Ducati Deel #121 Xmas edition

Ben ook beetje aan oriënteren voor wat.meer carbon.
Wat is beetje goeie toko die mooi carbon levert en wat ook beetje ok is?
Krijg van m'n ouwe z'n aow vakantie geld dus kan het mooi spenderen toch :Y
Voor BMW is ilmberger top; voor mijn ZX10R en R1 heb ik mijn carbon bij Carbon King in Engeland gekocht (veel op voorraad en snelle levering).

Maar jullie (Ducatifanaten) zullen wel weer een Italiaanse leverancier willen hebben B|.




:+.
 
Ben ook beetje aan oriënteren voor wat.meer carbon.
Wat is beetje goeie toko die mooi carbon levert en wat ook beetje ok is?
Krijg van m'n ouwe z'n aow vakantie geld dus kan het mooi spenderen toch :Y
Ik heb wel aardig goede ervaringen met carbon4us.com. Die maken ook zelf , maar hebben ook van Fullsix, wat ik wel erg mooi spul vind.

Ducati Superbike 749-999 carbon - Carbon4us.com
 
Voor BMW is ilmberger top; voor mijn ZX10R en R1 heb ik mijn carbon bij Carbon King in Engeland gekocht (veel op voorraad en snelle levering).

Maar jullie (Ducatifanaten) zullen wel weer een Italiaanse leverancier willen hebben B|.




:+.
Kijk uit als je nu in Engeland iets koopt. Krijg je btw, inklaringskosten, en fee van de pakketdienst eroverheen… een steuntje van Evotech van 40 kwam bij mij op bijna €60
 
Vanmiddag aan de slag gegaan met wat lakstiftjes. Netjes 3 stuks gekregen. De witte primer, pareleffect en mat blanke lak.
Duc heeft nu een litteken… in t volle licht goed te zien wel. In t donker nauwelijks. Maar eens nadenken. Zo laten of van die protector dingen erover die vd week voorbij kwamen. Als t goed opgedroogd is nog even goed poetsen…
IMG_4607.jpeg


IMG_4606.jpeg
 
Kijk uit als je nu in Engeland iets koopt. Krijg je btw, inklaringskosten, en fee van de pakketdienst eroverheen… een steuntje van Evotech van 40 kwam bij mij op bijna €60
Daar had ik toen nog geen last van O-).

Voor mijn BMW heb ik (naast het OEM carbon) alleen ilmberger; is exact hetzelfde qua weaving.

(Boze tongen beweren dat het OEM carbon ook van ilmberger is 😱.)
 
Vanmiddag aan de slag gegaan met wat lakstiftjes. Netjes 3 stuks gekregen. De witte primer, pareleffect en mat blanke lak.
Duc heeft nu een litteken… in t volle licht goed te zien wel. In t donker nauwelijks. Maar eens nadenken. Zo laten of van die protector dingen erover die vd week voorbij kwamen. Als t goed opgedroogd is nog even goed poetsen…
Bekijk bijlage 1987107

Bekijk bijlage 1987108
Heb je het een een cocktail prikker gedaan ?
 
Vanmiddag aan de slag gegaan met wat lakstiftjes. Netjes 3 stuks gekregen. De witte primer, pareleffect en mat blanke lak.
Duc heeft nu een litteken… in t volle licht goed te zien wel. In t donker nauwelijks. Maar eens nadenken. Zo laten of van die protector dingen erover die vd week voorbij kwamen. Als t goed opgedroogd is nog even goed poetsen…
Bekijk bijlage 1987107

Bekijk bijlage 1987108
Stompgrip erop. Heeft nog een functie ook.
 

Bijlagen

  • IMG_2637.png
    IMG_2637.png
    511,9 KB · Weergaven: 0
Voor BMW is ilmberger top; voor mijn ZX10R en R1 heb ik mijn carbon bij Carbon King in Engeland gekocht (veel op voorraad en snelle levering).

Maar jullie (Ducatifanaten) zullen wel weer een Italiaanse leverancier willen hebben B|.




:+.
Neehoor , gewoon een brabander...vd Biggelaar heeft mij carbon spatborden geleverd.... :+
 
Kijk uit als je nu in Engeland iets koopt. Krijg je btw, inklaringskosten, en fee van de pakketdienst eroverheen… een steuntje van Evotech van 40 kwam bij mij op bijna €60
Ja das ff minder.... :
Daar had ik toen nog geen last van O-).

Voor mijn BMW heb ik (naast het OEM carbon) alleen ilmberger; is exact hetzelfde qua weaving.

(Boze tongen beweren dat het OEM carbon ook van ilmberger is 😱.)

Dat merk heeft niet zoveel.....

Die carbon4us..das usa.. dus ook invoer etc toch.

Is er niks in Duitsland oid?
 
Facebook ≠ mooi
:+
Nou, de FB algoritme serveert mij gelukkig heel veel classic Italianen anders was ik naast wat ‘contacten’ uit het verre verleden en die ik wil houden allang afgehaakt. Helaas krijg ik uiteraard gratis bagger die ik wel oversla…..:r

Aanstaande zaterdag de koningsasserdag bij StartTwin, even het weer afwachten en sowieso de mijne onder de laken halen en BRAVOK houden voordat ik de weg opga……:] Indien het weer niet meewerkt dan wordt het eerstvolgende evenement in mei bij Remco in Zwolle….._O-

En natuurlijk binnenkort Mettingen….kuch met +15 graden en droog….:+
 
Nou, de FB algoritme serveert mij gelukkig heel veel classic Italianen anders was ik naast wat ‘contacten’ uit het verre verleden en die ik wil houden allang afgehaakt. Helaas krijg ik uiteraard gratis bagger die ik wel oversla…..:r

Aanstaande zaterdag de koningsasserdag bij StartTwin, even het weer afwachten en sowieso de mijne onder de laken halen en BRAVOK houden voordat ik de weg opga……:] Indien het weer niet meewerkt dan wordt het eerstvolgende evenement in mei bij Remco in Zwolle….._O-

En natuurlijk binnenkort Mettingen….kuch met +15 graden en droog….:+

Is er koningsasserdag? Ik zag het niet op hun website.
 
Terug
Bovenaan Onderaan