Dordrecht en omgeving laat je horen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
en nog een zwijndrechter :W
full
 
Zozo, ben 1 avond niet achter de computer gedoken en ik heb gelijk huiswerk :o
Wel leuk al die enthousiaste mensen *D Als ik het goed heb staan er twee locaties op de favorietenlijst. Het Veerhuis en de Watertoren. Voor mij maakt het niet zo heel veel uit alleen denk ik dat er bij de watertoren idd weinig plek is om te parkeren, maar wel dichtbij voor de mensen uit stadspolders :) Hoe dan ook ik vind het allebei leuke afspreekplaatsen.
Dusssss, ik hoor wel wat uiteindelijk de absolute nummer 1 plek gaat worden.
 
Hier ook een Dordtenaar. Dit is mijn bike:

zrx_equipped_2005.jpg


Op het eiland van Dordrecht zelf zul je me niet zo snel 'spotten'. Voor de plezierritjes ga ik meestal de Moerdijk-brug over Braboland in :] of het welbekende stukje dijk vanaf Alblasserdam met zijn ontelbare verkeersdrempels :o of nog verder weg.
 
Hier ook een Dordtenaar. Dit is mijn bike:

(Afbeelding)

Op het eiland van Dordrecht zelf zul je me niet zo snel 'spotten'. Voor de plezierritjes ga ik meestal de Moerdijk-brug over Braboland in :] of het welbekende stukje dijk vanaf Alblasserdam met zijn ontelbare verkeersdrempels :o of nog verder weg.

Welkom Dave, ik zet je er ook bij. Ik moet ook maar s gaan kijken daar bij die moerdijk, want eerlijk gezegt ben ik daar nog nooit geweest.
 
Mover,

Volgens mij heb ik je gespot. om ongeveerhalf twee bij het pondje naar werkendam. :]

Ik hoor het wel.

Was trouwens wel stil in de stad met de motoren 8-)

Greetz......
 
Volgens mij zag ik twee Soesjes of Kawa's in de stad rijden met verlengde en gepolijste achterbrug.. Kent iemand ze? Het zijn volgens mij twee Antilianen die hun bike hebben verbouwd.

Ik zag ze draaien op de Wijnstraat. Moest lachen om de draaicirkel van die verlengde krengen xDDDD
 
Ik heb ze ook gezien maar dan in zwijndrecht, hadden inderaad aardig wat ruimte nodig om te draaien. Wel erg gaaf om te zien en horen toen ze wegreden, rokende banden en een schuddende achterkant :} .
 
:9 Haha wasa jij da brother, relaxt. Heb jij ff geluk dat ze een recht stuk hebben op zolder ken je toch lekker heen en weer rijden zonder bochtjes te pakken *O* .
 
:W

Deze is ex-haagenees.. Huis is verkocht en op zoek naar n huizzie in Dordt-Zwijn of Ambag. Pre is dat er een tuin met achterom aanwezig is voor deze jonge...

12345.jpg
 
Mover,

Volgens mij heb ik je gespot. om ongeveerhalf twee bij het pondje naar werkendam. :]
Klopt *O* Had vorige week een probleempje met inhouden van het blok, dus afgelopen week een en ander uit elkaar gehaald; lucht- en brandstoffilter schoongemaakt en zo. Gisteren dus tijd voor een proefritje, waarbij ik voor de zekerheid maar op het eiland gebleven ben. Jou heb ik niet gezien, waar stond/zat/lag je dan?
 
Ik stond naast de ligplaats van het pondje 8-)

Ik stond er misschien 1 minuut, toen zag ik je de dijk op draaien. :]

Ben s`middag ook ff het veerhuis wezen checken, was helaas niemand.

Greetz..... :]
 
Iemand trouwens wel eens de Lek & Lingeroute van de ANWB gereden ?
Prachtige rit van zo'n 115 km. beginnent bij Giessenburg (of elders op de route uiteraard), dan richting Leerdam, Vianen, Meerkerk en over de Lekdijk richting Kinderdijk en dan weer terug naar Giessenburg.
Met mooi weer kan het een drukke fietsroute zijn en de wegen zijn soms best smal.
Ik heb genoten, een echte aanrader *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan