Donateurs

En bedankt hé...

Dat bruine gedeelte op de tong is wel verdacht...een half uur daarvoor werd er nog gesproken (door Ohjajoh!!) over een drol p%$pen :X
 

Ik heb het t shirt inmiddels lang en breed ontvangen! Bedankt voor de snelle service :}
Nu nog een motor, stickertje erop en ik ben klaar.

Heb trouwens nog een vraagje, misschien al ergens beschreven maar in kan em nergens vinden. Hoe gaat dat met de betaling (donateurs) volgend jaar?? Krijgen we een berichtje of moeten we zelf bijhouden als we weer willen doneren? Ik wil best ieder jaar een bijdrage leveren, heb er tenslotte ook een hoop plezier van.
 
Ik heb het t shirt inmiddels lang en breed ontvangen! Bedankt voor de snelle service :}
Nu nog een motor, stickertje erop en ik ben klaar.

Heb trouwens nog een vraagje, misschien al ergens beschreven maar in kan em nergens vinden. Hoe gaat dat met de betaling (donateurs) volgend jaar?? Krijgen we een berichtje of moeten we zelf bijhouden als we weer willen doneren? Ik wil best ieder jaar een bijdrage leveren, heb er tenslotte ook een hoop plezier van.
Je krijgt een poosje voordat het jaar voorbij is een berichtje. :)
 
Hoe krijg je het voor elkaar om een dubbelpost te plaatsen met een tussentijd van een half uur. :? :P
En hoe krijg JIJ het op jouw beurt voor elkaar om dubbel vermeld te staan in de indexpagina :?

full


Tsja, leg dat maar eens uit :P
 
Gewoon, twee keer ingelogd zijn vanuit verschillende sessies. Dus vanaf 2 PC's of twee browsers op één PC, dat soort dingen.
 
Het meest toepasselijk topic wat ik zo 1 2 3 kon vinden...

Maar hoeveel gaat er nu eigenlijk om in MF? Zeg maar wat doneren we (hoeveel man x15euro of hoeveel het ook is.) en wat gaat er uit aan materiaal kosten, serverhuur enz... of mogen we dat niet weten?
 
Het meest toepasselijk topic wat ik zo 1 2 3 kon vinden...

Maar hoeveel gaat er nu eigenlijk om in MF? Zeg maar wat doneren we (hoeveel man x15euro of hoeveel het ook is.) en wat gaat er uit aan materiaal kosten, serverhuur enz... of mogen we dat niet weten?
Daarom sta jij nou zo hoog in de "laatste woord"-statistieken :+

Verder heb ik geen commentaar, al er zat er weer geen bonus in voor de meeste mods. Alleen Bolski, als mod van het jaar, kreeg een banketletter.

Een bod uitbrengen op MF kan natuurlijk altijd O-)
 
Daarom sta jij nou zo hoog in de "laatste woord"-statistieken :+

Verder heb ik geen commentaar, al er zat er weer geen bonus in voor de meeste mods. Alleen Bolski, als mod van het jaar, kreeg een banketletter.

Een bod uitbrengen op MF kan natuurlijk altijd O-)

Eigenlijk ben ik ook best benieuwd O-)
Jaartje of wat donateur, zwik stickers gekocht en een shirt.

Ben onderhand aandeelhouder :+
 
Daarom sta jij nou zo hoog in de "laatste woord"-statistieken :+

Verder heb ik geen commentaar, al er zat er weer geen bonus in voor de meeste mods. Alleen Bolski, als mod van het jaar, kreeg een banketletter.

Een bod uitbrengen op MF kan natuurlijk altijd O-)

Maar het topic zit nog niet op slot en jij loopt weer na mij nog te posten B| :+


Ik zeg dik betaald nog dat "mod van het jaar" worden! :P



Maar de financiele situatie van MF word gewoon niet openbaar gemaakt of alleen Orph weet hoe het daarmee staat? Of.....?
 
Maar het topic zit nog niet op slot en jij loopt weer na mij nog te posten B| :+


Ik zeg dik betaald nog dat "mod van het jaar" worden! :P



Maar de financiele situatie van MF word gewoon niet openbaar gemaakt of alleen Orph weet hoe het daarmee staat? Of.....?
De inkomsten en uitgaven van MF zijn goed in balans. Het ene jaar kunnen we sparen, het andere jaar geven we ineens duizenden euro's uit aan hardware omdat dat nodig is (zoals in 2009 - ons duurste jaar ooit).

Exacte cijfers plaatsen heeft m.i. geen toegevoegde waarde behalve het bevredigen van jouw nieuwsgierigheid :P
 
Kan trouwens nog wel aangeven dat onze maandelijke kosten enorm zijn gestegen. We moeten sinds kort namelijk o.a. de hele energierekening zelf betalen, en dat tikt wel aan met ons vrij aardige serverparkje (rond de 10 servers).
 
Kan trouwens nog wel aangeven dat onze maandelijke kosten enorm zijn gestegen. We moeten sinds kort namelijk o.a. de hele energierekening zelf betalen, en dat tikt wel aan met ons vrij aardige serverparkje (rond de 10 servers).

Maar goed, dat zegt nog steeds niets over het feit of dat MF nu financieel gezond is?
Dankzij deze gestegen kosten allemaal nog makkelijk haalbaar?
Of is het volgend jaar einde oefening?
 
De inkomsten en uitgaven van MF zijn goed in balans. Het ene jaar kunnen we sparen, het andere jaar geven we ineens duizenden euro's uit aan hardware omdat dat nodig is (zoals in 2009 - ons duurste jaar ooit).

Exacte cijfers plaatsen heeft m.i. geen toegevoegde waarde behalve het bevredigen van jouw nieuwsgierigheid :P

Nou dit is zeg maar al wel een bevredigend antwoord ;)

Ging mij er meer om of de wel donateurs hier nu een MF spaarrekening aan het opbouwen zijn ;)
 
Nou dit is zeg maar al wel een bevredigend antwoord ;)

Ging mij er meer om of de wel donateurs hier nu een MF spaarrekening aan het opbouwen zijn ;)
Als het goed is wel, over een jaar of 4-5 moeten de servers weer vervangen worden en dan moet er geld in kas zijn om dat te betalen ;)
 
Kan trouwens nog wel aangeven dat onze maandelijke kosten enorm zijn gestegen. We moeten sinds kort namelijk o.a. de hele energierekening zelf betalen, en dat tikt wel aan met ons vrij aardige serverparkje (rond de 10 servers).
Kan de kost van virtualisatie opwegen tegen de kost van energie (betalen om warmte te maken en nogmaals betalen om dezelfde warmte weer afgekoeld te krijgen?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan