Door Twice 07-05-2005

Twice

Rookie
7 mei 2005
3
0
Zaandam
Hallo allemaal.

Heb 2 weken terug een nieuwe CBF600S ABS opgehaald.
Dit is de tweede in 14 maanden. Heb in 2003 op de motorrai een CBF600S ABS besteld en in begin maart 2004 afgeleverd gekregen. Was ruim een jaar doffe ellende. Motor schakelde voor geen meter.
Grootste probleem was, bak bleef tussen 5 en 6e versnelling in hangen ( ratelen als een gek) dan maar een vette ram op die pook en schoot hij in zijn 6.
Erg fijn als je als lekker op snelheid bent. Verder schakelde hij in alle versnellingen erg vaag, niet trefzeker. 6000 km mee gereden in binnen en buitenland, werd alleen maar erger.
4 keer terug naar de dealer, 350 km heen en terug. ( ja ik weet het, nooit meer een motor zo ver weg kopen.)
Probleem was dat de dealer de klacht niet echt kon vinden. Honda erbij geweest en er zou een nieuwe bak in komen. Was ik niet echt blij mee daar ik totaal geen vertrouwen meer in dat ding had. Dealer vond dat ook en bood een nieuwe aan.
1500 km mee gereden en schakelt als een tiet, eindelijk echt plezier met dat ding.
 
Laatst bewerkt:
Zo zie je maar weer dat maandag modellen dus echt wel bestaan en je perfecte service van de dealer niet kunt missen (dichtbij 8-) ). Gelukkig heb je nu een goede te pakken. Have lots of fun!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan