Ducati Topic #46 : Rossi Ducatisti

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft eerder met niet lomp aan je gas hangen......

achterband

full
 
Swetty ,als je het geld er voor overhebt zou je ook de nieuwe Power Pure kunnen proberen :Y


Zit hier onder de 1098S en ik vind hem niet verkeert :P
Tis wel een verschrikkelijk bandenspannings gevoelige band :/
 
Swetty ,als je het geld er voor overhebt zou je ook de nieuwe Power Pure kunnen proberen :Y


Zit hier onder de 1098S en ik vind hem niet verkeert :P
Tis wel een verschrikkelijk bandenspannings gevoelige band :/
Ik kijk hier op internet de gebruikerservaringen..... geen idee of het tussen race/toer zit.....


De PP bevielen me erg goed en ondertussen heb je 2 ct uitvoeringen erbij gekregen dus genoeg keuze en tijd.... Ze moeten met hun bus toevallig hier in de buurt komen om de 888 op te halen... voorlopig hadden ze geen rit hier in het oosten.....
 
Laatst bewerkt:
De Pure is vervanging van de Power ... alleen meer gericht in de richting van laagvliegen sportief rijden cq circuit gebruik ;)
 
De slijtage aan de zijkanten verschilt ook per motor. Ik zie dat heel duidelijk aan de Mondial vs SB8K. Terwijl ik met de ene echt niet rustiger rij als met de ander. Ik heb dat nooit echt begrepen.
diverse factoren denk ik gewicht aan de voorkant zal wel verschillend zijn, en met bv de sb8 miss wat platter, maar ben ook geen kenner
 
Nou, met de voorband zoals die nu is stuurt de 888 enorm zwaar.....maar dat wist al voordat ik hem kocht... de locomotief..... :+

@Gerrit.... Een buitje kan ik niet voorkomen... ik zoek het ook niet op maar anders maak ik er echt geen punt van.... ook niet met de tuinslang om te wassen.... Binnenzijde is ie lekker vettig.... druppels rollen er zo vanaf..... _O-
 
Nou, met de voorband zoals die nu is stuurt de 888 enorm zwaar.....maar dat wist al voordat ik hem kocht... de locomotief..... :+

@Gerrit.... Een buitje kan ik niet voorkomen... ik zoek het ook niet op maar anders maak ik er echt geen punt van.... ook niet met de tuinslang om te wassen.... Binnenzijde is ie lekker vettig.... druppels rollen er zo vanaf..... _O-
T blijven hele mooie fietsen, als ik moest kiezen tussen 888 of 1098 dan weet ik t wel :9~ 888
 
Nog altijd het zelfde als toen ik 'm gekocht heb :+ Enkel een paar stickers verwijderd.

Planning is eerst een nieuwe leiding te monteren voor de oliekoeler (is nu een rubber ding).
Dan zo'n pompje kopen om remmen te ontluchten en dan ga ik daarmee aan de slag. Idem voor koppelingsvloeistof.

Zou de carbs ook even moeten schoon maken.

De zwarte velgen die ik voor de SL gekocht heb, komen trouwens op de circuitbak.
Die staat nu op gouden ( :') ) velgen. Die laat ik wit coaten en komen op de SL.
Grote injectiespuit, met een slangetje eraan. Vullen vanaf de klauw, nooit lucht *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan