Ducati Deel #121 Xmas edition

Wat ziet jouw 888 er toch nog steeds prachtig uit na al die kilometers!! Blijft ook een hele mooie fiets!
Klopt, ik heb bewaking altijd bij; kijk met uw ogen en niet met handen….. :+

IMG_1608.jpeg
 
Het eerder besproken krasje op de tank bleef mij toch te zichtbaar na het bijwerken. Heb er nu van die side pads op geplakt… modelspecifiek voor de Panigale. Ik moet eraan wennen. Geen idee of t blijft. Overigens helpt t wel qua grip, voorkomt t naar voren schuiven en verlicht de last op de polsen en edele delen daardoor.

Wat denken jullie ervan?
IMG_5076.jpeg
 
Het eerder besproken krasje op de tank bleef mij toch te zichtbaar na het bijwerken. Heb er nu van die side pads op geplakt… modelspecifiek voor de Panigale. Ik moet eraan wennen. Geen idee of t blijft. Overigens helpt t wel qua grip, voorkomt t naar voren schuiven en verlicht de last op de polsen en edele delen daardoor.

Wat denken jullie ervan?
Bekijk bijlage 1996091
Op deze foto een beetje druk icm de centrale tankpad en zit de kras er niet precies boven?

denk dat het in het totaalplaatje wel tof staat.
 
Het eerder besproken krasje op de tank bleef mij toch te zichtbaar na het bijwerken. Heb er nu van die side pads op geplakt… modelspecifiek voor de Panigale. Ik moet eraan wennen. Geen idee of t blijft. Overigens helpt t wel qua grip, voorkomt t naar voren schuiven en verlicht de last op de polsen en edele delen daardoor.

Wat denken jullie ervan?
Bekijk bijlage 1996091
Gewoon proberen toch…..
 
Het eerder besproken krasje op de tank bleef mij toch te zichtbaar na het bijwerken. Heb er nu van die side pads op geplakt… modelspecifiek voor de Panigale. Ik moet eraan wennen. Geen idee of t blijft. Overigens helpt t wel qua grip, voorkomt t naar voren schuiven en verlicht de last op de polsen en edele delen daardoor.

Wat denken jullie ervan?
Bekijk bijlage 1996091
Kan prima :t
Wat een ander vindt is eigenlijk niet belangrijk…gaat erom wat je er zelf van vindt.

Denk toch dat ik die doorzichtige had genomen
Dat vind ik dan weer niks…
Maar ja….zie voorgaande opmerking :')
 
Wat zijn jullie ervaringen met afstellen bij een 959 met alleen een slip-on op de catalisator? Heb een sc-project met e-keur gevonden en twijfel of hij zonder killer afgesteld moet worden. Als je de killer er uit haalt hoor je wel verschil in het toerental. En wat zijn de mogelijkheden met een originele ecu? Ook met de servoklep. Kan ik daar zonder verdere gevolgen gewoon de kabel van los maken op de uitlaat of moet hij echt uitgeprogrameerd worden? Zal zeker al eens voorbij gekomen zijn, maar je leest zo veel verschillende verhalen. Of is dit allemaal niet nodig?
 
Het eerder besproken krasje op de tank bleef mij toch te zichtbaar na het bijwerken. Heb er nu van die side pads op geplakt… modelspecifiek voor de Panigale. Ik moet eraan wennen. Geen idee of t blijft. Overigens helpt t wel qua grip, voorkomt t naar voren schuiven en verlicht de last op de polsen en edele delen daardoor.

Wat denken jullie ervan?
Bekijk bijlage 1996091
Die op de Kuip had ik er niet opgeplakt. Stompgrips zijn dunner en wat kleiner van formaat. Nu bij aanremmen knieën in de tank en je hebt ook nog meer stabiliteit.
 
959 ecu mappen is niet nodig met slip on. Dit omdat de cat er onder blijft zitten.
Oké, dus u heeft ook niks aan de ecu veranderd met de open uitlaat er op?
Is er überhaupt ruimte voor aanpassingen in de orriginele ecu of ga je dan gelijk naar een nieuwe ecu toe?
 
Oké, dus u heeft ook niks aan de ecu veranderd met de open uitlaat er op?
Is er überhaupt ruimte voor aanpassingen in de orriginele ecu of ga je dan gelijk naar een nieuwe ecu toe?
Enige wat ik heb gedaan is 2 boutjes los gedraaid, de originele akra eraf gehaald, de nieuwe sc erop, en weer twee boutjes vast gedraaid…
 
Ik meende dat ik ooit ik ze gezien heb dat ze uitlaat en ECU tesamen leveren. Hardware van de ECU stelt niks meervoud, connector is groter dan de chip…..

En idd Biggelaar heeft een ‘workaround’ om de ecu te herschrijven.
 
Ik meende dat ik ooit ik ze gezien heb dat ze uitlaat en ECU tesamen leveren. Hardware van de ECU stelt niks meervoud, connector is groter dan de chip…..

En idd Biggelaar heeft een ‘workaround’ om de ecu te herschrijven.
Voor oudere modellen (zoals bijv mijn streetfighter wel). Kocht je bijv Termignoni origineel dan kreeg je andere ecu en luchtfilter erbij. Zonder dat te vervangen/mappen liep je volgens mij zelfs kans op kapotte zuigerveren maar weet ik niet zeker. Is op de modernere 959 niet nodig.
 
Voor oudere modellen (zoals bijv mijn streetfighter wel). Kocht je bijv Termignoni origineel dan kreeg je andere ecu en luchtfilter erbij. Zonder dat te vervangen/mappen liep je volgens mij zelfs kans op kapotte zuigerveren maar weet ik niet zeker. Is op de modernere 959 niet nodig.
Ben niet thuis in moderne uitvoeringen, oude ook niet….. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan