Dordrecht en omgeving laat je horen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk is het dan nog wel leuk voor de snelle jongens ;) aangezien ik inderdaad als voornemen heb niet harder te rijden dan ik zelf prettig vind. Maar misschien kan ik wel het één en ander leren als ik eens achter een wat meer ervaren iemand een ritje maak :Y

Ik ben laatst met de YZF-R club meegeweest, +/- 50 motoren, maar zelfs met allemaal R1/R6-jes schoot het niet echt op. Nou vind ik een tochtje maken best leuk, maar als ik heel eerlijk ben, en ik denk meerdere met mij, mag er best af en toe geknalt worden ;) . Dus ik stel voor dat we gewoon gemiddeld 240 km/uur rijden en zo nu en dan ff 295 op de teller :+ Nee, ff zonder dollen, we moeten eerst maar eens kijken wat voor vlees we in de kuip hebben en dan kunnen we alsnog ff een plan trekken. Ik kan me heel goed voorstellen dat de mensen die net een rijbewijs/motor hebben het wat rustiger aan willen doen en ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat die mensen zich de blaren rijden met alle gevolgen van dien omdat de gemiddelde snelheid te hoog ligt. Dusssssss, 11:00 uur bij het Veerhuis, ff elkaar leren kennen en dan GAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!
 
Maarehhh, is het nou een idee om in Zeeland een route te gaan rijden, ik heb nog even hier gekeken en daar staan nog wel een paar leuke tochtjes tussen in die omgeving.

RRowdy moet heel snel z'n voorband gaan bestellen bedenkt hij zichzelf nu :o
 
Laatst bewerkt:
hier ben ik weer! *D

Ik hoor dat jullie wat aan t organiseren zijn.. leuk tourtochtje met hemelvaart!
Waar en hoe laat... O-)
 
Meeting 25 mei (Hemelvaartsdag)
Locatie Het Veerhuis
Voorgestelde tijd 11:00 (kunnen we beginnen met koffie en gebak)

Null cc
Patrick28 :W
KassieR6 :W
gsxffie :W
Manos :W
RRowdy :W
Kaatje650 :W
Flasback ????

Begin al een leuk groepje te worden :Y

Lekker stukje :]



Ligt er een beetje aan hoe langer gereden gaat worden. We kunnen ook ff op goed geluk de moerdijk over en dan via Willemstad Zeeland insteken of zo. En dan maar zien waar we komen. Of ff Brabant in langs Lage Zwaluwe naar Drimmelen en zo.
Maar als er iemand kant en klaar een leuke route heeft ook top.

Ik kan ook de Garmin er op hangen :Y


Ooo :o
ook ik zit nu even te kutte :P
(tijd en locatie is dus al bekent zie ik) |(
 
Ooo :o
ook ik zit nu even te kutte :P
(tijd en locatie is dus al bekent zie ik) |(

Manos rijdt volgens mij op een R6, ik heb alleen nog geen piccie van hem. Trouwens, van iedereen vindt je het type motor dat ze rijden op de 1e pagina ;)
 
in lage toeren rijd die R1 beter dan de duc voor de rest reed die duc goed net zo goed als de R1 :]

in lager toeren beter... :? Zeker nog nooit op een goed afgestelde Duc gezeten ;)
De meeste mensen die ik heb gesproken met rij-ervaring op beide machines zeggen juist dat de 2-cilinders in lager toeren rustiger zijn alleen wat meer op t gas hangen.
Ik heb zelf de ervaring nog niet mogen beleven.. t maakt me wel benieuwd.
en volgens mij zullen de verschillen ook enorm zijn O-)
 
Manos rijdt volgens mij op een R6, ik heb alleen nog geen piccie van hem. Trouwens, van iedereen vindt je het type motor dat ze rijden op de 1e pagina ;)

He RRowdy, volgens mij is Manos een ¨haar¨ :Y
ik keek net even in d`r profiel en daar stond ¨vrouw¨
Dan is een R6 wel SUPER sexy voor een dame! :X
 
Manos rijdt volgens mij op een R6, ik heb alleen nog geen piccie van hem. Trouwens, van iedereen vindt je het type motor dat ze rijden op de 1e pagina ;)



volgens mij is Manos een vrouw :X

Als het een rit wordt met beginners en met wat meer ervaren rijders zou ik zeggen eerst maar eens een proef ritje maken anders loopt het verkeerd :X

Ik stel voor: kennis maken,ritje lekdijk,...koffie drinken ergens, en je ervaringen delen met elkaar, hoe of wat,.... de 25e dat lijkt me veiliger dan zo luk raak met elkaar gaan rijden,........jajaja ben niet voor niets OLDY *O*
 
Ga je ook gezellig mee? Je staat nog niet op de lijst.
En wat het tempo betreft. Ik stel voor dat de snellere rijders zich aanpassen aan de langzamere, dan komt alles goed.
Onthoud gewoon 1 ding, rij nooit harder als jezelf prettig vind, want dan gaat het mis.

En wat rijden in grote groepen betreft. Ben ooit meegeweest met de Demo-run van de MAG tegen de toltarieven van de zeelandtunnel. Staat me bij dat er daar een hele ruime 2500 motorfietsen waren. Leuk groepje :)


Bijna de 25e :] :]


Neen, ik ga/kan zelf niet mee. Zit in de Vogezen en daasrna door naar Zuid Frankrijk. Uiteraard via de Alpen.

Met de Varadero Vrienden wordt gereden in wat kleinere groepen rijdt wat lekkerder dan met zo een hele grote groep (persoonlijke mening uiteraard) :] :]

Ik was trouwesn ook bij de Demo run tegen de toltarieven bij de Westerschelde tunnel. Heeft overigens, helaas, niets geholpen. Misschien nu een keer bij de Kiltunnel O-) O-)
 
volgens mij is Manos een vrouw :X

Als het een rit wordt met beginners en met wat meer ervaren rijders zou ik zeggen eerst maar eens een proef ritje maken anders loopt het verkeerd :X

Ik stel voor: kennis maken,ritje lekdijk,...koffie drinken ergens, en je ervaringen delen met elkaar, hoe of wat,.... de 25e dat lijkt me veiliger dan zo luk raak met elkaar gaan rijden,........jajaja ben niet voor niets OLDY *O*

Ik zie dat jullie ontdekt hebben dat ik een vrouw ben _O- _O-

Aangenaam, Manon, maar die naam was bezet hier, dus is het Manos geworden, een bijnaampje van vroeger.

Dus nu wordt het een combinatie van: nog maar net een rijbewijs + nog maar net de R6 + vrouw :+

Ik ben het eens met oldy. Laten we eerst kennis maken en een wat korter ritje maken met elkaar. De verschillen in ervaring en tempo zijn waarschijnlijk groot. Als RRowdy mijn tempo moet gaan rijden valt hij in slaap en als ik zijn tempo moet gaan rijden ... oké ... dat gaat me niet eens lukken ;) Na de koffie zien we wel weer, groep splitsen oid ...
 
Ik zie dat jullie ontdekt hebben dat ik een vrouw ben _O- _O-

Aangenaam, Manon, maar die naam was bezet hier, dus is het Manos geworden, een bijnaampje van vroeger.

Dus nu wordt het een combinatie van: nog maar net een rijbewijs + nog maar net de R6 + vrouw :+

Ik ben het eens met oldy. Laten we eerst kennis maken en een wat korter ritje maken met elkaar. De verschillen in ervaring en tempo zijn waarschijnlijk groot. Als RRowdy mijn tempo moet gaan rijden valt hij in slaap en als ik zijn tempo moet gaan rijden ... oké ... dat gaat me niet eens lukken ;) Na de koffie zien we wel weer, groep splitsen oid ...


Lekker rustig toeren op z'n tijd kan helemaal geen kwijt
Ook wij kunnen rustig rijden hoor }) komt helemaal goed... Eerst maar eens een bakkie doen ;)

By the way RRowdy, ik ben er de 25 ste ook bij! dus zet me maar op t lijstje
:W
 
Locatie Het Veerhuis
Voorgestelde tijd 11:00 (kunnen we beginnen met koffie en gebak)

Null cc
Patrick28 :W
KassieR6 :W
gsxffie :W
Manos :W :W :W :W (Wel even zwaaien als je me binnendoor voorbij komt he)
RRowdy :W
Kaatje650 :W
Flasback ????
Ras :W
Oldie :W

Nog iemand vergeten?


Dus we gaan kofie drinken, elkaars tempo verkennen en dan weer koffie drinken :Y


Is er ook iemand die foto's kan verkleinen, nu staat alleen de Alp nog maar op pagina 1, maar ik krijg de Foto's van de Futura en SB6 niet klein
 
:W :+

Rij jij maar even voor me, dan tel ik (op één hand) het aantal bochten dat ik je heb kunnen bijhouden ...

Nee joh.. dat valt best mee }) (beetje vertrouwen hebben in je R6!)
We blijven lekker als groep bij elkaar en als we het even in onze bol krijgen, knallen, gummen, vonken trekken we wel even weg en wachten dan een stuk(je) verderop de groep weer op *D

:W :W :W :W :W :W
 
Dat kan jij zelf ook heel makkelijk, je gaat naar de afbeelding die je wilt verkleinen en dan kun je, als je XP hebt, op een pictogram van een schilderij+penseel klikken. Dit is het programma paint. Als je hierop geklikt hebt kun je onder het tabblad afbeelding, de functie uitrekken/hellen kiezen. Nu kun je het formaat van je foto verkleinen door het percentage horizontaal en verticaal kleiner te maken. Itsasimple ;)

Of anders met MS Photo editor naar "afbeeldingen" gaan en "formaat wijzigen" kiezen.
 
Of anders met MS Photo editor naar "afbeeldingen" gaan en "formaat wijzigen" kiezen.

Of anders de foto in 40 stukjes knippen en dan als een soort memory iedere dag een nieuw stukje plakken, hebben we gelijk een leuk spelletje voor als het regent :+
 
Yamaha is goed vertegenwoordigt de 25e veel R1 en R6-en.

Ik sluit me bij jou aan Manos behalve dat mijn fazer de rest niet helemaal bij houdt, rij ik op deze ook nog maar 2 weken :] en daarvoor weinig gereden.

Dat zal een hilarische rit worden :9
 
Yamaha is goed vertegenwoordigt de 25e veel R1 en R6-en.

Ik sluit me bij jou aan Manos behalve dat mijn fazer de rest niet helemaal bij houdt, rij ik op deze ook nog maar 2 weken :] en daarvoor weinig gereden.

Dat zal een hilarische rit worden :9

Die Fazers hebben toch ook een koppel van 100Nm?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan