Indrukwekkend dat ze zich er nog steeds zo goed doorheen slaan...
Sterkte aan Petra en iedereen er omheen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik bedoel dit gedeelte:
[afbeelding]
Normaliter zit het kleine stangetje (komt vanaf de schakelas) naar beneden toe gemonteerd, waardoor de motor op de normale manier schakelt (1 omlaag, rest omhoog).
Nou wilde ik het kleine stangetje omdraaien, zodat hij dus de andere kant op schakelt, maar als ik die omdraai dan komt of het schakelpedaal te laag, of komt het kleine stangetje tegen het carter aan.
Dus ik had bedacht om de lange stang te verstellen met die moertjes die je er op ziet zitten. Klopt deze gedachtegang?
Hallo,
Ik heb nog een circuitdag (gevorderen) in de aanbieding voor 1 sept (Ital tackday).
Afgelopen zaterdag is het blok van mijn ducati 1198 "kaduc" gegaan
(denk drijfstanglager of zoiets).
Dus als iemand nog belangstelling heeft hoor ik het graag.
Klote zeg , wat zijn de symptomen?Hallo,
Ik heb nog een circuitdag (gevorderen) in de aanbieding voor 1 sept (Ital tackday).
Afgelopen zaterdag is het blok van mijn ducati 1198 "kaduc" gegaan
(denk drijfstanglager of zoiets).
Dus als iemand nog belangstelling heeft hoor ik het graag.
Ik bedoel dit gedeelte:
[afbeelding]
Normaliter zit het kleine stangetje (komt vanaf de schakelas) naar beneden toe gemonteerd, waardoor de motor op de normale manier schakelt (1 omlaag, rest omhoog).
Nou wilde ik het kleine stangetje omdraaien, zodat hij dus de andere kant op schakelt, maar als ik die omdraai dan komt of het schakelpedaal te laag, of komt het kleine stangetje tegen het carter aan.
Dus ik had bedacht om de lange stang te verstellen met die moertjes die je er op ziet zitten. Klopt deze gedachtegang?
niet best....Hallo,
Circuitcuitdag is al verkocht, nu maar blok eruit en kijken wat er stuk is gegaan.
Ik bedoel dit gedeelte:
[afbeelding]
Normaliter zit het kleine stangetje (komt vanaf de schakelas) naar beneden toe gemonteerd, waardoor de motor op de normale manier schakelt (1 omlaag, rest omhoog).
Nou wilde ik het kleine stangetje omdraaien, zodat hij dus de andere kant op schakelt, maar als ik die omdraai dan komt of het schakelpedaal te laag, of komt het kleine stangetje tegen het carter aan.
Dus ik had bedacht om de lange stang te verstellen met die moertjes die je er op ziet zitten. Klopt deze gedachtegang?
Voor mijn 999s was gewoon een ander kort stangetje leverbaar. Zit er bij mij nu een paar maanden op en werkt uitstekend. Geen idee hoe het bij de andere duc's is maar lijkt me dat dat ook daar voor te krijgen is.
Wat er precies kapot gelopen is weet ik ook niet zeker.
De motor loopt nog wel maar met een heleboel mechanisch gerammel.
Wat er gebeurde was dat vol gas in de 5e versnelling de motor niet echt meer versnelde, nog overgeschakeld naar de 6e en voelde toen dat het vermogen wegviel.
Gelijk koppeling in en motor uit.
Op de vluchtstrook nog een keer gestart maar heleboel mechanisch lawaai.
Welke van de twee stangetjes bedoel je dan?
En ik hoopte eigenlijk zonder kosten te maken dit om te kunnen keren, zodat als het niet bevalt ik (als arme student) het zo weer om kan zetten
Welke van de twee stangetjes bedoel je dan?
En ik hoopte eigenlijk zonder kosten te maken dit om te kunnen keren, zodat als het niet bevalt ik (als arme student) het zo weer om kan zetten
(dou bist ut bokje liwwadder)Wat er precies kapot gelopen is weet ik ook niet zeker.
De motor loopt nog wel maar met een heleboel mechanisch gerammel.
Wat er gebeurde was dat vol gas in de 5e versnelling de motor niet echt meer versnelde, nog overgeschakeld naar de 6e en voelde toen dat het vermogen wegviel.
Gelijk koppeling in en motor uit.
Op de vluchtstrook nog een keer gestart maar heleboel mechanisch lawaai.
Hé, ben jij dat Evert?
Groeten Arjen
Heb nog wel 1098's Blok voor je, krijg je de rest erbij!!Zie die volgend jaar wel bij lmd met de duc.
(oek al zal ik er een 848 blok in mutte prutse rije zal dat kreng)