Drama in Rotterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

!PEPE!

MF veteraan
In memoriam
19 apr 2004
3.681
0
Schiedam
Vanavond is op de Nacht van Motoport in Rotterdam weer bewezen dat stunt rijden ALLEEN thuis hoort op een afgesloten gebied en NIET op de openbare weg.

Een van de (in mijn ogen onverantwoordelijke) motorrijders die voor de deur van de motorzaak op een industrie terrein weelies aan het maken was is met hoge snelheid vol op een auto gereden. (Niet de minste, een Porsche turbo!)

Toen de rijder op het achterwiel reed heeft hij waarschijnlijk de op hem af komende en afslaande auto niet gezien. De automobilist heeft zich waarschijnlijk vergist in de enorme snelheid of de koplamp, die op de wolken gericht was, niet gezien.

Het is dan ook extra vervelend dat de man heeft moeten vluchten voor de menigte.....

Ik hoop voor alle betrokkenen, m.u.v. de motorzaak die de weg af had moeten zetten......, dat het goed afloopt.

Nou rijdt ik chopper en wij krijgen vaak de schuld van geluidoverlast e.d. maar ik vind dat op dit moment de racejongens, de goede niet te na gesproken, het voor veel motorrijders verzieken!

Hou dit soort truken, en ik vind het echt knap hoor, NIET op de openbare weg.!!!
 
Was ook wel te verwachten na de ervaringen van vorig jaar.. :(

Sterkte aan de porche rijder en eventuele andere slachtoffers ;(
 
Hebbie goed gedacht...

Er waren mensen (@##$@) die nog even zo vriendelijk waren om ook de achterkant van zijn auto in te trappen!!

Alsof iemand dat xpress zou doen......
 
Hebbie goed gedacht...

Er waren mensen (@##$@) die nog even zo vriendelijk waren om ook de achterkant van zijn auto in te trappen!!

Alsof iemand dat xpress zou doen......

Wat is de mens ook een kudde dier.. sjongejonge.. Sterkte aan de porsche rijder
 
Oke ik kom er net vandaan en het drama heeft voor mijn ogen plaats gevonden ;( ;( ik hoop NOOIT maar dan ook echt NOOOIT van me leven ooit nog zoiets te zien ... het verbaasde me dat de jongen in kwestie nog leefde, Van me hadden ze die hele *&^*(&^* porsche plat mogen trappen en in de fik mogen steken die vuile pleurus mongool die daarin reed weet toch zelf ook dat daar nu hard wordt gereden en is voordat hij die straat in reed door de mensen aldaar gewaarschuwd dat hij moest uitkijken. om dan vervolgens zonder richting aan te geven en zonder te kijken proberen zo een plekje in te rijden is gewoon complete waanzin ....

De jongen in kwestie was idd niet slim bezig om in zijn spijkerbroek en trui met die snelheid daar te gaan wheelieen en je weet dat je een risco loopt maar toch wens je dit niemand toe ik hoop echt heel erg dat de jongen in leven kan blijven ...

[me]switch zit nu echt met een verschikkelijk kut gevoel achter zijn comp[/me]


ps: de mensen die hierboven de porsche rijder sterkte toe wensen weten compleet niet waar ze over praten |( |( |(
 
Ongeacht of de porsche rijder daar wel of niet had moeten wezen...

Lynchen gaat een beetje ver niet?

Neem maar van mij aan dat als ze hem te pakken hadden gehad... :X
 
+ het feit.. zat er een wheelylight op de motor?

Zonee,dan kan het lastig zijn om gezien te worden @ +1..x km/u op je achterwiel...

Organisatie van Motoport is daar elk jaar een puinhoop tegen de avond..

Er word teveel gekut totaal zonder controle..wat gewoonweg dom is..
Tis niet de vraag of er iets gebeurd..maar hoe snel.

|(
 
Ik ben 15 min. eerder die zelfde straat ingereden en toen was er geen hond aan het begin...Laat staan mensen die ook maar iemand waarschuwden.

Toen ik dus (op de motor weliswaar) de parkeerplaats indraaide had ik ook door zo'n randdebiel getorpedeerd kunnen worden. En dan was IK fout????

Ik leg de meeste schuld zo wie zo bij de motorshop. Voor de deur stonden de dranghekken rijendik opgeslagen. En bij de zijstraten??? Eerst niks en pas veel later een enkel hekje. En bij de hoofdingang (vanaf Angelplace gerekend) NIETS!!!
 
Ik weet niet op welke plek het is gebeurd.

Maar voorop gesteld dat je met het maken van een weelie kwetsbaarder bent en een groter risico loopt kun je je ook afvragen wat die Porche daar op een industrieterrein doet om die tijd? Is het ook een (bezoekende) motorrijder? Dan let hij hopelijk ook meer op collegarijders en "onverwachte" situaties. (Maar kennelijk niet)

Hoe dan ook slaat het nergens op om de Porcherijder zo af te straffen. Maar dit is natuurlijk verder allemaal moeilijk objectief te beoordelen van een afstand waarbij we de verdere feiten niet echt kennen.

Hopelijk wordt het onderling goed opgelost, En is het een waarschuwing om risico's te beperken.
 
okee motorrijder rijdt op achterwiel op de OPENBARE weg en wordt daardoor niet gezien door een automobilist, wat niet gek is aangezien je licht naar boven schijnt.

En dan vindt je nog dat het de fout is van de automobilist, zit er toch iets heel erg fout in je hoofd.

Niet alles is de fout hoor van de blikkers, want welke gek gaat nou in het donker op een openbare weg zonder goede kleding op het achterwiel rijden.??
 
En dan nog Switch... 2 vechten, 2 schuld. Wat ik uit het verhaal opmaak is dat zowel Porsche als motorrijder onbesnut hard hebben gereden. Dat het dan fout gaat, is dus ook de schuld van beide partijen toch :?
 
Zoals ik al zei stonder mensen (van motoport :? ) bij het begin van het industri terrein om de bezoekers die er kwamen (niemand anders komt daar rond die tijd) te waarschuwen dat ze uit moesten kijken omdat er hard gereden werd !!!! een gewaarschuwd mens telt voor 2 niet ?? B|

Ongeacht of de porsche rijder daar wel of niet had moeten wezen...

Lynchen gaat een beetje ver niet?

Neem maar van mij aan dat als ze hem te pakken hadden gehad... :X

Hij heeft idd wat klappen gehad , en niet helemaal onterecht ...

+ het feit.. zat er een wheelylight op de motor?

Zonee,dan kan het lastig zijn om gezien te worden @ +1..x km/u op je achterwiel...

Organisatie van Motoport is daar elk jaar een puinhoop tegen de avond..

Er word teveel gekut totaal zonder controle..wat gewoonweg dom is..
Tis niet de vraag of er iets gebeurd..maar hoe snel.

|(

Ben ik met je eens het was gewoon wachten op de klapper maar toen die kwam schrok ik me toch de tering en draaide me maag zich 5x om .... je verwacht het wel maar toch ook weer niet, was de motorrijder achterover geklapt ofzo had het eigen schuld dikke bult maar tegen deze verschikkelijk domme porsche rijder had de motorrijder echt geen enkele kans, het ging absoluut met 150+ km's zonder te remmen
 
Laatst bewerkt:
bla bla bla naief gelul...........die vuile pleurus mongool die daarin reed weet toch zelf ook dat daar nu hard wordt gereden....bla bla bla naief gelul.....

En die motorrijder hoefde dat zeker niet te weten.. :?
Flikker toch op. Allebei onnozel gedrag vertoont, allebei op de blaren zitten.
Ben benieuwd hoe dit er verzekeringstechnisch uit gaat zien.
Die porsche rijder kan waarschijnlijk wel een motortje betalen maar of dat andersom ook het geval zal zijn..........
 
Sorry hoor, maar als ik lees dat het met 150km/u is gebeurd in een industrieterreintje en de automobilist vervolgens de schuld krijgt dan lopen er een flink aantal motorrijders rond met een ernstig tekort aan hersencellen, wat ook blijkt uit de vernielzucht.

De motorrijder vroeg er gewoon om...
 
Sorry hoor, maar als ik lees dat het met 150km/u is gebeurd in een industrieterreintje en de automobilist vervolgens de schuld krijgt dan lopen er een flink aantal motorrijders rond met een ernstig tekort aan hersencellen, wat ook blijkt uit de vernielzucht.

De motorrijder vroeg er gewoon om...
Is maar de vraag wie die 150+ reed, en dat leek mij uit het verhaal de Porche. Da's weer andere koek!
 
En die motorrijder hoefde dat zeker niet te weten.. :?
Flikker toch op. Allebei onnozel gedrag vertoont, allebei op de blaren zitten.
Ben benieuwd hoe dit er verzekeringstechnisch uit gaat zien.
Die porsche rijder kan waarschijnlijk wel een motortje betalen maar of dat andersom ook het geval zal zijn..........

Ga jij je lekker druk maken om de centen |( |( |( die jongen ligt daar te vechten voor z'n leven op dit moment ... als die dat nog heeft ...

Wat ik alleen niet snap , ik ben er zelf rond 20:00 even geweest heb er toen zelf ook nog wat wheelies gemaakt maar toen was alles afgezet, er werden geen auto's door gelaten en over de hele weg stonden hekken waar de mensen achter moetsen blijven .. waarom die nu weg waren gehaal is mij een compleet raadsel :?

ps: de motorrijder reed hard de porsche draaide een pakeer plekje in ....



vind het trouwens ongelooflijk dat mensen die er niet bij zijn geweest het verhaal en de schuldige nog beter kennen als degene die er wel bij zijn geweest :Z
 
Laatst bewerkt:
Oke ik kom er net vandaan en het drama heeft voor mijn ogen plaats gevonden ;( ;( ik hoop NOOIT maar dan ook echt NOOOIT van me leven ooit nog zoiets te zien ... het verbaasde me dat de jongen in kwestie nog leefde, Van me hadden ze die hele *&^*(&^* porsche plat mogen trappen en in de fik mogen steken die vuile pleurus mongool die daarin reed weet toch zelf ook dat daar nu hard wordt gereden[\b] en is voordat hij die straat in reed door de mensen aldaar gewaarschuwd dat hij moest uitkijken. om dan vervolgens zonder richting aan te geven en zonder te kijken proberen zo een plekje in te rijden is gewoon complete waanzin ....

De jongen in kwestie was idd niet slim bezig om in zijn spijkerbroek en trui met die snelheid daar te gaan wheelieen en je weet dat je een risco loopt maar toch wens je dit niemand toe ik hoop echt heel erg dat de jongen in leven kan blijven ...

[me]switch zit nu echt met een verschikkelijk kut gevoel achter zijn comp[/me]


ps: de mensen die hierboven de porsche rijder sterkte toe wensen weten compleet niet waar ze over praten |( |( |(




Ik moet zeggen ik vond dat in sommige posts de "motorrijders" teveel omhoog worden gehaald. Motorrijders zijn namelijk ook vaak fout (te hard rijden mag gewoon weg niet... simpel) ik vind persoonlijk dat er te vaak de schuld wordt gegeven aan een "koekblik"

Daarom vind ik deze reactie ook niet helemaal goed van Switch... sorry maar ook wij (ook al heb ik geen motor) zijn niet heilig

Groeten

[edit] laten we duidelijk zijn dat ik dit ook KUT vind voor beide!!![/edit]
 
Laatst bewerkt:
motorrijder is fout. sinds wanneer is het toegestaan om lekker te wheelieën op de openbare weg? ik snap niet dat motoport zoiets organiseerd. moet gewoon eens fout gaan. zitten altijd overmoedige lui tussen.

en het is natuurlijk van de wilde apen af dat die automobilist klappen heeft gehad.
iedereen maakt fouten. B|

wat een stelletje wilde apen zeg :X

dat er een profi stuntteam wordt ingehuurd om lekker op de openbare weg te gaan stunten ok, maar om zomaar jan en allemaal uit te nodigen en een stukje weg slecht af te zetten....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan