Ducati Deel #121 Xmas edition

Of een BSB spec..

4b4b5eea1d5a7b0ec2b81e9143a51c6a.jpg
 
Heren,
De remschijven voorkant van mijn 900ss worden / zijn te dun.
Vervangen door OEM Brembo, of is er een beter/ andere alternatief ?
 

Bijlagen

  • 20220507_141510.jpg
    20220507_141510.jpg
    463,2 KB · Weergaven: 15
Vanavond kreeg ik de resultaten binnen van mn fotoshoot met @Jaegermeister tijdens onze vakantie in Limburg, en ik moet zeggen, hier word ik toch wel erg blij van:]

Bekijk bijlage 1768038
Nah, ik vind het toch niet zo fameus. Je wall art is helemaal niet goed gekadreerd en tot overmaat van ramp staat er pal in het midden een of andere brommer voor?!
 
Ik weet eigenlijk niet of t hier thuis hoort of gepast is, maar weet iemand wat er met ducatifora.com aan de hand is?
 
Ik weet eigenlijk niet of t hier thuis hoort of gepast is, maar weet iemand wat er met ducatifora.com aan de hand is?
ja dat weet ik, de beheerder eigenaar heeft er geen tijd voor en daardoor gaat er met het onderhoud veel fout.
ik heb al aangeboden het forum over te nemen, maar het gaat wat moeizaam..
 
Aha Rob...zou wel jammer zijn als t uit de lucht blijft. Zoals op elk forum staat er voor ieder wel wat tussen waar interesses naar uit gaan, zeker als t bepaald merk betreft.
Zou mooi zijn Rob, als je t over zou willen nemen om het in goed banen te leiden.
Bedankt en hopen op beterschap
 



Dit model Ducati is geloof ik niet heel erg populair, als ik het goed heb? Toch vind ik het wel hele mooie motoren..Het is dat ik er het geld niet voor heb om twee motoren goed te onderhouden, en ook de ruimte is een probleem, maar anders had ik het wel geweten..
 
Zelf nooit aan een tweede ducati gedacht, ik wou een V4 van …..Honda: heerlijke zit en dito motorloop.
 
Morgen bij Motorhuis Zwolle de 888 meeting van 12.000uur tot 16.00uur.🏍😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan