Ducati Topic 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Destijds heb ik veel foto’s kunnen verzamelen, maar ik mis nog plaatjes van:

sandman - 750ss
thestanman - 750ss
johno - 900ss
THE FONS - 900ss
De Ductator - 750ss
the beemd - 900ss
alex748 - 748
BOERKE – 748
hakinnen – 748
NinjaViper – 748
Ras – 748
Educati 996 - 996
ONNE 996 – 996
Marco996s - 996s
hugo 999 – 999
duc-power – 749


(Dengaman - 750ss en 999s - 900ssie / 749 zijn er als het goed is mee bezig..)

Het word tijd dat er plaatjes op tafel komen, anders voel ik mij genoodzaakt de lijst te actualiseren..



Hier nog 2 oude, eentje zonder en eentje met chauffeur })
full
 
Ik heb ondertussen nog wat onderdeeltjes gekocht die ik er van t weekend op ga zetten! dan nog een keertje goed wassen en nog een picture schieten voor op t forum.
Via MP nog een carbon swingarmafdekplaat en een carbon schokdemperafdekplaat gekocht! Ben benieuwd hoe het zal staan.
 
Effe de kop laten zien... geen chicken hier! Althans, niet veel!

Ploatie in Viande, Luxemburg geschoten tijdens een paar dagjes Eifelen.
full


Is ook makkelijker met meetings. Hoeven we geen roze strings meer aan te doen om herkenbaar te zijn... :)
 
Stilstaande foto, ben gelukkig niet helemaal herkenbaar.... ;)

full



heb verder alleen van die slechte kroeg foto's, die plaats ik niet, anders krijgen jullie een heel verkeerd beeld van me
 
Laatst bewerkt:
He.. O.. ehh ik verkoop t achterkantje van me 750ss nie los hoor.. want dan kan ik em net zo goed in onderdelen verkopen.. (ja ben beetje lui.. )


Hier nog ff piccie van een heelijke motor :} :} :}
full
 
Effe de kop laten zien... geen chicken hier! Althans, niet veel!

Ploatie in Viande, Luxemburg geschoten tijdens een paar dagjes Eifelen.
[afbeelding]

Is ook makkelijker met meetings. Hoeven we geen roze strings meer aan te doen om herkenbaar te zijn... :)

Je tandarts heeft de vulling verkeerd geplaatst...




:+
 
He.. O.. ehh ik verkoop t achterkantje van me 750ss nie los hoor.. want dan kan ik em net zo goed in onderdelen verkopen.. (ja ben beetje lui.. )


Hier nog ff piccie van een heelijke motor :} :} :} [afbeelding]

Jij hebt wel een leven als een luis op een zeer hoofd hè (beetje racen, beetje testen, beetje uitgenodigd worden in ladycup, beetje nixen/mf-en als sergeant, overal beetje mannen gek maken, beetje bij pa omhangen in de ducciestal, beetje..................enz) :Y :}
 
Jah! jij bent DE winterbikkel!!

sorry hoor, je zal op deze manier best wel stoer zijn, alleen je verstand lijkt me bevroren.. denk na man, je hebt twee wielen, en zegt net zelf dat je over plakaten ijs rijd op de snelweg tussen de auto's door.. lekker glijden joh, is vet!
ik zou als ik jou was vooral nog meer weeralarmen negeren, ga zo door jongen!

en ik wil absoluut niet zeggen dat de mensen zich niet aanstellen hoor, ik ben het ermee eens dat sommige mensen niets meer gewent zijn. hele bedrijven gaan eerder dicht omdat mensen voor de avondspits optijd thuis willen zijn. die mensen begrijp ik ook niet.. laat staan de economische schade die het land hierdoor oploopt..
maar als je met je met je motor de straat op gaat terwijl er een weeralarm is afgegeven, dan ben je gewoon een eikel. Skoeddies zet liever de duc optijd binnen, heeft met helder nadenken te maken.

gefrustreerde mooi weer rijder, spijt dat de duc al zo vroeg in de stalling stond _O- ;)

zijn meer mensen die zo denken.

als het weer sochtends al zo was was ik niet weg gegaan met de motor. maar ik moest nu wel, geen andere keus (ja papa mama bellen, uren wachten op school tot die er zijn, en de duc op school laten staan -O- )

en die weeralarmen in nederland neem ik niet serieus, en ja ik ben verschrikkelijk eigenwijs.

owja en tussen de autos door, bewust voor gekozen omdat het daar nog verse sneeuw was en geen ijskoek. als je achter de autos rijdt in de file, dus constant optrekken remmen, is de kans op een schuiver veel groter.

kwestie van helder nadenken.

owja vandaag met de auto naar school geweest :+

(ps: je ziet wel dat tijden zijn veranderd, men pa ging vroeger, net als goof }) , ook gewoon met zijn bmwtje door de sneeuw en ijzel om de bevroren oceaan te gaan bekijken ofzoiets... heb het niet van een vreemde _O- )

zo en nu weer dom lullen en goof pesten met afstandse 2 takten })
 
Jij hebt wel een leven als een luis op een zeer hoofd hè (beetje racen, beetje testen, beetje uitgenodigd worden in ladycup, beetje nixen/mf-en als sergeant, overal beetje mannen gek maken, beetje bij pa omhangen in de ducciestal, beetje..................enz) :Y :}


Ja.. heerlijk zo'n leventje.. Enne ff over dat nixfixen.. ik was deze week voor t laatst in assen en had dus niks te doen.. vandaar dat ik jullie zo vaak kon lastig vallen.. Vanaf volgende week word dat wel anders ( t harde, weet je nog)

Mannen gek maken?? Ik??? Zou niet weten hoe ik dat moet doen..

En hangen bij me pa.. ja klopt regelmatig.. iedereen wil toch bij de geboorte zijn van zijn kind?? ( mijn racer die hij dus aan het opbouwen is.....)

full
 
zoooo, ook glijk hier in deel 7 weer melding maken dat ik weer leef ..... :+

en weekend !!!! *O*

oja, plakplaatje gemaakt met foon vorig jaar....deze maars posten....

aafDsp.jpg]duc
 
Ja.. heerlijk zo'n leventje.. Enne ff over dat nixfixen.. ik was deze week voor t laatst in assen en had dus niks te doen.. vandaar dat ik jullie zo vaak kon lastig vallen.. Vanaf volgende week word dat wel anders ( t harde, weet je nog)

Mannen gek maken?? Ik??? Zou niet weten hoe ik dat moet doen..

En hangen bij me pa.. ja klopt regelmatig.. iedereen wil toch bij de geboorte zijn van zijn kind?? ( mijn racer die hij dus aan het opbouwen is.....)

[afbeelding]

:9~
 
Yess, weekend! *O*

(Misschien, heel misschien morgen mar es een lading paracetamol ertegenan en een blokkie doen (in auto) langs wat zaakjes, al weer (veel te) lang geleden... Bijv. Rogat (Gebben) Havelte (Brouwer), Zwolle (Kalsbeek/Stretta/TT) en Lemelerveld (Amc/Koerhuis) ofzo... 'K zie wel es ff)

En wat zijn Uw motorische plannen???
 
Yess, weekend! *O*

(Misschien, heel misschien morgen mar es een lading paracetamol ertegenan en een blokkie doen (in auto) langs wat zaakjes, al weer (veel te) lang geleden... Bijv. Rogat (Gebben) Havelte (Brouwer), Zwolle (Kalsbeek/Stretta/TT) en Lemelerveld (Amc/Koerhuis) ofzo... 'K zie wel es ff)

En wat zijn Uw motorische plannen???

als ik je een tip mag geven... sla gebben over... staat niet veel kwijlspul... denk dat er momenteel maar 1 ducje staat.... AMC is wel een echt aanrader idd...... wat is Koerhuis??

veel plezier morgen...
 
Deel 7 alweer en ik heb geen nieuwe plaatjes, anders wordt het een beetje saai.... ;)

Vanavond voor mijn Garmin Streetpilot een beugel maken op de 888. Niet dat ik me verveel/verdwaal, maar meer voor het gemak danwel onthouden van de gereden wegen. Mocht het lukken dan post ik wel een plaatje zoniet dan kunnen jullie je conclusies trekken.

Voor de rest geen motor gerelateerde bezigheden, lekker genieten van een vrije weekend en ik neem aan jullie ook.
 
Laatst bewerkt:
zit ik de openings pagina te lezen en zie ik in eens dat ik hier de enigste multistrada berijder ben dus bij deze de foto om in de lijst te plaatsen :)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan