Ducati topic 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Emile / Lucky Ducy bedankt!!! :} De Eproms zijn binnen, net ff die Arrow geplaatst, morgen ff testen hoe&wat (mits het weer het toelaat) :]

Graag gedaan :) Ben ook benieuwd of het verschil merkbaar is zowel met de ARROW chip en de org 916 chip.
Volgens mij kun je ook een org.chip laten herprogameren voor open dempers maar zeker weten doe ik het niet
 
Voor de supersport 900 en 851/888 piloten heb ik nog een set heeeele hoge SL dempers liggen.
Deze komen uit ter hoogte van je richtingaanwijzers :Y
leden prijs(anders krijg ik weer gezeik)205 euro staan op marktplaats voor 225 euro 8-)
full
 
Laatst bewerkt:
kom jongens help me eens van die spullen af, dan kan ik weer op ebay gaan shoppen voor iets anders

Zo'n naamwijziging moet uiteraard gevierd worden met een speciale Ducati-topic ons kent ons MF-clan korting, dus doe de deksels voor 75,- de beide in 1koop en ik ben je koper...!
 
zo dan, heb een nieuwe account, ivm geasocieerd worden met een R6 moest ik wel,

ik was dus Patrick @ erzes

heej, een nieuweling! :W

eerst even netjes voorstellen graag! vervolgens een verzoek indienen waarin duidelijk omschreven staat waarom jij bij dit cluppie wilt horen en dan zullen we dit in overweging nemen.. binnen twee weken ontvangt u een uitnodiging voor een gezellig weekendje weg met alle topicleden op jouw kosten. hier zal je ontgroening plaatsvinden. onderdelen van de ontgroening zijn het zogenaamde "jappenwerpen", het italiaanse volkslied zingen en je zal doormiddel van wax ontdaan worden van alle beharing op je volledige lichaam. heb je dit allemaal afgerond zullen we je mischien binnen ons gezelschap accepteren..





duss.. begin maar met voorstellen })








:+
 
Laatst bewerkt:

Mooie basic voorpartij! :9~ (heb zelf ooit met een Kawa rondgereden met een complete racekuip erop, op het T-stuk had ik toen vergelijkbaar aan deze 2 paraboollampen en onder de kont 2punt-achtige lichten, ontiegelijk racy maar nam oom motoragent me helaas niet in dank af... '( )
 
Laatst bewerkt:
Mooie basic voorpartij! :9~ (heb zelf ooit met een Kawa rondgereden met een complete racekuip erop, op het T-stuk had ik toen vergelijkbaar aan deze 2 paraboollampen en onder de kont 2punt-achtige lichten, ontiegelijk racy maar nam oom motoragent me helaas niet in dank af... '( )

Schijnt een prototype geweest te zijn
 
Voor de supersport 900 en 851/888 piloten heb ik nog een set heeeele hoge SL dempers liggen.
Deze komen uit ter hoogte van je richtingaanwijzers :Y
leden prijs(anders krijg ik weer gezeik)205 euro staan op marktplaats voor 225 euro 8-) [afbeelding]

Zoooooooo mooie!!! jammer dat ik geen 900/851/888 heb, maar beslist een SCHOPJE waard voor die prijs :Y
 
two_demons.jpg


sepang_test.jpg


red_close_rear01.jpg


Ach, tis een designstudie voor een student
Ducati Demon. My main personal project in Royal College, after my degree project, was Ducati Monster re-styling early 2003.


Starting point for me was to play with the iconic Monster and maintain it's classical appearance. But I wanted to do more; I wanted to create multifunctional bike with two different characters in one setup.


This is achieved with removable fairing -with fairing attached the bike has a bit more wind protection, but without it the bike transforms to a very aggressive streetfighter. With exhaust on the bottom of the bike together with classic, clean and very light rear end, I wanted to make my concept Monster look even bit more monsterous than today.

I entered to Ducati Design competition with it and it made it's way to the final. Image below is scanned from British MCN -magazine. It appeared in the pages of several other magazines too.


http://www.naulapaa.com/vehicle.html
 
Laatst bewerkt:
Idd monster restyled dus,,, :Y Nou de naked vind ik wreed :9~ Die andere (Sport) vind ik nixs qua voorkant dan... :r

Owwwwww en die plek voor de nr.plaat, heerlijkkkkkkkkk :9~ :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
Zow, avondje op stap (ff naar 007 film) en zo een aantal pagina's erbij..... iedereen is goed bezig zeg.....

Ben eigenlijk al te lui om mijn linker kuipdeel eraf te schroeven om de accu iets bij te vullen, ik wordt een dagje ouder.........
 
Idd monster restyled dus,,, :Y Nou de naked vind ik wreed :9~ Die andere (Sport) vind ik nixs qua voorkant dan... :r

Owwwwww en die plek voor de nr.plaat, heerlijkkkkkkkkk :9~ :9~ :9~~
mag bij wet daar ook niet zitten hij moet achter op het voertuig zitten dus mag daar niet,zalfde als dat je vaak ziet dat platen aan de zijkant van het wiel zitten mag ook nie dus dat zal zo nooit uitgebracht worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan