Ik doe 12k met de gewone PP achterband..............
Hoe krijg je dat voor mekaar ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik doe 12k met de gewone PP achterband..............
''Ik sta niet te boek als rechtdoorrijder''..............ha........haha............Ik doe 12k met de gewone PP achterband..............
but he passes gas regularly.....hij geeft geen gas
Ik kijk hier op internet de gebruikerservaringen..... geen idee of het tussen race/toer zit.....Swetty ,als je het geld er voor overhebt zou je ook de nieuwe Power Pure kunnen proberen
Zit hier onder de 1098S en ik vind hem niet verkeert
Tis wel een verschrikkelijk bandenspannings gevoelige band
Hij gaat voor de Slick look, die banden hebben nog geen bocht gezien ook (bochten in DLD zijn zeker 4km lang )voor is ie idd wel aardig aan vervanging toe ja
Was me ook opgevallen, vooral voor....al was me dat pas laat in het motorseizoen opgevallen...voor is ie idd wel aardig aan vervanging toe ja
A31 fog.......Hij gaat voor de Slick look, die banden hebben nog geen bocht gezien ook (bochten in DLD zijn zeker 4km lang )
die bandjes kunnen nog wel even ja....aan de zijkanten nog volop grip
Voor rechtuit in de regen totaal niet.......die bandjes kunnen nog wel even ja....
aan de zijkanten nog volop grip
888 hoort niet in de regen, daar heb je rijstracers voor, maarja soms ontkom je dr niet aan swet gets wetVoor rechtuit in de regen totaal niet.......
diverse factoren denk ik gewicht aan de voorkant zal wel verschillend zijn, en met bv de sb8 miss wat platter, maar ben ook geen kennerDe slijtage aan de zijkanten verschilt ook per motor. Ik zie dat heel duidelijk aan de Mondial vs SB8K. Terwijl ik met de ene echt niet rustiger rij als met de ander. Ik heb dat nooit echt begrepen.
gewicht/veringDe slijtage aan de zijkanten verschilt ook per motor. Ik zie dat heel duidelijk aan de Mondial vs SB8K. Terwijl ik met de ene echt niet rustiger rij als met de ander. Ik heb dat nooit echt begrepen.
T blijven hele mooie fietsen, als ik moest kiezen tussen 888 of 1098 dan weet ik t wel 888Nou, met de voorband zoals die nu is stuurt de 888 enorm zwaar.....maar dat wist al voordat ik hem kocht... de locomotief.....
@Gerrit.... Een buitje kan ik niet voorkomen... ik zoek het ook niet op maar anders maak ik er echt geen punt van.... ook niet met de tuinslang om te wassen.... Binnenzijde is ie lekker vettig.... druppels rollen er zo vanaf.....
Grote injectiespuit, met een slangetje eraan. Vullen vanaf de klauw, nooit luchtNog altijd het zelfde als toen ik 'm gekocht heb Enkel een paar stickers verwijderd.
Planning is eerst een nieuwe leiding te monteren voor de oliekoeler (is nu een rubber ding).
Dan zo'n pompje kopen om remmen te ontluchten en dan ga ik daarmee aan de slag. Idem voor koppelingsvloeistof.
Zou de carbs ook even moeten schoon maken.
De zwarte velgen die ik voor de SL gekocht heb, komen trouwens op de circuitbak.
Die staat nu op gouden ( ) velgen. Die laat ik wit coaten en komen op de SL.