Ducati Bella Olanda 15 juni 2014

Panigale1199S

MF veteraan
19 jun 2010
1.557
0
Hoi Ducatisti,

Ook dit jaar ben ik van plan een rit te organiseren. Hoogstwaarschijnlijk wordt dit 15 juni. Normaal zitten wij het weekend na de Ducati clubraces, maar mijn zoon heeft dan een NK kartwedstrijd en daarna mijn dochter NK atletiek. 8 juni is het Pinksteren met Viva Italia en dus viel de keuze op 15 juni. Dit jaar wil ik de rit starten vanuit Limburg. Ik heb een mooie route richting Zaltbommel op het oog. Voor de liefhebbers heb ik weer een hotelovernachting met avondbuffet. Dat betekent op 14 juni in de namiddag aankomst bij het hotel.

De volgende dag na het ontbijt vertrekken wij dan richting Zaltbommel en hebben wij aan het eind van de dag weer een BBQ. Meer informatie volgt.

Weet je nu al dat je mee wilt gaan? Aanmeldingen op mijn emailadres zijn nu al welkom.
Het maximum wil ik weer stellen op 35 Ducati's.

Groeten,

Patrick
 
Wij hebben nu 18 Ducati's.

Panigale1199S en Dutch Bunny
Maykel en Marcos1969
Rockcity en LilyJane
Ivanhoe
gerwinp
DenniS4R
monster ed
Rene 250
Vaillant
majomi
Tedje
Ivar Scheepers
gdetiger
Mostro1994
rob mansveld
 
Heb de route zo'n beetje uitgezet. Hij komt nu op 238 km. Er zit ook een puntje Duitsland in ten oosten van Sittard. Ik ben ook bezig met Hotel van der Valk in Maastricht voor de overnachting en het avondeten voor de zaterdag. Ik kan mij zo voorstellen dat er wel wat mensen zijn die willen overnachten. Meer info volgt.
 
Inmiddels 23 Ducs.

Panigale1199R en Dutch Bunny
Maykel en Marcos1969
Rockcity en LilyJane
Ivanhoe
gerwinp
DenniS4R
monster ed
Rene 250
Vaillant
majomi
Tedje
Ivar Scheepers
gdetiger en Petra
Mostro1994
rob mansveld
fijnzo
diddl999 en Inge
1098Akra
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan