Ducati Deel #121 Xmas edition

Vandaag m'n helm ge-preorderd
Screenshot_20240210_153108_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20240210_152649_Samsung Internet.jpg
 
Deze vorige week gekocht, is ook oa gemaakt in China, Malaysia, Taiwan en ontworpen door Japanners…..kwaliteit is super…..:}
IMG_6653.jpeg
 
Ja sommige gaan nergens over. 2 weken terug 20k winst in totaal.. inmiddels 43k.

Ik doe er iig niks nog mee... zakt ie 10k... best. Koop ik wel bij... 😉
Ik ook niet, ben tevreden met één ducati…van de week op een MT10 gezeten, ook ‘lekker’…maarja, kleur stond mij niet aan en van korte hendels waar je in Dld problemen kunt verwachten. Kortom, ik wacht af…..wil de V4 eerst opmaken.
 
Zo een ding doet mij ook echt een reet.
Heb vroeger tot m'n 28e en raceperiode aan toe met jappen gereden. Daarna deden ze mij meer weinig... nu al jaren ducati. Je ze hebben wat meer aandacht nodig. Maar dat intresseert mij echt geen reet.
Ik precies andersom, ben blij dat ik van die Italiaanse troep afben, wat een verademing zo'n jap.
 
Mag jij wel in Amsterdam komen helemaal vanuit t Oosten…. :+
Is van een aantal jaren geleden toen ik nog lid was van de doc. Was trouwens ‘pas’ de tweede keer in mijn leven dat ik met een motor in Amsterdam was…… _O-

Gisteren over de grens ‘lekker’ gereden, polizei achter mij en ik beheerst het gas ingetrapt tot 200…had genoeg gas over maar ik vond het welletjes…ding draait dan 4500 omw/min dan… ._O- Polizei sloeg bij Gildehaus A1 er al af…..
 
Vandaag ff met de 959 Panigale de eerste echte rit gedaan. Ruim 200km. Wat een super fiets zeg! Nog ff met mn maatje bij Goedhart geweest. Gekkenhuis daar zeg… leek de motorbeurs wel _O-
 
Vandaag ff met de 959 Panigale de eerste echte rit gedaan. Ruim 200km. Wat een super fiets zeg! Nog ff met mn maatje bij Goedhart geweest. Gekkenhuis daar zeg… leek de motorbeurs wel _O-
Hebben vorige week zaterdag hier gehad bij Moto Hengelo, 3000 man op de zaterdag….veel blije gezichten dus seizoen kan beginnen. Motorkleding in de aanbieding gekocht voor mijn zoon dus die was sowieso blij….. ;)
 
Is van een aantal jaren geleden toen ik nog lid was van de doc. Was trouwens ‘pas’ de tweede keer in mijn leven dat ik met een motor in Amsterdam was…… _O-

Gisteren over de grens ‘lekker’ gereden, polizei achter mij en ik beheerst het gas ingetrapt tot 200…had genoeg gas over maar ik vond het welletjes…ding draait dan 4500 omw/min dan… ._O- Polizei sloeg bij Gildehaus A1 er al af…..
Patser ;).
 
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze aluminium decals van Termignoni ? Wil ze op mijn uitlaatdempers plakken, maar ze blijven niet zitten. En ja, heb de boel goed ontvet, en de decals zelfs met een tyrap een nachtje vast laten zitten ,maar iedere keer weer komen ze los. Of zou het door de blanke lak die ik op de dempers heb gespoten, kunnen komen?

Bekijk bijlage 1976558
Die zijn veel te dik. Heb ze ook ooit besteld op mp. Uiteindelijk in de afvalbak. Je moet die hele dunne hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan