Ducati 999 Mono - Xerox - BJ 2003 - KM 12.500

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pekelfiets; ik ziet het, naast het carbon uitlaatbeschermertje :Y

full


Geef je groot gelijk, lelijk hok! :Y :')














Fuk dat... *kwijl* :9~
 
Die kappenset van de door jou benoemde site, ik zit ook al een poosje over na te denken maar wat zijn jou ervaringen wat betreft de pasvorm en de afwerking?
 
Die kappenset van de door jou benoemde site, ik zit ook al een poosje over na te denken maar wat zijn jou ervaringen wat betreft de pasvorm en de afwerking?

De bestelling ging op zich prima. Ik heb gekozen om het te halen bij hem thuis. Geen probleem. was geleverd binnen de aangegeven tijd.

Het passen is some even wat werk. Je merkt wel een verschil met de originele. Ze zijn iets flexibeler en dunner. In mijn geval had ik geen grote kieren en gaten. Bij de voorkant die overloopt op de zijkant kan je dat goed zien. Als dat niet goed past dan krijg je dat ook niet netjes. Zelfde voor de zijkant wat bestaat uit twee grote delen en die vleugel.

Ik vond het uiteindelijk best wel zijn geld waard.

Maar ipv die kappenset bestellen, kan je natuurlijk ook deze kopen? ;)
 
ik heb precies hetzelfde gehad met mijn 749!!

Op de snelweg mijn rechter zijkuip er opeens af gewaaid.

Wat was dat balen zeg, en OEM producten zijn echt te duur.

Ik heb ook een andere kuipset besteld. Maar dan van Alice.

Ziet er ook rete strak uit!

Maaruh, suc6 met de verkoop!
 
ik heb precies hetzelfde gehad met mijn 749!!

Op de snelweg mijn rechter zijkuip er opeens af gewaaid.

Wat was dat balen zeg, en OEM producten zijn echt te duur.

Ik heb ook een andere kuipset besteld. Maar dan van Alice.

Ziet er ook rete strak uit!

Maaruh, suc6 met de verkoop!

Wat dat betreft heb ik ontzettend veel mazzel gehad. Spitsuur op de A7 net boven Amsterdam. Ding klapte dubbel, klapt tegen de helm, vizier klapte los... Je heb geen idee wat er gebeurd. Na gestopt te zijn kom je erachter en dan zoeken. Zijkant was gelukkig naar de middenberm gewaaid en heeft niemand anders geraakt. Echt mazzel.

Die Alice is ook een mooie kuip hoor...

Thanks.
 
Ik probeer ook mijn 749S te verkopen, ik heb al wat anders op het oog: een 2008 RSV of een Repsol CBR
In ieder geval succes met je verkoop
 
ik ook op de A7, ter hoogte van Wormer. Ik kwam net uit P´mend. Ik ben nog terug gegaan, maar kon hem niet meer vinden. Zelfs Rijkswaterstaat gebeld of die hem wellicht hadden gevonden.

Maar tevergeefs. Echter heb ik nu een andere mooie set gekocht wat de 749 nog strakker maakt.

@ GKST, ik heb je een mail gestuurd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan