Gewoon elk jaar verse vloeistof er in doen, deed ik ook altijd.
De kleur zegt in ieder geval weinig over de staat van de vloeistof.
1 keer per jaar is ruim voldoende, en ook bij die BMW moet het ververst worden, al ziet het er helder uit.
Klinkt niet erg logisch. Koppeling en ketting zitten wel in de aandrijving maar zit toch wel heel veel nog tussen.Hoe dan?
De stift glijdt het blok in en rust in een uitsparing tegen de zuiger. Die stift komt niet in de buurt van de vloeistof
Dat inzicht hebber er met jou zo verschrikkelijk veel hier op het M-F dat degenen die standhoudende argumenten posten onderuit getrapt worden door assumpties die zoals bij jou geen enkel draagvlak hebbenIk waardeer je toelichting zeker maar kan me het slecht voorstellen
Ik probeer in veel topics aan te geven dat er teveel achter de komma gewerkt wordt terwijl er voor de komma zo veel meer ruimte is. Over het algemeen onderbouw ik mijn argumenten wel..Mij valt op dat je in elk topic graag je zegje doet maar lees inhoudelijk geen onderbouwde uitleg op mijn vraag waar dit topic over gaat.