Ducati Monster, toch word ie weer verbouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een echt monster maken :+

trx6.jpg


Geintje, iedereen moet zelf weten hoe hij zijn motor opbouwd.
Ikzelf vind het mooier als je zelf de onderdelen maakt, dan zijn het echt unieke onderdelen ;)
 
Dit is Biggelaar Special Performance te Oisterwijk.

Ik heb hier een Ducati Monster 900s gekocht.

Ik kwam hier gewoon kijken of ze wat hadden staan.Deze motor was niet eens klaar en stond nog op de werkbank om hem af te maken.De complete motor is gereviseert en ik was aanwezig voor de eerste start.Het blok had dus 0.0km gelopen.

Na door hun bereden te zijn en goed bevonden mocht ik er een stuk op rijden.
Ik was direct verkocht.

:o Je hebt wel veel over voor een proefrit ....



:+
 
Zoals jij dat steeds zegt:
Kerel ..... als iemand opmerkt dat je hem 2 (!!) weken geleden te koop gezet hebt ........
Kerel , grotendeels zelfgemaakt én unieke dingen gemaakt maar ...... wát ie er dan speciaal gemaakt en wát is er dan uniek?
Kerel , Il Monstro el Carbonna -----> carbon in het Italiaans is carbonio (en dan hebben we het er niet over dat het misschien eigenlijk wel gewoon Ducati Mostro moet zijn). 8-)
:^ Wat hij zegt.. :)

Alles goed Fredo?
 
Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen
En...in het land der blinden is 1 oog koning

Beetje jammer maar Streetfighters zijn uit....Bobbers ,oldskool en cafe-racer zijn tegen woordig helemaal hip .......dus als je er bij wil horen.......laat een oldskoolcafebobber bouwen door iemand van de "harde kern" en je wordt op handen gedragen
Let maar op in Kalkar staan er dit jaar weer div voorbeelden van
Want zelfs op een streetfighter feest staan bijna geen streetfighters meer
Streetfighten is in nederland dood en ook in Duitsland wordt het snel minder
De grootste fighter club bestaat deze zomer 10 jaar en geven een groot feest (iedere fighter is welkom) vlak over de grens en niemand van de harde kern gaat er heen (gok ik)
Het feestje is als ik Kalkar maar dan buiten en slapen in je tentje.....de fietsen uit de bladen zie je dan in het wild en je kan met de berijders babbelen ( ze spreken ook engels zijn ongevaarlijk en ze vinden Nederlanders leuk)
Je kan je eigen drankjes mee nemen en er liggen stapels banden om op te roken en er vast wel iemand die bandjes voor je wil wisselen
Dus als je nog nooit op een fighter treffen bent geweest is dit je kans want volgend jaar zijn er nog weer minder treffens dan dit jaar (Matzig en biker-motel zijn hier goede voorbeelden van)




Heren een nieuwe klant weg sturen uit de winkel is niet goed voor de handel.......Verwelkom deze meneer met open armen prijs zn motor de hemel in en wie weet verkoop jij die verkeerd gekochte spullen dan toch nog
 
Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen
En...in het land der blinden is 1 oog koning

Beetje jammer maar Streetfighters zijn uit....Bobbers ,oldskool en cafe-racer zijn tegen woordig helemaal hip .......dus als je er bij wil horen.......laat een oldskoolcafebobber bouwen door iemand van de "harde kern" en je wordt op handen gedragen
Let maar op in Kalkar staan er dit jaar weer div voorbeelden van
Want zelfs op een streetfighter feest staan bijna geen streetfighters meer
Streetfighten is in nederland dood en ook in Duitsland wordt het snel minder
De grootste fighter club bestaat deze zomer 10 jaar en geven een groot feest (iedere fighter is welkom) vlak over de grens en niemand van de harde kern gaat er heen (gok ik)
Het feestje is als ik Kalkar maar dan buiten en slapen in je tentje.....de fietsen uit de bladen zie je dan in het wild en je kan met de berijders babbelen ( ze spreken ook engels zijn ongevaarlijk en ze vinden Nederlanders leuk)
Je kan je eigen drankjes mee nemen en er liggen stapels banden om op te roken en er vast wel iemand die bandjes voor je wil wisselen
Dus als je nog nooit op een fighter treffen bent geweest is dit je kans want volgend jaar zijn er nog weer minder treffens dan dit jaar (Matzig en biker-motel zijn hier goede voorbeelden van)




Heren een nieuwe klant weg sturen uit de winkel is niet goed voor de handel.......Verwelkom deze meneer met open armen prijs zn motor de hemel in en wie weet verkoop jij die verkeerd gekochte spullen dan toch nog
Ik hou niet zo van labeltjes plakken, dus of het nou een fighter is of niet is eigenlijk niet zo boeiend. Dus misschien was mijn eerdere reactie niet zo aardig.. Ik vind alleen dat deze monster niet heel erg afwijkt van een standaard Monster.

Ik vind ook heel veel "echte" streetfighters knap gemaakt, maar vaak heel erg lelijk, dus wat dat betreft is een Monster die er nog uitziet als een monster misschien niet eens zo slecht. 8-)
En hij rijdt tenminste met zijn motor, die van mij staat alleen maar stof te happen..
 
Mijn mening:

Voorzover ik weet (hebben we)werden er eind 80 begin 90 gewone (oudere)motortjes verbouwd met onderdelen van toen nieuwe(racers) motoren met voor die tijd revolutionere vooruitgang denk aan de bredere wielmaten voorvorken linksystemen blokken e.d. en voor ons betaalbaar
Dit werden de streetfighters met hun eigen smoel.
Het waren wel allemaal streetfighters met littekens.... ;)

Door de enorme populariteit zijn de fabrieken er op ingesprongen want in de tijd waar ik het nu over heb waren er bijna geen nieuwe streetfighterachtige motoren te koop zoals nu wel het geval is.
De ducati monster vind ik hier een(vroeg) productvan.Ook de exotische onderdelen markt is veel uitgebreider en toegankelijker geworden m.a.w. de streetfighter(term streetfighter )is geevalueerd.

Kvind dat ieder op zijn eigen manier plezier aan z,n motor(fighter)
moet kunnen hebben immers smaken verschillen.

Ben benieuwd hoe je je monstertje nog te grazen gaat nemen,blijf hetin ieder geval volgen.

Greetz

;)
 
Zoals jij dat steeds zegt:
Kerel ..... als iemand opmerkt dat je hem 2 (!!) weken geleden te koop gezet hebt ........
Kerel , grotendeels zelfgemaakt én unieke dingen gemaakt maar ...... wát ie er dan speciaal gemaakt en wát is er dan uniek?
Kerel , Il Monstro el Carbonna -----> carbon in het Italiaans is carbonio (en dan hebben we het er niet over dat het misschien eigenlijk wel gewoon Ducati Mostro moet zijn). 8-)
ducati mostro ,zo heeft hij maar 1 jaar geheten daarna werd het monster

goed bezig peerke
 
Mooie monster SF versie!

Als je er maar lekker mee over de wegen kunt knallen en het ding steeds verbeterd, om steeds beter de straten te kunnen aanvallen, dan is het in mijn ogen een SF.

Heb zelf een omgebouwde kawasaki GPX, niet met rechtopstaande kont, maar wat een plezier heb ik ermee!
 
vraag dan een slot aan voor dit topic ;)

Daar hoeft helemaal geen "slot" voor te komen. Discussie voeren over dát wat er elders speelt hoef je IMHO niet te voeren in een topic wat de persoon in discussie eerder gepost heeft. Als je die discussie wél wil voeren doe dat dan gewoon in 't topic wat je aanhaalde ..... ondanks de waarschuwing/note die er onder staat.
 
Daar hoeft helemaal geen "slot" voor te komen. Discussie voeren over dát wat er elders speelt hoef je IMHO niet te voeren in een topic wat de persoon in discussie eerder gepost heeft. Als je die discussie wél wil voeren doe dat dan gewoon in 't topic wat je aanhaalde ..... ondanks de waarschuwing/note die er onder staat.

tis al aangepast

je bent nu zelf goed bezig om de boel (weer)op te rakelen
Peerke heeft de duc waar het om gaat in dit topic verkocht

:W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan