Ducati-Topic #101 Bijna SDR tijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen die Ohlins voor heb ik niet en geen dynojet en zwevende schijven maar voor de rest komt het aardig overeen.
1000 kilometer meer ongeveer en een jaar jonger en heel wat goedkoper.
Dus mocht je nog wat vinden aan de voet van een regenboog, je hebt me nummer en anders kan je me fb'en.
Die fiets van jou spookt ook nog steeds door mijn hoofd ja ;)
Ff staatslot halen van de week :P

Ben wel benieuwd naar specs en prijs, zal je ff fben :)
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen/bijnamiddag :P
Dan doe je LD toch egt wel te-kort,hij fietste 1x op top 50 km/u heeft hij gisteren zelf verteld ;) :} , jij zei toen ;seker flink heuvelafwaarts ;) :Y _O- :+ :+
Toen ie me apart nam, ik bedoel dus niet ''apart nam'' (perv) maar terzijde sprak, vertelde ie dat dat was toen het ding achterop de kapotte camper stond en ie uit tuinslang en graspollen de turboslang gerepareerd had, waardoor dat dus de topsnelheid van het geheel was.....


Oja, en ondanks/vanwege de pijntjes ff 37km weggetrapt in een goed (lees dik) uur :)
 
Laatst bewerkt:
Wel apart genomen maar toch niet apart genomen? Hmmmmz klinkt allemaal maar raar Fog ;)
 
Wel apart genomen maar toch niet apart genomen? Hmmmmz klinkt allemaal maar raar Fog ;)
Ja toen ik het typte voelde ik al dat het een linke uitspraak was, vandaar wat uitleg voor Perverts als Repsnol _O- O-)


Moet al nog ff zien naar de achterkant, bandje cupt toch wel wat nu (veer stond nog wat softer/sneller dan toen op VivaItalia, overigens riep toen iedereen wat staat dat ding hard, maar die band zag er top uit...)
 
Ziet er strak uit.. helaas gaat Zuid Nederland niet lukken maar je bent altijd welkom op het circuit. Overigens... misschien leuk om volgend jaar langs de Ducati Club races te gaan.. staat altijd heel veel moois en exotisch spul!!

Michiel, bedankt voor je reactie, ik heb vanuit je profiel even op je site zitten kijken en zie daar op 18 september ZAC Zolder bij staan, ben jij daar ook bij aanwezig toevallig? Zolder is niet hier al te ver vandaan, misschien een kijken of ik een hesje kan regelen voor die dag en langs de baan kan filmen! Ik heb je ook een pb gestuurd.
 
Klopt,de terug weg duurde ook duidelijk langer dan de heenweg met de fiets :) was wel weer super gezellig.En je fiets opzoeken in z'n berg fietsen is ook nog een hele klus _O- _O-
Vandaag me trouwdag dus op tijd eruit en met me meisjes op pad geweest vandaag *D
je bent er alweer aardig vroeg bij LD, voor iemand die een tentfeest achter de kiezen heeft...


hier trappen we de fiets aan zometeen, met z'n allen op de fiets naar oma....
 
Welnee, Panigale1199S(ponsort) 'm ons als leenfiets _O- })

In dat geval... :}
Ben wel benieuwd hoe zo'n hypermoderne fiets nou aanvoelt op het circuit. Modernste wat ik tot nu toe gereden heb is de 848 van m'n pa nadat ik met mijn 748 onderuit was gegaan. (Oftewel, was meer bezig met vertrouwen terug krijgen dan echt de fiets aan de tand voelen)
 
Zo, ook de zomerkleding aan.....andere deelnmers zijn op weg naar huis na de eindplaats felsenmuhle....druk druk druk daar, schat een dikke honderd stuks.....veel chroom dingen en uiteraard de rode/witte groep viel ook op...... ;)

Rit was weer super en de gezelschap ook.....stop halvewege was weer uitstekend...dank hiervoor.... :}
 
Laatst bewerkt:
Zo, ook de zomerkleding aan.....andere deelnmers zijn op weg naar huis na de eindplaats felsenmuhle....druk druk druk daar, schat een dikke honderd stuks.....veel chroom dingen en uiteraard de rode/witte groep viel ook op...... ;)

Rit was weer super en de gezelschap ook.....stop halvewege was weer uitstekend...dank hiervoor.... :}
Mooi dat het goed verlopen is Swett (grote vraag blijft vanzelf wie die niet duc was die meteen panne had?)
 
Zo, ook de zomerkleding aan.....andere deelnmers zijn op weg naar huis na de eindplaats felsenmuhle....druk druk druk daar, schat een dikke honderd stuks.....veel chroom dingen en uiteraard de rode/witte groep viel ook op...... ;)

Rit was weer super en de gezelschap ook.....stop halvewege was weer uitstekend...dank hiervoor.... :}

Goed om te lezen dat jullie lekker hebben gereden, en iig tot de Felsenmühle geen deelnemers meer zijn verloren :+

En nu op naar de bbq :9
:W
 
Ook weer terug van rondje SDR. Lekker gereden en een prima verzorgde tussenstop, inclusief leuke afdaling. Iedereen bedankt voor de leuke en gezellige dag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan