Dordrecht en omgeving laat je horen!! Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
manos... ik heb jou ook meisjespost gestuurd toen die vrijdagmiddag... als jij ras spot (naakt!) dan verwacht ik ook wel meisjespost... (of mag ik filmen?)
Vanavond ga ik met een naakte Ras kijken hoe twee anderen appelgebak eten ... vraag me niet waarom, maar die naakte Ras maakt het wel interessant. Ik zal natuurlijk foto's/films maken van Ras en deze jou als vanzelfsprekend toesturen. :P
 
Ik dacht dat Batzu schreef," Dus als je nooit meer van me hoort" waarop ik dat veranderd had in "van me houd(t)"
 
En toen dacht ik dus dat jij heel de zin had veranderd in "Dus als je me na vanavond niet meer houd. Wahahhaa

Snap je m nog?
 
Vanavond ga ik met een naakte Ras kijken hoe twee anderen appelgebak eten ... vraag me niet waarom, maar die naakte Ras maakt het wel interessant. Ik zal natuurlijk foto's/films maken van Ras en deze jou als vanzelfsprekend toesturen. :P

Krijg hier nog wel een financiele vergoeding voor? Ik heb namelijk nog wat nodig voor me motor *D
 
Lekker he bier op de vroege ochtend :X
_O- Begrijp ook echt nog niets van de wijziging van 'van me hoort' naar 'van me houdt'

Maar leuk om te weten hoor Rowdy, dat je van Batzu houdt.

Glenn is alleen altijd nog wel het schatje van FlashBack he, om het maar even eenvoudig te houden ...
 
_O- Begrijp ook echt nog niets van de wijziging van 'van me hoort' naar 'van me houdt'

Maar leuk om te weten hoor Rowdy, dat je van Batzu houdt.

Glenn is alleen altijd nog wel het schatje van FlashBack he, om het maar even eenvoudig te houden ...


Ik blijf vorken in slikken :X

 
_O- Begrijp ook echt nog niets van de wijziging van 'van me hoort' naar 'van me houdt'

Maar leuk om te weten hoor Rowdy, dat je van Batzu houdt.

Glenn is alleen altijd nog wel het schatje van FlashBack he, om het maar even eenvoudig te houden ...
Die opmerking was in eerste instantie van Batzu naar Ras,......laat maar, ik heb er geen zin meer in om hier nog verder op in te gaan. Moment is gone
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan