Ducati Deel #121 Xmas edition

Minder dus , geen wdw voor mij dit jaar na 10 jaar er naar uit te zien.

volgende week biopsie en dan kijken welke chemo ik moet ondergaan. Lig er zowiso een dik half jaar tot jaar tussenuit pfff.
Dat zijn mindere berichten.
Veel sterkte gewenst
 
Even een vraagje,

Ik heb een TT 410 gekocht met een beugel van Bikepenr. Past geweldig en ziet er netjes en strak uit. Echter ben ik nog aan klooien waar ik de geschakelde 12v vandaag kan pakken. Heb ondertussen de halve motor uit elkaar gehad maar heb nou nog niet echt iets gevonden. Het liefst wil ik natuurlijk niet knippen in de originele bedrading.

De opties die ik tot nu toe heb gehoord of gevonden:
- Rechtstreeks op de accu maar heeft niet mijn voorkeur.
- Via het achterlicht.
- Via het stadslicht.
- Via de remschakelaar.
- Via de zekeringkast.

Hebben jullie een idee hoe ik dit het beste kan oplossen zonder te knippen in de bedrading.
 
Je kunt vanaf de laatste zekering van de zekeringshouder een doorverbinding maken.
Deze is aan de voedende zijde doorgelust van zekering naar zekering.
Je kunt ervoor kiezen hem bij een zekering op te zetten en hem van de secundaire kant te pakken of van de primaire kant als hij ene eigen glaszekering heeft
De eerste paar (afhankelijk van het type) is continue en de rest geschakeld.
Je kunt vrij eenvoudig vanaf de laatste aangesloten zekering een draad toevoegen.
 
Laatst bewerkt:
Het waren al met al weer drie keigave TT dagen dit jaar en wat een volk!! *D


(mooiste publiekmoment toch wel de Belg waar ik op enig moment naastzat, kerel dacht zaterdag dat zaterdag dé racedag was en kon zondag niet, aiiiiii, zal weer geen Belg zijn) _O-
 
Laatst bewerkt:
Het waren al met al weer drie keigave TT dagen dit jaar en wat een volk!! *D


(mooiste publiekmoment toch wel de Belg waar ik op enig moment naastzat, kerel dacht zaterdag dat zaterdag dé racedag was en kon zondag niet, aiiiiii, zal weer geen Belg zijn) _O-


wat een chaos was het, vast in de file, vast in het weiland... ik heb meer transit tijd gehad dan effectieve tijd aan races....
 
Even een vraagje,

Ik heb een TT 410 gekocht met een beugel van Bikepenr. Past geweldig en ziet er netjes en strak uit. Echter ben ik nog aan klooien waar ik de geschakelde 12v vandaag kan pakken. Heb ondertussen de halve motor uit elkaar gehad maar heb nou nog niet echt iets gevonden. Het liefst wil ik natuurlijk niet knippen in de originele bedrading.

De opties die ik tot nu toe heb gehoord of gevonden:
- Rechtstreeks op de accu maar heeft niet mijn voorkeur.
- Via het achterlicht.
- Via het stadslicht.
- Via de remschakelaar.
- Via de zekeringkast.

Hebben jullie een idee hoe ik dit het beste kan oplossen zonder te knippen in de bedrading.

Ik heb op eBay de juiste stekkers gekocht, en zo tussen de kabelboom van de achterrem-schakelaar een geschakelde plus gepikt. Ik zat exact met hetzelfde, dat geknutsel en gekut in de orginele draadboom heb ik maar een hekel aan, en rechtstreeks op de accu is kut. Paar week de druppellader vergeten en weer een accu aan stront. Dus lekker even stukje kabelboom bouwen :) :]
 
ik zet de geschakelde plus altijd tussen het contactslot , meestal de groene draad bij ducati

en daar een extra zekering tussen
 
Zo op het oog een keurige fiets. Ben benieuwd wanneer de overige foto's gepubliceerd gaan worden.
 
Ducati Supersport S
Foto 1
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan