Dordrecht en omgeving laat je horen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Poe hee, niet bij te houden hier :P Nou vooruit dan: met mijn 36 jaar ben ik hier dus niet eens de oudste *O*

Morgen verder; welterusten :W
 
he misschien is het ook wel leuk om te horen in welke buurt iedereen rijdt.
neem aan mensen in zwijndrecht meestal over de lindsedijk rijden.

streef kerek zeg maar de lek dijk, dordrecht.. any way wel duidelijk denk ik

Ik vind zelf leuk om de lek dijk te rijden en rij zelf meestal via de lindse dijk. kros wel eens wat rond in de buurt van het vage haventje door de polder via water toren weer terug enz :] :] :] gewoon lekker rond rijden.
Denk dat het de 25e idd ook heel slim is je niet gek te laten maken en gewoon eigen tempo te rijden. beter veilig thuis dan met brokken.

ik ga ook tukken. :z :z :z :z

Later! :W :W :W


he motor rijder :W :W
 
Een aanrader voor jullie Hemelvaartsrit is het ritje: Dordrecht-Zevenbergsche Hoek-Terheijden-Made-Drimmelen-Dordrecht. Geen al te lange rit en toch zeer gevarieerd.

Ben van plan één dezer avonden, als ik niet al te gaar ben van dat op en neer pendelen naar Vilvoorde (B) en als het weer niet al te slecht is dit ritje te doen.

Iemand zin om mee te gaan? :] (wel gezapig tourtempo he, de vlammers mogen hem zelf zonder mij nog een keer rijden in hun eigen race tempo 8-) ).
 
Een aanrader voor jullie Hemelvaartsrit is het ritje: Dordrecht-Zevenbergsche Hoek-Terheijden-Made-Drimmelen-Dordrecht. Geen al te lange rit en toch zeer gevarieerd.

Ben van plan één dezer avonden, als ik niet al te gaar ben van dat op en neer pendelen naar Vilvoorde (B) en als het weer niet al te slecht is dit ritje te doen.

Iemand zin om mee te gaan? :] (wel gezapig tourtempo he, de vlammers mogen hem zelf zonder mij nog een keer rijden in hun eigen race tempo 8-) ).
Klinkt als een leuke route. 't weer wordt niet al te best ben een mooi weer rijder. http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/#meerdaagse

laat maar eff weten als je gaat. wie weet gaan er nog meer mee.
hoeveel km's zijn het? of hoelang denk je er over te rijden 2,5 uurtjes oid?

LeK route is ook erg leuk vind ik. zeker als niet iedereen even snel rijdt kan je elkaar toch goed zien en er zijn wat stops tussen door. dorpje met terras( wel eff oppassen met de zijstraatjes daar en natuurlijk de bocht bij de kerk.)

Maar dat is misschien al te ver.

Ik ga szlapen...
 
Laatst bewerkt:
Oldy,

mag jij je uitlaten over bridgestone R14 banden?
nieuw type band bridgstone geschikt voor toer en sportief gedrag :)

heb je daar plezier van op een R6 :]
 
Ik zie dat jullie ontdekt hebben dat ik een vrouw ben _O- _O-

Aangenaam, Manon, maar die naam was bezet hier, dus is het Manos geworden, een bijnaampje van vroeger.

Dus nu wordt het een combinatie van: nog maar net een rijbewijs + nog maar net de R6 + vrouw :+

Ik ben het eens met oldy. Laten we eerst kennis maken en een wat korter ritje maken met elkaar. De verschillen in ervaring en tempo zijn waarschijnlijk groot. Als RRowdy mijn tempo moet gaan rijden valt hij in slaap en als ik zijn tempo moet gaan rijden ... oké ... dat gaat me niet eens lukken ;) Na de koffie zien we wel weer, groep splitsen oid ...
Manos,

ik heb ook nog maar net +/- 3 weken m'n R6. Ik zal dus ook niet echt ontzettend gaan knallen. vind het belangrijker veilig te rijden dan hard. eerst maar eens goed de fiets leren kennen.

En Kaatje650 denkt daar ook wel zo over dus komt goed..


:Z en nu ga ik echt tukken anders hoeft het niet meer morgen weer gebroken
maarja goed excuus op m'n werk ik moest het MF nog door werken..


:W :9 :9
 
Manos,

ik heb ook nog maar net +/- 3 weken m'n R6. Ik zal dus ook niet echt ontzettend gaan knallen. vind het belangrijker veilig te rijden dan hard. eerst maar eens goed de fiets leren kennen.

En Kaatje650 denkt daar ook wel zo over dus komt goed..

Vanaf gisteren avond 18:00 uur tot vanochtend 08:00 uur 8 pagina's erbij, wat een drukte ineens hier *D

Goed om te lezen FlashBack! Veilig rijden en de fiets leren kennen (aangenaam) is inderdaad belangrijker dan hard (voor nu) ...

Ik las ook iets over leeftijden > 28 hier
 
he misschien is het ook wel leuk om te horen in welke buurt iedereen rijdt.
neem aan mensen in zwijndrecht meestal over de lindsedijk rijden.
Die Lindtsedijk ben ik laatst ook een keer geweest, maar voordat ik het wist was ie alweer afgelopen _O- Denk dat ik maar eens goed op de kaart moet kijken hoe die precies loopt, want ik ben vast ergens verkeerd gereden.

De Lekdijk leent zich trouwens ook erg goed om aan de ene kant heen en aan de andere kant weer terug te rijden. Je kunt 'm aan de zuidkant blijven volgen tot aan Vianen. Daar kun je dan de brug over en aan de andere kant weer terug. Moet je natuurlijk wel ergens de pont nemen om weer aan de zuidkant te komen; bij Krimpen aan de Lek bijvoorbeeld, dan kom je weer bij Kinderdijk uit.

Ook leuk trouwens: de IJsseldijk van Krimpen naar Gouda :]
Een aanrader voor jullie Hemelvaartsrit is het ritje: Dordrecht-Zevenbergsche Hoek-Terheijden-Made-Drimmelen-Dordrecht. Geen al te lange rit en toch zeer gevarieerd.
Lijkt me ook leuk! Dan ga je met de pont van de Kop van 't Land naar Werkendam over zeker? Aan die kant ben ik niet zo bekend.
 
he misschien is het ook wel leuk om te horen in welke buurt iedereen rijdt.

Als ik met z'n 2-en of 3-en rij dan is het niet hier. Die anderen wonen namelijk in Spijkenisse dus spreken altijd ergens halverwege af.
Maar als ik alleen rij wil ik wel eens hier in de buurt rijden hoor.

Vanaf gisteren avond 18:00 uur tot vanochtend 08:00 uur 8 pagina's erbij, wat een drukte ineens hier
Iedereen verveelde zich. Hadden we net zo goed alvast kunnen afspreken om te :] .

Ik las ook iets over leeftijden > 28 hier
Moeten we je leeftijd gokken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan