Dordrecht en omgeving laat je horen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meeting 25 mei (Hemelvaartsdag)
Locatie Het Veerhuis
Voorgestelde tijd 11:00 (kunnen we beginnen met koffie en gebak)

Null cc
Patrick28 :W
KassieR6 :W
gsxffie :W
Manos :W
RRowdy :W
Kaatje650 :W
Flasback ????

Begin al een leuk groepje te worden :Y

Lekker stukje :]



Ligt er een beetje aan hoe langer gereden gaat worden. We kunnen ook ff op goed geluk de moerdijk over en dan via Willemstad Zeeland insteken of zo. En dan maar zien waar we komen. Of ff Brabant in langs Lage Zwaluwe naar Drimmelen en zo.
Maar als er iemand kant en klaar een leuke route heeft ook top.

Ik kan ook de Garmin er op hangen :Y
 
Laatst bewerkt:
Meeting 25 mei (Hemelvaartsdag)
Locatie Het Veerhuis
Voorgestelde tijd 11:00 (kunnen we beginnen met koffie en gebak)

Null cc
Patrick28 :W
KassieR6 :W
gsxffie :W
Manos :W
RRowdy :W
Kaatje650 :W
Flasback ????

Begin al een leuk groepje te worden :Y

Lekker stukje :]



Ligt er een beetje aan hoe langer gereden gaat worden. We kunnen ook ff op goed geluk de moerdijk over en dan via Willemstad Zeeland insteken of zo. En dan maar zien waar we komen. Of ff Brabant in langs Lage Zwaluwe naar Drimmelen en zo.
Maar als er iemand kant en klaar een leuke route heeft ook top.

Ik kan ook de Garmin er op hangen :Y

Zeeland binnendoor is idd ook altijd wel een lekker stukje. Mocht je Garmin kapot gaan heb ik de tomtom nog altijd bij me ;)
 
Hallo Dordt en omgeving een oproepje voor motor stalling !!

Mijn motor staat 25 km van huis en ben verplicht met de auto mijn motor op te halen.
Kan iemand mij helpen aan ruimte in omgeving stadspolders/dubbeldam !











*O* *O* *O* *O*
 
van het weekend even lekker wezen touren met null cc op zijn sb6.

:]

wat voor route gaan we de 25 mei nu rijden
 
Hallo Dordt en omgeving een oproepje voor motor stalling !!

Mijn motor staat 25 km van huis en ben verplicht met de auto mijn motor op te halen.
Kan iemand mij helpen aan ruimte in omgeving stadspolders/dubbeldam !

Je staat ook al ingeschreven bij woningcorporaties voor een garage? Meestal ben je niet de enige die een garage wil maar je kan het wellicht proberen. Of idd anders Shurgard (ook nog 1tje bij de drechttunnel).
 
Hebben jullie al vaker in grote groepen gereden? Ik rij af en toe met z'n 2-en of 3-en maaar ook vaak alleen :] .

ik heb wel ervaring met wat grotere goep te rijden maar rij ook vaak maar met zijn tweeen of met zijn vieren of alleen :]
ik rij vaak met null cc
 
Hebben jullie al vaker in grote groepen gereden? Ik rij af en toe met z'n 2-en of 3-en maaar ook vaak alleen :] .

In een grote groep? Ja, met 1000+ motoren vanaf de Mac bij Veenendaal naar Amersfoort (Mega Meeting) :+

Verder tot nu toe alleen, ook omdat ik mijn (eerste) motor nog maar pas heb en ik nu voorlopig rustig aan wat ervaring wil opdoen.

Eventueel kunnen we 25 mei de groep splitsen in een snellere en minder snelle groep. Ik vermoed dat het verschil in snelheid tussen de mensen die mee gaan best groot zal zijn ;) Ook handig als we vooraf hier de route neerzetten. Mocht je de groep kwijtraken, dan weet je nog steeds waar je naar toe moet.
 
In een grote groep? Ja, met 1000+ motoren vanaf de Mac bij Veenendaal naar Amersfoort (Mega Meeting) :+

Verder tot nu toe alleen, ook omdat ik mijn (eerste) motor nog maar pas heb en ik nu voorlopig rustig aan wat ervaring wil opdoen.

Eventueel kunnen we 25 mei de groep splitsen in een snellere en minder snelle groep. Ik vermoed dat het verschil in snelheid tussen de mensen die mee gaan best groot zal zijn ;) Ook handig als we vooraf hier de route neerzetten. Mocht je de groep kwijtraken, dan weet je nog steeds waar je naar toe moet.

Pas een motor of pas je rijbewijs of allebei? Ik ben ook niet echt een doorgewinterde rijder hoor.
 
Shurgard vraagt voor een ruimte van 2,35m bij 1,50m na lang praten €50,- pm

Eerste telefoontje werd €70 gevraagd tweede telefoontje €60 en gezakt naar €50.
Nog paar keer bellen dan wordt het schappelijk.

Met een paar maanden verhuizen, hopelijk past het dan. Voorlopig staat hij ver maar veilig bij vrienden.
 
Ik heb eventueel wel een route liggen, ca 170 km zowel bolletje/pijltje als garmin. Vertrek is weliswaar bij Mac A16 maar als je vanaf het Veerhuis vertrekt daarheen komt alles goed. (in ieder geval wel met de GPS)

Ga je ook gezellig mee? Je staat nog niet op de lijst.
En wat het tempo betreft. Ik stel voor dat de snellere rijders zich aanpassen aan de langzamere, dan komt alles goed.
Onthoud gewoon 1 ding, rij nooit harder als jezelf prettig vind, want dan gaat het mis.

En wat rijden in grote groepen betreft. Ben ooit meegeweest met de Demo-run van de MAG tegen de toltarieven van de zeelandtunnel. Staat me bij dat er daar een hele ruime 2500 motorfietsen waren. Leuk groepje :)


Bijna de 25e :] :]
 
En wat het tempo betreft. Ik stel voor dat de snellere rijders zich aanpassen aan de langzamere, dan komt alles goed.
Onthoud gewoon 1 ding, rij nooit harder als jezelf prettig vind, want dan gaat het mis.

Hopelijk is het dan nog wel leuk voor de snelle jongens ;) aangezien ik inderdaad als voornemen heb niet harder te rijden dan ik zelf prettig vind. Maar misschien kan ik wel het één en ander leren als ik eens achter een wat meer ervaren iemand een ritje maak :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan