog wel een paar foto's staan:

http/gallery.mafkezen.com/v/Vakanties/zomertour+2005/