Dordrecht en omgeving laat je horen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo langzamerhand net zo veel opties hier als dat zich mensen gemeld hebben :+ Laten we de keuze beperken en de Watertoren en/of het Veerhuis aanhouden voor nu ...

Dat vind ik een strak plan manos.
en volgens mij als ik zo terug tel dan wordt het het veerhuis.
Maar volgens mij weet gsxffie daar alles van.
laten we zeggen dat we tot zaterdag kunnen stemmen.
 
Ik ga vanavond ook maar eens een stukje sturen voordat het weer omslaat. Nog even op de oude bandjes knallen voordat er volgende week nieuwe m.p.p.tjes ondergaan :Y .
 
Is het misschien een idee om te kijken of we niet gewoon wat af kunnen spreken voor 25 mei (hemelvaartsdag). Hoeven we ook niet op de gok te gaan rijden. Veerhuis ben ik al snel een minuutje of 20 mee bezig. Doe ik niet op de gok want ik vind Dordrecht niet echt leuk rijden. Dus misschien is een afspraak wat?
Kunnen we gelijk de koppen bij de berichten zien?
:]
 
Maar volgens mij weet gsxffie daar alles van.

:Y

Nieuwe tussenstand:

Veerhuis: 8 (kaatje650, gsxffie, RRowdy, speedfreak_111, michio, Tasmanian Devil, The Road Runner, Jimmy Jazz)

Watertoren: 6 (kassieR6, mover, patrick28, null cc, Tasmanian Devil, FlashBack (= geswitcht van Veerhuis naar Watertoren) )

En ja, Tasmanian Devil staat er nog steeds 2 keer bij.

En dan zijn er nog mensen die bij La Venezia, Talamina of Veerwatertorenhuis willen afspreken maar die tel ik niet mee :+ .


Is het misschien een idee om te kijken of we niet gewoon wat af kunnen spreken voor 25 mei (hemelvaartsdag). Hoeven we ook niet op de gok te gaan rijden. Veerhuis ben ik al snel een minuutje of 20 mee bezig. Doe ik niet op de gok want ik vind Dordrecht niet echt leuk rijden. Dus misschien is een afspraak wat?
Kunnen we gelijk de koppen bij de berichten zien?

Goed idee.
Weet je zeker dat je in Dordt en omgeving woont? 20 minuten rijden :z .
 
Goed idee.
Weet je zeker dat je in Dordt en omgeving woont? 20 minuten rijden :z .

Ja hoor. Sliedrecht. Dijk uit, brug over, de hele staart uit, eneco rechtsaf en dan naar het veerhuis. Zonder snelheidsovertredingen is dat een minuut of 20.

Het kan ook in 10 maar dat kan duurder zijn :]
 
En wat gebeurt er dan als bij het veerhuis wordt afgesproken? oewah-oewah-knee-down-stoppie-burnouten-posen en 120 over de spuiboulevard blazen? :o

Uiteraard ieder zijn meug en doen waar je zin in hebt, maar ben zelf niet zo'n oewah-oewah-knee-down-stoppie-burnout-poser figuur die 120 rijdt in de bebouwde kom ;) .
 
En wat gebeurt er dan als bij het veerhuis wordt afgesproken? oewah-oewah-knee-down-stoppie-burnouten-posen en 120 over de spuiboulevard blazen? :o

Uiteraard ieder zijn meug en doen waar je zin in hebt, maar ben zelf niet zo'n oewah-oewah-knee-down-stoppie-burnout-poser figuur die 120 rijdt in de bebouwde kom ;) .
O-) Ik ook niet,

Maar een stukkie scheuren in de polders rondom Dordt is wel leuk, afgezien van de vliegen.
 
Ik ga vanavond ook maar eens een stukje sturen voordat het weer omslaat. Nog even op de oude bandjes knallen voordat er volgende week nieuwe m.p.p.tjes ondergaan :Y .

He michio, ik moet ook bandjes halen en ben ff bezig met Rodamoto, alleen die reageerd niet |( Als hij binnen deze week nog steeds niet gereageerd heeft dan ga ik naar S&G daar krijg ik ook een speciale prijs ;) Dussssss...als ik ff voor je moet kijken moet je het ff laten weten, scheelt allicht weer een paar knikkers. En die hebben we hard genoeg nodig op Zolder (of erna.... :9 )
 
En wat gebeurt er dan als bij het veerhuis wordt afgesproken? oewah-oewah-knee-down-stoppie-burnouten-posen en 120 over de spuiboulevard blazen? :o

Uiteraard ieder zijn meug en doen waar je zin in hebt, maar ben zelf niet zo'n oewah-oewah-knee-down-stoppie-burnout-poser figuur die 120 rijdt in de bebouwde kom ;) .

Laten we elkaar eerst maar eens ontmoeten, zoals het er nu naar uitziet wordt dat ergens rond de kerst :9
 
Is het misschien een idee om te kijken of we niet gewoon wat af kunnen spreken voor 25 mei (hemelvaartsdag). Hoeven we ook niet op de gok te gaan rijden. Veerhuis ben ik al snel een minuutje of 20 mee bezig. Doe ik niet op de gok want ik vind Dordrecht niet echt leuk rijden. Dus misschien is een afspraak wat?
Kunnen we gelijk de koppen bij de berichten zien?
:]

goed idee om 25 mei aftespreken ik hoor het wel :]

ik heb gisteren mijn R1 opgehaalt (foto's komen nog) rij wel beter dan die duc
en makelijker :]
 
foto R1
full
 
Hee die zie er strak uit patrick.
En nou lekker :]


En wat betreft 25 mei,
lijk me heel leuk om nu iedereen is te ontmoeten.
 
He michio, ik moet ook bandjes halen en ben ff bezig met Rodamoto, alleen die reageerd niet |( Als hij binnen deze week nog steeds niet gereageerd heeft dan ga ik naar S&G daar krijg ik ook een speciale prijs ;) Dussssss...als ik ff voor je moet kijken moet je het ff laten weten, scheelt allicht weer een paar knikkers. En die hebben we hard genoeg nodig op Zolder (of erna.... :9 )

S&G kan niet echt concurreren qua prijs met roda moto hoor ;)

Stuur je hem mail vanaf je hetemeel account, want bij mij reageerde hij daar ook niet op....
 
Komen niet alleen R1-tjes hoor. Zo'n ding heb ik niet namelijk.

Liefhebbers voor de 25e:

Null cc
Patrick28
KassieR6
gsxffie

Dat moet beter kunnen kom op met die aanmeldingen. En ook niet racers zijn welkom
 
Michio: Reed jij toevallig over de Spuiboulevard rond uur of 19.00?

:Y Ja daar was ik volgens mij wel rond die tijd, toen maar begonnen aan het rondje wat iedereen rijd volgens mij. Ik ben me tour begonnen bij het veerhuis :9 .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan