Ducati topic 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanmorge nog even gereden, was weer een lekker gevoel, wel een beetje schuiven maar hij is nog wel heel gebleven :Y :Y :Y :Y
en hebben jullie nog gereden???????
heb vandaag 150 km op de klok bij geschreven, vond ik wel weer genoeg. Had erg veel grip op de dijkies. Reed op een gegeven moment bij Ravenswaaj achter een monster die er heel erg de vaart in had, dus ben ik maar achter blijven rijden. Beviel wel goed, dus weet niet of dat iemand van hier was.. hij reed in elk geval nog gestoorder dan dat ik doe _O-


En nu de fiets maar weer eens rood maken :)
 
Dat kan ik wel,maar dat zijn volgens mij geen echte termi's.
Ik heb div db killers op voorraad en kan ook db killers op maat maken.
Trouwens Luckyducy, kun jij een paar db-killers maken/aankomen voor een dergelijke uitlaat (binnendiameter=46mm met kromming).

[afbeelding]
 
idd ook effe tussen andere verplichtingen vanmorgen vroeg rond 11 uur gereden, uurtje of wat lekkurrrrrrrrrr

twas weer starten en lopen dat ouwe dametje!

groetuh duc

en GJ, twas idd lekker bij-ouwehoeren zo he!
 
...Het gevoel :9~ :9~ :9~ :9~
full
 
Dat kan ik wel, maar dat zijn volgens mij geen echte termi's.
Ik heb div db killers op voorraad en kan ook db killers op maat maken.

Voor mijn beeldvorming, wat doet een setje db-killers (2st. dus) oneveer..... en wat als ze gemaakt moeten worden (bij benadering) :?
 
De sfeerfoto's............. (voor de liefhebbers/kenners, was nabij Eernewoude)

Beetje kaal daaro ofniet......flitskasten zie je van ver..... ;)

Ik heb zojuist mijn dame opgehaald van het werk en de andere dame op het station afgezet, krijg ik gelijk de mededeling: goh mooi weer om te rijden, had jij niet op de duc moeten zijn......... 8-) 8-)
 
Dat kan ik wel,maar dat zijn volgens mij geen echte termi's.
Ik heb div db killers op voorraad en kan ook db killers op maat maken.

't zijn arrow dempers zonder enig opdruk oid......

Beste is om de eraf te halen en meenemen voor passing?
 
Beetje kaal daaro ofniet......flitskasten zie je van ver..... ;)

Ik heb zojuist mijn dame opgehaald van het werk en de andere dame op het station afgezet, krijg ik gelijk de mededeling: goh mooi weer om te rijden, had jij niet op de duc moeten zijn......... 8-) 8-)

Valt wel wat mee, rond dit gebied is het ook wel wat begroeider, maar is en blijft het Friesche platteland hè.................. Rond Lemmer zit het Gaasterbos en rond Appelscha is ook alles bosgebied, maar da's me gewoon veel tever in deze tijd en zeker gezien m'n fysieke toestand. Ter indicatie: goeie 80km gereden, 3x afgestapt om beentjes te strekken en krom als een ouwe l*l bij thuiskomst '(

Vrouwen |( ;)
 
Ik moest ff goed om je popje heen zien, zwanger, teenslippers enzovoort ;) , maar I get the Picture........... richtprijs voor tzt?


Ik doe ze waarschijnlijk weg met banden.
Er zitten net nieuwe Bridgestone BT014 onder, zowel voor als achter en heb er nog geen km. mee gereden.
Ik zit zelf te denken rond de 850 euro voor het complete set...
 
Riep iemand daar naked? _O-

en ja ik weet 't, 't is een bende. moet echt ff opruimen.
alle onderdelen zitten in boxen, maar heb ff geen ruimte om ze weg te zetten

[afbeelding]


Ga dat nog wel goedkomen... O-) :X

Of misschien zien van jou ook wel de tekst op marktplaats verschijnen; TE KOOP - DUCATI 748 IN ONDERDELEN.. ;)
 
vanmorge nog even gereden, was weer een lekker gevoel, wel een beetje schuiven maar hij is nog wel heel gebleven :Y :Y :Y :Y
en hebben jullie nog gereden???????


Nee helaas niet, ik was het wel van plan maar krijg vanochtend tijdens een huishoudelijk klusje een staalsplinter in m'n...
Gelijk maar even naar de eerste hulp.
Ze hebben h'm er wel uitgekregen alleen zie ik er nu wel uit als PIET PIRAAT 8-)
Voorlopig even niet :]

'(
 
te koop:

Gebruikte supercorsa, 180/55 R17 SC2
alleen op straat mee gereden, nog voldoende profiel aan de zijkanten, nog goed voor circuitdagen.

T.E.A.B.

full
 
Nee helaas niet, ik was het wel van plan maar krijg vanochtend tijdens een huishoudelijk klusje een staalsplinter in m'n...
Gelijk maar even naar de eerste hulp.
Ze hebben h'm er wel uitgekregen alleen zie ik er nu wel uit als PIET PIRAAT 8-)
Voorlopig even niet :]

'(

Damn sterkte!!! :Y
 
Vanmiddag ook even een stukje gereden, samen met vriendin op cbr600F 2003.

Staan we op een bepaald moment beetje op te warmen bij een snackkar met een frietje en een frikadelletje komt er een oude gepensioneerde zeebonk(ZB) aan :

ZB: Zo dat is een dure motorfiets !!!! Die Ducati....
Ik: nou valt wel mee hoor.
ZB: das toch een italiaanse fiets??
ik: ja, maar hij verstaat ook goed Nederlands hoor. ;)
ZB: Daar kan je zeker wel een mooie nieuwe middenklasser auto voor kopen !!!!
Ik: Nou dat gaat nu niet meer lukken hoor
ZB: ??????? hoezo niet dan, zijn toch heel duur???
Ik: nou deze is al bijna 16 jaar oud hoor... hij is van '91
ZB: nou dan heb je zeker heel erg hard gepoetst op die fiets..
Ik: nou misschien mijn voorganger, maar ik rij meer dan ik poets hoor.. :)

( werd over de CBR uit 2003 met geen woord gerept..blijft lachen hoor zo een duc.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan