Ducati Deel#120 "supera il bel tempo"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pas bij 20+ en droog hier......heb al 42 jaar motor gereden dus ik kan het wel laten.... ;)

Ligt iets genuanceerder toch?
Je bedoeld toch 42 jaar enkele mooie dagen (zonuendanalshetwarmbuitenis :+ )

Vanmiddag nog ff 83 km geknald (daarwaarnooitbijnahoopikpolitieofflitserskomenofstaan) :] :]
was wel frisjes maar kreeg genoeg warmte in banden :] 8-) :P
 
Ligt iets genuanceerder toch?
Je bedoeld toch 42 jaar enkele mooie dagen (zonuendanalshetwarmbuitenis :+ )

Vanmiddag nog ff 83 km geknald (daarwaarnooitbijnahoopikpolitieofflitserskomenofstaan) :] :]
was wel frisjes maar kreeg genoeg warmte in banden :] 8-) :P
Mooi gereden dus....ik heb slechts de optimate aan de accu gehangen maar die was binnen een uur weer vol..dus de spanning weinig in elkaar gezakt, motobat accu is van goede kwaliteit.

:W
 
Mooi gereden dus....ik heb slechts de optimate aan de accu gehangen maar die was binnen een uur weer vol..dus de spanning weinig in elkaar gezakt, motobat accu is van goede kwaliteit.

:W
vanmorgen en vanmiddag kouwe klauwen weer maar man het weer was wel naar een ritje, gister stonden er hier nog paar met de moto bij de buur....
 
Waar bestellen jullie leuke gadgets? Zoals een kuipruitje bijvoorbeeld?
Kan maar bar weinig vinden en ook voor een leuke prijs voor mijn 900SS van 2003.
 
Heeft een van jullie ervaring met Pirelli supercorsa sp's? ik wil ze op mn mille maar ben benieuwd naar de levensduur op een dikke tweecilinder, bij straat gebruik en af en toe circuit, ze zitten nu onder de 848 en vind ze wel top bij droog en warm, maar bij nat vind ik het moeilijk om ze te vertrouwen met zo weinig profiel, als ze het goed doen komen ze ook op mn monster
 
Dan was je voordien een gelukkiger mens (in mijn ogen). Onzinconcept... Ik heb ooit eens zoiets moeten schrijven en zelfs uitspreken. Kwam er in mijn geval (trouwens ook bij de meeste van mijn collega's) zo afgrijselijk gemaakt uit, dat het alleen maar antireclame voor het bedrijf zal zijn geweest :r

Je hebt verschillende soorten pitchen, je kunt ze ook voor je zelf maken, het kan je helpen bij een sollicitatie, je moet je je er in ieder geval in kunnen vinden. Als je de waarheid spreekt hoeft het er niet gemaakt ut te komen, je maakt gewoon een opsomming waar je mee bezig bent en je goed in bent of hebt gedaan. Hetzelfde kun je voor een bedrijf doen.
En ja ik heb er ook ooit een gemaakt en nee, ik heb hem nog nooit gebruikt. Het geeft je wel een idee wat je zou kunnen zeggen als je even vastloopt.
 
Heeft een van jullie ervaring met Pirelli supercorsa sp's? ik wil ze op mn mille maar ben benieuwd naar de levensduur op een dikke tweecilinder, bij straat gebruik en af en toe circuit, ze zitten nu onder de 848 en vind ze wel top bij droog en warm, maar bij nat vind ik het moeilijk om ze te vertrouwen met zo weinig profiel, als ze het goed doen komen ze ook op mn monster

Top bandjes, maar zoals je zegt, waardeloos in de regen.... Ik heb nog wel een nieuw setje liggen die ik niet gebruik, komen van mn pani... 200-55 achter
 
vanmorgen en vanmiddag kouwe klauwen weer maar man het weer was wel naar een ritje, gister stonden er hier nog paar met de moto bij de buur....

Heerlijk gereden vandaag! De Honda is grijs van de modder, in totaal weer zo'n dikke 100 km gereden. Mistig en koud eerst, maar wel lekker :)
 
Topic bijna vol! :o
tijd dat iemand een nieuw deeltje aanmaakt? :9
#21 Ducati topic goes BAYLISSTIC

Dat was 100 topics geleden; Screaming Chief en Troy Bayliss als inzet van het topic :)

Jezus wat lang geleden! 2008 :)

Toen was er ook veel
full
 
Laatst bewerkt:
Top bandjes, maar zoals je zegt, waardeloos in de regen.... Ik heb nog wel een nieuw setje liggen die ik niet gebruik, komen van mn pani... 200-55 achter
misschien het 848 rubber dan toch maar vervangen door s20's, we gaan er ook weer mee de bergen in volgend jaar en daar wil je niet overvallen worden door regen, dan gooi ik de pirelli's van de vrouw wel onder de mille... nou ja dat laat ik maar doen dan.
 
Hey deze fiets komt mij bekend voor..., prima blok heeft dcr 2015 gereden :]
Heb jij het blok gekocht! tof ! goed om te weten dat een stukje er van voort leeft zoals ik hem ook had willen gebruiken! Het blok was inderdaad erg goed, heb er nog tests van op de zaltbommel bank, 92 pk en 90 nm met alleen open dempers. Mocht je hem ooit voor heel weinig willen verkopen hou ik me aanbevolen. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan