Duc 999r wijziging

EdwinO

MF veteraan
6 feb 2002
4.092
1
Staat op MCN

New look 999
Ducati has listened to calls from racers riding its 999 and announced a series of changes to the bike for 2005 that will see a new upper fairing and more powerful engine.
These are the first official pictures of the revised 999R, which will be released in a limited number homologation run in the US this year and is expected to get a worldwide launch in 2005.
The 999R will feature a new upper fairing that loses the top air vents. The bike has been plagued by high seed instability and it is thought that these vents were the main part of the problem.
It will also get a much more powerful engine with peak power up to 150bhp from this years 139bhp.
Check out this week’s MCN for the full story and all the technical details.

879277.jpeg


Kwistnie dat de 999 last van instabiel rijgedrag had door die sleuven
 
Kan er iemand dit vertalen in het nederlands a.u.b.
Ik en mijn engels........
Komt er op neer dat Ducati na klachten van 999R berijders de kuipen gaat veranderen (die 'vleugeltjes' eraf) en het blok gaat upgraden naar 150PK. De motor zou door die plaatjes instabiel zijn. De nieuwe 999R zal in 2005 z'n intrede maken.
 
Komt er op neer dat Ducati na klachten van 999R berijders de kuipen gaat veranderen (die 'vleugeltjes' eraf) en het blok gaat upgraden naar 150PK. De motor zou door die plaatjes instabiel zijn. De nieuwe 999R zal in 2005 z'n intrede maken.

Das een flinke schep PK's erbij. Zal waarschijnlijk ook redelijk in prijs gaan stijgen (hij was al lekker goedkoop), maar wat een fiets is het toch... :9~
 
Komt er op neer dat Ducati na klachten van 999R berijders de kuipen gaat veranderen (die 'vleugeltjes' eraf) en het blok gaat upgraden naar 150PK. De motor zou door die plaatjes instabiel zijn. De nieuwe 999R zal in 2005 z'n intrede maken.

Dat staat er helemaal niet.
 
Ik geloof toch niet dat ik hem er mooier op geworden vind...
Als ze met het oude design terug zouden komen, zouden ze er twee keer zoveel verkopen! B|

Het is dat de nieuwe r1 geen enkelzijdige swingarm had, anders was dat design een mooiere opvolger geweest....
 
Ik kreeg vandaag een mailtje van Ducati en het staat nu ook op de ducati site met echte foto's neem ik toch aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan