Dordrecht en omgeving laat je horen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net motor weer opgehaald, nieuw setje tandwielen en ketting.

Ben helemaal klaar voor de 25e :]

Oh ja en als het regent kunnen we altijd nog besluiten om koffie te gaan drinken :+
 
Doe ik niet meer mee :(

SSSSSSSorry :) , ik dacht gewoon dat je binnen deze range viel, we passen hem bijdeze aan nieuwe catogorie is van 26 tot 65 :+

Ik weet niet ofdat je je leeftijd al vermeld had, maar als ik zo ga rekenen is Tasmanian Devil ook al aardig op leeftijd 26+20(als hij heel jong was)=46
 
SSSSSSSorry :) , ik dacht gewoon dat je binnen deze range viel, we passen hem bijdeze aan nieuwe catogorie is van 26 tot 65 :+

Ik weet niet ofdat je je leeftijd al vermeld had, maar als ik zo ga rekenen is Tasmanian Devil ook al aardig op leeftijd 26+20(als hij heel jong was)=46


*O* ben niet meer de oudste *O*
 
heb mijn broek al aan, ze hadden daar toch koopavond :?

Yup, van 20:00 tot 23:00 op woensdag

Koffie here I come


Gaan we volgende week een koffie meeting doen op koopavond?
(voor mij dan fris, anders slaap ik niet meer)

Goed idee?!
 
heb mijn broek al aan, ze hadden daar toch koopavond :?

Yup, van 20:00 tot 23:00 op woensdag

Koffie here I come

Ik heb weer eens met m'n stomme kop het weerbericht gelezen en ging er dus vanuit dat het zou gaan regenen, het zag er ook wel een beetje dreigend uit. Maar zoals zo vaak was het weer eens verkeerd voorspeld |( In ieder geval heb ik dus m'n voorwiel er uit gehaald omdat ik een nieuw bandje erom moet laten leggen, i.p.v. dat ik ff koffie ben gaan halen bij oldy. Volgende keer beter, nu kan ik iig ff niet rijden ;( En het ziet er naar uit dat ik de vrijdag die ik gepland had om de band er om te laten leggen ook niet gaat lukken, want de kleine is ziek '(
 
had je beter vanavond kunnen laten doen,had je gelijk kunnen rijden
:P
Als je me nou verteld had hoeveel ik was kwijtgeweest voor een voorband MPP, dan had ik misschien wel ff een nat pak geriskeerd :9
Oke, laat ik het zo doen, was het goedkoper dan 125.00 euro incl balanceren?
 
het was gezellig vanavond voor herhaling vatbaar
klein beetje nat geworden op de terug weg maar dat maakt niet uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan