Ducati Deel #121 Xmas edition

Rob, Arthur (DucATIRadeon), ik, misschien ook nog André (TinTin).
We letten er allemaal een beetje op en verwijderen wat we zien, incl. een IP-block. Helaas duurt het erg lang voordat je door alle spam-IP-bereiken heen bent B|
Ok, mooi zo!

Zie nog geen nieuwe activatie e-mail, inbox/sp…..ff geduld zeker…
 
Hahaha, er zijn zat mensen te vinden die nog veel meer weten dan ik hoor!

Dit is gewoon een unieke fiets. Destijds door Rico Mertens klaargemaakt samen met Ruud Frederiks volgens de regels van toenmalige Battle of the Twins klasse.
BotT fietsen mochten vierkleppers zijn, waterkoeling en injectie hebben, maar combinatie van 2 van deze 3 opties was max.
Welke keuze je maakte, dat was vrij.
Deze specifieke fiets heeft of had een 888SP4 blok met carbs. Is echt een heel speciaal ding met hele mooie 888 Racing spullen erop en de geniaal mooie WP Roma voorvork.

De BotT klasse was prachtig mooie klasse waar hele mooie zelfbouw fietsen in reden. Toen was de Ducati Club Race ook nog veel mooier en interessanter nmm. De straat superbikefietsen van nu zijn gewoon af fabriek al zo ontzettend goed, dat het totaal niet meer nodig is om zelf nog te gaan sleutelen om de fiets te verbeteren.
Aan de ene kant heel gaaf om met een straatfiets al met 2 vingers in de neus onder de 1:50 op Assen te rijden, aan de andere kant erg jamner omdat de exotische zelfbouwers nagenoeg verdwenen zijn.

Ben benieuwd of er nog meer ouwe lullen zoals ik zijn die deze fiets van Saman nog hebben zien rijden? :+
Waarschijnlijk heb ik em nog wel zien rijden en BotT was idd een heel erg leuke klasse! Maar op de Blauwe Baron en de Britten na ben ik niet bekend met de specifiekheid van de twee cilinder specials uit die tijd.
 
Waarschijnlijk heb ik em nog wel zien rijden en BotT was idd een heel erg leuke klasse! Maar op de Blauwe Baron en de Britten na ben ik niet bekend met de specifiekheid van de twee cilinder specials uit die tijd.
De Ottenhof BMW was ook geniale fiets die knoepertshard liep. 300+ op Daytona. Niet slecht voor luchtgekoeld Boxertje.
 
Hahaha, er zijn zat mensen te vinden die nog veel meer weten dan ik hoor!

Dit is gewoon een unieke fiets. Destijds door Rico Mertens klaargemaakt samen met Ruud Frederiks volgens de regels van toenmalige Battle of the Twins klasse.
BotT fietsen mochten vierkleppers zijn, waterkoeling en injectie hebben, maar combinatie van 2 van deze 3 opties was max.
Welke keuze je maakte, dat was vrij.
Deze specifieke fiets heeft of had een 888SP4 blok met carbs. Is echt een heel speciaal ding met hele mooie 888 Racing spullen erop en de geniaal mooie WP Roma voorvork.

De BotT klasse was prachtig mooie klasse waar hele mooie zelfbouw fietsen in reden. Toen was de Ducati Club Race ook nog veel mooier en interessanter nmm. De straat superbikefietsen van nu zijn gewoon af fabriek al zo ontzettend goed, dat het totaal niet meer nodig is om zelf nog te gaan sleutelen om de fiets te verbeteren.
Aan de ene kant heel gaaf om met een straatfiets al met 2 vingers in de neus onder de 1:50 op Assen te rijden, aan de andere kant erg jamner omdat de exotische zelfbouwers nagenoeg verdwenen zijn.

Ben benieuwd of er nog meer ouwe lullen zoals ik zijn die deze fiets van Saman nog hebben zien rijden? :+
je hebt er vast wel een foto van?
 

Bijlagen

  • IMG-20210617-WA0009.jpg
    IMG-20210617-WA0009.jpg
    225 KB · Weergaven: 27
  • IMG-20210617-WA0010.jpg
    IMG-20210617-WA0010.jpg
    11,5 KB · Weergaven: 28
  • IMG-20210617-WA0011.jpg
    IMG-20210617-WA0011.jpg
    89,7 KB · Weergaven: 29
Heb er hier 1, ondertussen heeft ze een ontsticker-sessie gehad en gaat er wel het 1 en ander wijzigen (die vreselijke uitlaat heating wrap bijvoorbeeld). En misschien gaat de uitlaat helemaal zelfs in de verkoop ivm aanschaf van wat leukers) maar goed eerst rest-bpm en dan het kenteken laten drukken😅🙏
5AF06251-E6E2-49CA-BC9A-6C39C8B49D44.jpeg
 
Mooie velgen! 👌

De wrap is ook echt lelijk gedaan....lijkt wel ingepakt voor een poolreis oid. 🤨
 
Laatst bewerkt:
Hmm we zien het wel, kans is groot dat er een zwarte austin racing onder komt..maar goed wie weet valt het mee (kans is idd klein..waarom zou er anders een wrap omheen zitten).
 
Klopt, zit tegenwoordig op een andere (veel betere) bmplek (die Duitsers maken soms rare keuzes). Aan ons een schone taak die rare uitspattingen weer glad te strijken.
 
Tja, het is wonderlijk dat ze zo'n kostbare, fraaie fiets 'upgraden' met goedkope accessoires en stickers, aan de andere kant is het voor jou weer fijn om deze wat minder geliefde ruwe diamant zo weer glans te geven!
 
Terug
Bovenaan Onderaan