Maar waarom zou je een 200 band op een 916 plaatsen?
Sowieso heeft de 916 al een enkelzijdige arm, waarom zou hier die van een 848 in moeten...
Afgelopen jaar met alle maten gereden, op het circuit is de keuze niet altijd reuze.
Voor mij gaat de voorkeur op de 848 uit naar een 180/60.
Dit gaf voor mij een beter gevoel dan een /55. Een 190 band kan ook gewoon, maar hier kreeg ik het niet voor elkaar om de hele band te gebruiken. Of dit aan mij ligt durf ik niet te zeggen....
Weet iemand of de boutgaten voor de remschijven van een 848 hetzelfde patroon en afstand onderling hebben als een 1098 of een 1198?
Ja, meestal als ik een fiets koop demonteer ik gelijk de voorvork. Is helemaal nergens voor nodig, spaart ook een hoop gewicht zo.
Volgens mij is de achterremleiding redelijk weggestopt onder een cover dus die zie je weinig.Is er iemand die gekleurde remleidingen gemonteerd heeft? Ben aan het overwegen om rode remleidingen voor en achter te monteren, maar vraag me af of het aan de achterkant wel te zien is op een 848.
Is er iemand die gekleurde remleidingen gemonteerd heeft? Ben aan het overwegen om rode remleidingen voor en achter te monteren, maar vraag me af of het aan de achterkant wel te zien is op een 848.
Ik wil komende lente/zomer met een vriend naar Duitsland, nu hoorde ik dat ze daar niet zo blij met Termignoni’s zijn. Klopt dit? En wat is hier evt aan te doen zonder er een andere uitlaat op te zetten?