Ducati Topic 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal idd niet roepen dat jij en je vrouw werkzaam bij xxxxxxx.
Gelukkig krijg je nog wel inflatiecorrectie. Die periodieken kloppen niet hoor.
Mrs. werkt heel ergens anders voor hoor, alleen begint ze volgend jaar bij de WG waar ze nu onder is komen vallen en die huren ruimte bij xxxxx


Goed, genoeg over werk...: HEB VAKANTIE JA :Y *O*


Vanmiddag me pijn toch maar ff verbeten en uit frustratie kort wezen spelen met....

full
 
FEN/FES (functie eindniveau functie eindsalaris) bereikt..... dan heb je slechts recht op CAO verhogingen..... en hou je de trend niet bij van inflatie en andere verzwaringen...... |(
 
FEN/FES (functie eindniveau functie eindsalaris) bereikt..... dan heb je slechts recht op CAO verhogingen..... en hou je de trend niet bij van inflatie en andere verzwaringen...... |(


Die Swet heeft er verstand van als voorzitter van de ondernemingsraad.
 
Kreeg ook een meeltje net.........?



Beste Liefheb(ster)ber,

In voorschouw van onze nieuwe dealer show willen wij U en uw familie hele fijne kerstdagen toe wensen.

Graag hopen samen met a.s. zaterdag de 27e, onze nieuwe KTM instore in te wijden.

In de ambiance van ons nieuwe Powermerk gezellig genieten van een hapje en een drankje.


Met vriendelijke groeten, With kind regards, Mit freundlichen Grüßen, Con distinti saluti.

Stretta - Moto Passione Official dealer*

Aprilia* - Bimota* - Benelli* - Ducati - KTM* - Moto Morini*

Gehele Team

Telfordstraat 16, 8013 RM ZWOLLE The Netherlands
T +31 (0)38 4604233
F +31 (0)38 4604234
I www.motostretta.com

P please consider the environment - do you really need to print this email?
 
Voorlopig nog prima, ik zou nu niet anders willen.


Kortom, een aanrader.... maar als je geld hebt dan een Macbook Intel aanschaffen daar kan je alle kanten mee op... ook windows draaien als je dat wit.

Fijn heh, zo'n mac :Y
Ik werk al 4 jaar dagelijks op dezelfde powerbook en nog nooit een probleem mee gehad.
Dus waarom zou je windows wilen draaien, voor de paar spreadsheet-programmaatjes die niet op een mac draaien (en terecht)?!
 
Kreeg ook een meeltje net.........?



Beste Liefheb(ster)ber,

In voorschouw van onze nieuwe dealer show willen wij U en uw familie hele fijne kerstdagen toe wensen.

Graag hopen samen met a.s. zaterdag de 27e, onze nieuwe KTM instore in te wijden.

In de ambiance van ons nieuwe Powermerk gezellig genieten van een hapje en een drankje.


Met vriendelijke groeten, With kind regards, Mit freundlichen Grüßen, Con distinti saluti.

Stretta - Moto Passione Official dealer*

Aprilia* - Bimota* - Benelli* - Ducati - KTM* - Moto Morini*

Gehele Team

Telfordstraat 16, 8013 RM ZWOLLE The Netherlands
T +31 (0)38 4604233
F +31 (0)38 4604234
I www.motostretta.com

P please consider the environment - do you really need to print this email?


Homomerk joh, dat KTM.
 
FEN/FES (functie eindniveau functie eindsalaris) bereikt..... dan heb je slechts recht op CAO verhogingen..... en hou je de trend niet bij van inflatie en andere verzwaringen...... |(
En die verhogingen worden direct weer gekort op me uitkeringsdeel, lang leve ziek zijn -O-



PS: Je wilt niet weten hoe vaak ik al niet gevraagd ben om in de OR zitting te gaan nemen........ Ik wilde de stress daarvan nooit en nu kan het er eigenlijk niet meer bij -O-
 
En die verhogingen worden direct weer gekort op me uitkeringsdeel, lang leve ziek zijn -O-



PS: Je wilt niet weten hoe vaak ik al niet gevraagd ben om in de OR zitting te gaan nemen........ Ik wilde de stress daarvan nooit en nu kan het er eigenlijk niet meer bij -O-


Ik heb d'r in gezeten, maar ben d'r uitgestapt.
 
Fijn heh, zo'n mac :Y
Ik werk al 4 jaar dagelijks op dezelfde powerbook en nog nooit een probleem mee gehad.
Dus waarom zou je windows wilen draaien, voor de paar spreadsheet-programmaatjes die niet op een mac draaien (en terecht)?!
Yep, zit net wat logischer in elkaar (Leopard 10.5) .... en ook 'look and feel' gehalte is prettig.
 
En die verhogingen worden direct weer gekort op me uitkeringsdeel, lang leve ziek zijn -O-



PS: Je wilt niet weten hoe vaak ik al niet gevraagd ben om in de OR zitting te gaan nemen........ Ik wilde de stress daarvan nooit en nu kan het er eigenlijk niet meer bij -O-
Zie je verkeerd, uitdaging/betrokkenheid/leereffect is meer aan de orde. En van stress heb ik geen last van....ook niet in mijn nieuwe functie..... _O-

En Gobert, voor de duidelijkheid: ik ben geen voorzitter geweest..... wel van een deel cie..... ;)
 
Zie je verkeerd, uitdaging/betrokkenheid/leereffect is meer aan de orde. En van stress heb ik geen last van....ook niet in mijn nieuwe functie..... _O-

En Gobert, voor de duidelijkheid: ik ben geen voorzitter geweest..... wel van een deel cie..... ;)


Maar je was en bent wel een belangrijke hotemetoot bij het bedrijf :Y :Y
 
Zie je verkeerd, uitdaging/betrokkenheid/leereffect is meer aan de orde. En van stress heb ik geen last van....ook niet in mijn nieuwe functie..... _O-

En Gobert, voor de duidelijkheid: ik ben geen voorzitter geweest..... wel van een deel cie..... ;)
Zie ik niet verkeerd, waardeer de uitdaging/betrokkenheid/lering ed weldegelijk. Maar weet ook dat ik dingen persoonlijk aan ga trekken, weet gewoon da'k daar wel gevoelig voor ben en heb nabij gezien wat er met een type gelijke collega gebeurde, vandaar.... :/


@Gobert, jij bent er niet uitgestapt, jij werd vriendelijk doch dringend verzocht een eind OP TE PLEUREN :Y :W _O-
 
Maar je was en bent wel een belangrijke hotemetoot bij het bedrijf :Y :Y
Ikke, dacht het niet.......

Ik mag elke week weer optreden in het circus....... _O-

Kom er net achter dat ik wat schroeven vergeten ben... wilde tijdens de kerstdagen mijn navi monteren.... |( Vanmiddag in de stad wel een heleboel andere 'dingen' gekocht maar niet de schroeven....
 
Zie ik niet verkeerd, waardeer de uitdaging/betrokkenheid/lering ed weldegelijk. Maar weet ook dat ik dingen persoonlijk aan ga trekken, weet gewoon da'k daar wel gevoelig voor ben en heb nabij gezien wat er met een type gelijke collega gebeurde, vandaar.... :/


@Gobert, jij bent er niet uitgestapt, jij werd vriendelijk doch dringend verzocht een eind OP TE PLEUREN :Y :W _O-




Neen hoor, maar was het wel vaker eens met de Directie dan met de OR.
 
Laatst bewerkt:
@ allen....hele fijne feestdagen!!!!!!!

enne foggy, ik zal niet vertellen waar je werkt, tenzij je me mijn eigen risico kwijtscheldt....


_O- :W *:) :) *:)
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit maar moet nog wel ff een stukje platter ;) qua gewicht maakt het niet uit want het kan ook met een (BMW snavel) :Y
Kan ik al een kamer bij je reserveren voor 11 stedentochtfeest,volgende week gaat het (F)(v)riesen :+ dus 11 stedenkoorts begint dan ook *:)
Mrs. werkt heel ergens anders voor hoor, alleen begint ze volgend jaar bij de WG waar ze nu onder is komen vallen en die huren ruimte bij xxxxx


Goed, genoeg over werk...: HEB VAKANTIE JA :Y *O*


Vanmiddag me pijn toch maar ff verbeten en uit frustratie kort wezen spelen met....

[afbeelding]
 
Ballen tent :X wil er niets mee te doen hebben :N
Kreeg ook een meeltje net.........?



Beste Liefheb(ster)ber,

In voorschouw van onze nieuwe dealer show willen wij U en uw familie hele fijne kerstdagen toe wensen.

Graag hopen samen met a.s. zaterdag de 27e, onze nieuwe KTM instore in te wijden.

In de ambiance van ons nieuwe Powermerk gezellig genieten van een hapje en een drankje.


Met vriendelijke groeten, With kind regards, Mit freundlichen Grüßen, Con distinti saluti.

Stretta - Moto Passione Official dealer*

Aprilia* - Bimota* - Benelli* - Ducati - KTM* - Moto Morini*

Gehele Team

Telfordstraat 16, 8013 RM ZWOLLE The Netherlands
T +31 (0)38 4604233
F +31 (0)38 4604234
I www.motostretta.com

P please consider the environment - do you really need to print this email?
 
Fijn heh, zo'n mac :Y
Ik werk al 4 jaar dagelijks op dezelfde powerbook en nog nooit een probleem mee gehad.
Dus waarom zou je windows wilen draaien, voor de paar spreadsheet-programmaatjes die niet op een mac draaien (en terecht)?!

:^

Als Swet mag patsen met z'n Mac, dan mag ik dat ook :P
P1000814.JPG


Ballen tent :X wil er niets mee te doen hebben :N

Ik heb ook niet zo'n goed gevoel bij die toko. Gezien het verleden vertrouw ik het niet zo...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan