Ik neem aan dat jij het schoon veegd?je kan je paswoord veranderen, dan moet de melding weg zijn.
de spam komt allemaal van Franse, Finse en oostblok adressen, dus niets met jou te maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik neem aan dat jij het schoon veegd?je kan je paswoord veranderen, dan moet de melding weg zijn.
de spam komt allemaal van Franse, Finse en oostblok adressen, dus niets met jou te maken.
Rob, Arthur (DucATIRadeon), ik, misschien ook nog André (TinTin).Ik neem aan dat jij het schoon veegd?
Ok, mooi zo!Rob, Arthur (DucATIRadeon), ik, misschien ook nog André (TinTin).
We letten er allemaal een beetje op en verwijderen wat we zien, incl. een IP-block. Helaas duurt het erg lang voordat je door alle spam-IP-bereiken heen bent
Waarschijnlijk heb ik em nog wel zien rijden en BotT was idd een heel erg leuke klasse! Maar op de Blauwe Baron en de Britten na ben ik niet bekend met de specifiekheid van de twee cilinder specials uit die tijd.Hahaha, er zijn zat mensen te vinden die nog veel meer weten dan ik hoor!
Dit is gewoon een unieke fiets. Destijds door Rico Mertens klaargemaakt samen met Ruud Frederiks volgens de regels van toenmalige Battle of the Twins klasse.
BotT fietsen mochten vierkleppers zijn, waterkoeling en injectie hebben, maar combinatie van 2 van deze 3 opties was max.
Welke keuze je maakte, dat was vrij.
Deze specifieke fiets heeft of had een 888SP4 blok met carbs. Is echt een heel speciaal ding met hele mooie 888 Racing spullen erop en de geniaal mooie WP Roma voorvork.
De BotT klasse was prachtig mooie klasse waar hele mooie zelfbouw fietsen in reden. Toen was de Ducati Club Race ook nog veel mooier en interessanter nmm. De straat superbikefietsen van nu zijn gewoon af fabriek al zo ontzettend goed, dat het totaal niet meer nodig is om zelf nog te gaan sleutelen om de fiets te verbeteren.
Aan de ene kant heel gaaf om met een straatfiets al met 2 vingers in de neus onder de 1:50 op Assen te rijden, aan de andere kant erg jamner omdat de exotische zelfbouwers nagenoeg verdwenen zijn.
Ben benieuwd of er nog meer ouwe lullen zoals ik zijn die deze fiets van Saman nog hebben zien rijden?
De Ottenhof BMW was ook geniale fiets die knoepertshard liep. 300+ op Daytona. Niet slecht voor luchtgekoeld Boxertje.Waarschijnlijk heb ik em nog wel zien rijden en BotT was idd een heel erg leuke klasse! Maar op de Blauwe Baron en de Britten na ben ik niet bekend met de specifiekheid van de twee cilinder specials uit die tijd.
je hebt er vast wel een foto van?Hahaha, er zijn zat mensen te vinden die nog veel meer weten dan ik hoor!
Dit is gewoon een unieke fiets. Destijds door Rico Mertens klaargemaakt samen met Ruud Frederiks volgens de regels van toenmalige Battle of the Twins klasse.
BotT fietsen mochten vierkleppers zijn, waterkoeling en injectie hebben, maar combinatie van 2 van deze 3 opties was max.
Welke keuze je maakte, dat was vrij.
Deze specifieke fiets heeft of had een 888SP4 blok met carbs. Is echt een heel speciaal ding met hele mooie 888 Racing spullen erop en de geniaal mooie WP Roma voorvork.
De BotT klasse was prachtig mooie klasse waar hele mooie zelfbouw fietsen in reden. Toen was de Ducati Club Race ook nog veel mooier en interessanter nmm. De straat superbikefietsen van nu zijn gewoon af fabriek al zo ontzettend goed, dat het totaal niet meer nodig is om zelf nog te gaan sleutelen om de fiets te verbeteren.
Aan de ene kant heel gaaf om met een straatfiets al met 2 vingers in de neus onder de 1:50 op Assen te rijden, aan de andere kant erg jamner omdat de exotische zelfbouwers nagenoeg verdwenen zijn.
Ben benieuwd of er nog meer ouwe lullen zoals ik zijn die deze fiets van Saman nog hebben zien rijden?
De fiets is in de loop der jaren meerdere keren aangepast. Helaas zijn er niet veel foto's van te vinden.je hebt er vast wel een foto van?
Is idd aantal keren aangepast geweest.De fiets is in de loop der jaren meerdere keren aangepast. Helaas zijn er niet veel foto's van te vinden.
Hoppa, goedgekeurd met een leuk afwijkende uitlaat. Moest hem trouwens wel starten (rdw Groningen). Maar was acceptabel.Waarom standaard dempers? Hij hoeft niet te lopen.
Met wat pech is de wrapmooiernet iets minder lelijk dan de lassen
was een leuk klusje..staat nu nog alleen 1x Ducati op de tank verder zijn alle stickers erafEn 7x op het achterwiel