Klopt, ik heb bewaking altijd bij; kijk met uw ogen en niet met handen…..Wat ziet jouw 888 er toch nog steeds prachtig uit na al die kilometers!! Blijft ook een hele mooie fiets!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, ik heb bewaking altijd bij; kijk met uw ogen en niet met handen…..Wat ziet jouw 888 er toch nog steeds prachtig uit na al die kilometers!! Blijft ook een hele mooie fiets!
Die zit achterop ?
Op deze foto een beetje druk icm de centrale tankpad en zit de kras er niet precies boven?Het eerder besproken krasje op de tank bleef mij toch te zichtbaar na het bijwerken. Heb er nu van die side pads op geplakt… modelspecifiek voor de Panigale. Ik moet eraan wennen. Geen idee of t blijft. Overigens helpt t wel qua grip, voorkomt t naar voren schuiven en verlicht de last op de polsen en edele delen daardoor.
Wat denken jullie ervan?
Bekijk bijlage 1996091
Gewoon proberen toch…..Het eerder besproken krasje op de tank bleef mij toch te zichtbaar na het bijwerken. Heb er nu van die side pads op geplakt… modelspecifiek voor de Panigale. Ik moet eraan wennen. Geen idee of t blijft. Overigens helpt t wel qua grip, voorkomt t naar voren schuiven en verlicht de last op de polsen en edele delen daardoor.
Wat denken jullie ervan?
Bekijk bijlage 1996091
Nee kras zit onder de bovenste tankpad aan de rechterkant. Wat jij ziet is de vouw in de tank icm lichtval denk ik.Op deze foto een beetje druk icm de centrale tankpad en zit de kras er niet precies boven?
denk dat het in het totaalplaatje wel tof staat.
Denk toch dat ik die doorzichtige had genomenNee kras zit onder de bovenste tankpad aan de rechterkant. Wat jij ziet is de vouw in de tank icm lichtval denk ik.
Die schijnen snel te vergelen en dan is t weer geen gezicht.Denk toch dat ik die doorzichtige had genomen
Kan primaHet eerder besproken krasje op de tank bleef mij toch te zichtbaar na het bijwerken. Heb er nu van die side pads op geplakt… modelspecifiek voor de Panigale. Ik moet eraan wennen. Geen idee of t blijft. Overigens helpt t wel qua grip, voorkomt t naar voren schuiven en verlicht de last op de polsen en edele delen daardoor.
Wat denken jullie ervan?
Bekijk bijlage 1996091
Dat vind ik dan weer niks…Denk toch dat ik die doorzichtige had genomen
Stompgrip eraf föhnen, tankje ff naar Roos toe, jij weer blij en voor weinig een pani.Ik vind het spuuglelijk...
Heb besloten dat je hem maar aan mij moet geven...
Die op de Kuip had ik er niet opgeplakt. Stompgrips zijn dunner en wat kleiner van formaat. Nu bij aanremmen knieën in de tank en je hebt ook nog meer stabiliteit.Het eerder besproken krasje op de tank bleef mij toch te zichtbaar na het bijwerken. Heb er nu van die side pads op geplakt… modelspecifiek voor de Panigale. Ik moet eraan wennen. Geen idee of t blijft. Overigens helpt t wel qua grip, voorkomt t naar voren schuiven en verlicht de last op de polsen en edele delen daardoor.
Wat denken jullie ervan?
Bekijk bijlage 1996091
Oké, dus u heeft ook niks aan de ecu veranderd met de open uitlaat er op?959 ecu mappen is niet nodig met slip on. Dit omdat de cat er onder blijft zitten.
Bedrijven als Biggelaar kunnen je ECU herschrijvenOké, dus u heeft ook niks aan de ecu veranderd met de open uitlaat er op?
Is er überhaupt ruimte voor aanpassingen in de orriginele ecu of ga je dan gelijk naar een nieuwe ecu toe?
Enige wat ik heb gedaan is 2 boutjes los gedraaid, de originele akra eraf gehaald, de nieuwe sc erop, en weer twee boutjes vast gedraaid…Oké, dus u heeft ook niks aan de ecu veranderd met de open uitlaat er op?
Is er überhaupt ruimte voor aanpassingen in de orriginele ecu of ga je dan gelijk naar een nieuwe ecu toe?
Voor oudere modellen (zoals bijv mijn streetfighter wel). Kocht je bijv Termignoni origineel dan kreeg je andere ecu en luchtfilter erbij. Zonder dat te vervangen/mappen liep je volgens mij zelfs kans op kapotte zuigerveren maar weet ik niet zeker. Is op de modernere 959 niet nodig.Ik meende dat ik ooit ik ze gezien heb dat ze uitlaat en ECU tesamen leveren. Hardware van de ECU stelt niks meervoud, connector is groter dan de chip…..
En idd Biggelaar heeft een ‘workaround’ om de ecu te herschrijven.
Ben niet thuis in moderne uitvoeringen, oude ook niet…..Voor oudere modellen (zoals bijv mijn streetfighter wel). Kocht je bijv Termignoni origineel dan kreeg je andere ecu en luchtfilter erbij. Zonder dat te vervangen/mappen liep je volgens mij zelfs kans op kapotte zuigerveren maar weet ik niet zeker. Is op de modernere 959 niet nodig.