Ducati Paso 750

johanv

MF veteraan
1 mrt 2003
1.130
12
Te koop:

Ducati Paso 750
bj: 1990
km. stand ca 60.000
Specs:
  • Showa 916 voorvork
  • 17" wielen Ducati Supersport(achter) en 916(voor) nieuw (prof) gespoten, zwart. + adapters om ze in de paso te krijgen
  • Nieuwe banden voor en achter Maxxis
  • Superbike stuur Renthal
  • Digitaal dashboard Trailtech Vapor met indicatielampjes
  • Carbon voorspatbord
  • Brembo 916 remmen (klauwen + schijven) + stalen leidingen v+a+koppeling
  • Professioneel wit gespoten
  • Mikuni BDST38mm carburateurs (Ducati monster/Supersport)
  • K&N Filters
  • Dynojet kit, afgesteld bij Startrick
  • Electrische circuit aangepast met 2 relais (zoek op ducatipaso.org voor specs)
  • hoogte instelbaar door verstelbare dogbones
  • Kleppen zijn net gesteld, ketting, remmen, olie enz. recentelijk

De motor rijd echt merkbaar beter met de aanpassingen. Met de oude 16" wielen viel de motor echt in de bocht, nu stuurt de motor veel strakker. De remmen zijn ook echt sterk verbeterd. Motor start sneller door 12V op de startmotor en 12V op de bobines (ipv 10V orgineel) Dip is uit vermogenscurve door Mikuni carbs ipv orginele Weber (autocarburateur)

Het is helaas geen motor zonder werk. Er zijn nog een aantal dingen die moeten worden verbeterd. De motor is voor de winter afgesteld op de testbank en liep perfect. Na de kou loopt de motor op half vermogen, ik weet niet waar het aan ligt, maar er is in tussentijd niks veranderd, dus het kan nooit een ernstig probleem zijn. De lak is wel professioneel gespoten, maar de lak vind ik wat zacht, hierdoor zitten hier en daar wat krasjes(is wel weer mooi te maken). Electrisch moet er nog wat worden uitgezocht/aangesloten m.b.t de aansturing van het dashboard.

Ik wil de motor wegdoen omdat ik me niet meer zo intereseer voor wegmotoren en liever in de modder rijd.
Zo meenemen prijs: 1000 euro. (niet onderhandelbaar, alleen al aan aanpassingen zit er al veel meer in)

3540101940_6a443131c0_b.jpg


3272925964_fe0dcebf31_b.jpg


3543844958_bf78297714_b.jpg


2pskglc.jpg

Meer info bvk via email.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan