DP Motoren Breda, iemand ervaring mee?

Bart82

MF veteraan
7 jun 2006
1.156
26
Hallo allemaal,

Via het bekende internet kwam ik de naam van deze zaak tegen, bij mij in de omgeving.
Prijzen zijn erg concurrerend te noemen, maar zijn er hier ook mensen met ervaringen met deze zaak?

Ik kan hierover slechts 2 reacties vinden, beiden positief.

Groeten,
Bart
 
Inmiddels via google 2 topics gevonden op MF, paar positieve reacties, maar ook veel gepraat over de "gevestigde namen" MCR Roosendaal, Motoport Breda, Ad van Gils etc..

Blijkbaar is 't een erg onbekend zaakje. Misschien maar gewoon eens uitproberen...
 
Je moet eens bij "regionaal" kijken en dan Breda en omstreken.

Daar zijn er een paar die er komen en volgens mij zelfs eentje die er werkt of een van de eigenaren is.

Volgens mij gewoon een kleine zaak waar nog echte sleutelaars werken.
Heb er zelf ook aan zitten denken om m'n motor daar heen te brengen maar omdat Roosendaal dichterbij is wilde ik 'm nu naar TTL motoren brengen in Roosendaal

Ook nog niet bekend mee maar wel goede verhalen van gelezen.

Ik ga sowieso liever naar een motorzaak waar het sleutelen belangrijker is dan het verkopen van motorfietsen.
 
Thanks voor je tip!
Net even een berichtje geplaatst..

Ben benieuwd!

Roosendaal heb ik 'm ook al eens gebracht, maar is gewoon niet heel handig als je in Breda woont. Laatste jaren motoport, erg tevreden over qua service en werk dat ze afleveren. Maar de prijs is er ook naar, dus als het iets goedkoper kan wil ik dat wel eens proberen.

Liever ook betalen voor de sleutelaar, dan voor de showroom, zullen we maar zeggen.
 
Heb er mijn fiets gekocht.
Het is idd een klein zaakje,met gunstige prijzen,koffie en een praatje.
Iemand die weet wat hij doet en je geen poot uitdraait.
 
DP prima zaak! Halve Breda/Oosterhout topic komt daar.. Dus gewoon doen!

Zelf ook meerdere malen geweest, altijd goed geholpen, goede prijzen, gezelligheid en bakje koffie erbij :)

Helemaal top!
 
Je moet eens bij "regionaal" kijken en dan Breda en omstreken.

Daar zijn er een paar die er komen en volgens mij zelfs eentje die er werkt of een van de eigenaren is.

Volgens mij gewoon een kleine zaak waar nog echte sleutelaars werken.
Heb er zelf ook aan zitten denken om m'n motor daar heen te brengen maar omdat Roosendaal dichterbij is wilde ik 'm nu naar TTL motoren brengen in Roosendaal

Ook nog niet bekend mee maar wel goede verhalen van gelezen.

Ik ga sowieso liever naar een motorzaak waar het sleutelen belangrijker is dan het verkopen van motorfietsen.

TTL is ook zeker een goede zaak :Y

D&P kom ik sinds dat ik mijn eerste motor heb en voor mij geen andere zaak meer.
 
Heb inmiddels zowel hier als via regionaal veel positieve geluiden gehoord.
Ik ga begin maart even langs met de motor om een afspraak te maken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan