DUCATI-TOPIC 84 *MFDT uw hulp bij pech onderweg*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie zegt dat er geklaagd is :?

dit topic staat al delen lang onder toezicht door de wantoestanden van sommige leden.

Zelfreflectie is je vreemd blijkbaar.

Wantoestanden? Ach welnee. Dan hebben we het over heel andere dingen.
Dat gespeel met wat dikke dames enzo? Of een paar tieten. Of wat gay/lesbo fun? Dat stelt toch niks voor allemaal.

Sorry hoor, maar wat ze met elkaar even vergeten dat een topic voor en door gebruikers is en geen commercieel exploiteerbaar iets. Wat er vervolgens gebeurt is dat de commercie ingeeft dat alles voor iedereen geschikt moet zijn en er geduwd wordt tegen de wat afwijkender geesten. Die gaan dan weg en het gaat allemaal inkakken.

Het is om de fijne contacten dat ik hier nog kom, maar de fun is weg aan het gaan. Een paar gags en ik heb al weer gezeik. Daarom denk ik dat de koek op is bij # 100.
Misschien wel eerder.
 
Laatst bewerkt:
Wantoestanden? Ach welnee. Dan hebben we het over heel andere dingen.
Dat gespeel met wat dikke dames enzo? Of een paar tieten. Of wat gay/lesbo fun? Dat stelt toch niks voor allemaal.

Sorry hoor, maar wat ze met elkaar even vergeten dat een topic voor en door gebruikers is en geen commercieel exploiteerbaar iets. Wat er vervolgens gebeurt is dat de commercie ingeeft dat alles voor iedereen geschikt moet zijn en er geduwd wordt tegen de wat afwijkender geesten. Die gaan dan weg en het gaat allemaal inkakken.

Het is om de fijne contacten dat ik hier nog kom, maar de fun is weg aan het gaan. Een paar gags en ik heb al weer gezeik. Daarom denk ik dat de koek op is bij # 100.
Misschien wel eerder.

Tsja... ik kan me voorstellen dat als je een Ducati gekocht hebt.. je op internet wat rondzoekt en een link ziet van MF (of via via gewezen wordt om eens te komen kijken) en je dan platgegooid wordt met vunzige afbeeldingen of ruzies waar het bloed van het scherm afdruipt je toch gaat afvragen wat dit voor topic/forum is.

Vele topics worden gedomineerd door vaste bezoekers met hun eigen kliek waarbij nieuwkomers argwanend worden bekeken als ware het passanten.

En ik wijs naar niemand... ik kan beter naar mezelf wijzen.
Ben niet geheel onschuldig wat dat betreft maar begin het wel te begrijpen.
Zodoende wijs ik op zelfreflectie aangezien ik dat mis bij vele :Y
 
Tijd voor topic Ducati 85 sport???
1960%20Ducati%2085%20Sport.jpg
 
Tsja... ik kan me voorstellen dat als je een Ducati gekocht hebt.. je op internet wat rondzoekt en een link ziet van MF (of via via gewezen wordt om eens te komen kijken) en je dan platgegooid wordt met vunzige afbeeldingen of ruzies waar het bloed van het scherm afdruipt je toch gaat afvragen wat dit voor topic/forum is.

Vele topics worden gedomineerd door vaste bezoekers met hun eigen kliek waarbij nieuwkomers argwanend worden bekeken als ware het passanten.

En ik wijs naar niemand... ik kan beter naar mezelf wijzen.
Ben niet geheel onschuldig wat dat betreft maar begin het wel te begrijpen.
Zodoende wijs ik op zelfreflectie aangezien ik dat mis bij vele :Y

Nou en wie er wat van denkt. Dat is juist het mooie er van.
Wie er bij past vindt z'n weg, wie niet zoekt z'n heil elders.

Het is sinds een tijd aan het inkakken. Omdat er steeds minder mag.
Tuurlijk, je moet er zelf ook de hand aan houden, maar dat lukt prima.

Wat is er nou mis met wat bizarre gein. Echt helemaal niks. Serieus, het valt allemaal wel mee, laten we het nou niet meer maken dan het is.

Dus, een leuk piccie.

fat-chick-nom-02.jpg.gif1.jpeg


_O- _O- _O-
 
Tja Mac, ik heb ook zoiets van bannen om dat soort plaatjes, maar goed, Monstra is voor de rest best heel erg lief. Zal het onderwerp trouwens wel even adresseren.

Lief zal ze best zijn :Y


Alleen moet je haar echt nog even wat smaak bijbrengen @tje :X :+
 
Nou en wie er wat van denkt. Dat is juist het mooie er van.
Wie er bij past vindt z'n weg, wie niet zoekt z'n heil elders.
Het is sinds een tijd aan het inkakken. Omdat er steeds minder mag.
Tuurlijk, je moet er zelf ook de hand aan houden, maar dat lukt prima.

Wat is er nou mis met wat bizarre gein. Echt helemaal niks. Serieus, het valt allemaal wel mee, laten we het nou niet meer maken dan het is.

Dus, een leuk piccie.

[afbeelding]

_O- _O- _O-


duidelijk... had hier toch al steeds minder en minder te zoeken... bedankt voor het helder maken :W
 
Och, als nieuwkomer heb ik niet het idee dat ik argwanend wordt bekeken als ware ik een passant ben ;)

Komt misschien nog wel...dat besef.... |(
O en wie ben jij dan helemaal? als passerende nieuwkomer mag jij nog helemaal niet serieus meeneuzelen, van jou wordt niets anders dan serieus deelnemen verwacht ;) _O- _O- _O-



@ Jezusssss man, in het echt zijn de meesten (veel) aardiger dan hier, zelfs een hooligan als moi, myself and I schijnt nog enkele aardige trekjes te hebben al is het maar beperkt. Sommigen tillen veel te zwaar aan uitlatingen en gekscheren van anderen, grow up en dat is incl mezelf en mijn andere gedaanten!! Ik ben niet chubby, ik ben gewoon 3 personen in 1 jasje _O- _O- :W
 
Laatst bewerkt:
Tsja... ik kan me voorstellen dat als je een Ducati gekocht hebt.. je op internet wat rondzoekt en een link ziet van MF (of via via gewezen wordt om eens te komen kijken) en je dan platgegooid wordt met vunzige afbeeldingen of ruzies waar het bloed van het scherm afdruipt je toch gaat afvragen wat dit voor topic/forum is.

Vele topics worden gedomineerd door vaste bezoekers met hun eigen kliek waarbij nieuwkomers argwanend worden bekeken als ware het passanten.

En ik wijs naar niemand... ik kan beter naar mezelf wijzen.
Ben niet geheel onschuldig wat dat betreft maar begin het wel te begrijpen.
Zodoende wijs ik op zelfreflectie aangezien ik dat mis bij vele :Y

probleem in het MFDT is eerder dat het veel te snel gaat, dan dat er iedere dag bloed vloeit.
 
O en wie ben jij dan helemaal? als passerende nieuwkomer mag jij nog helemaal niet serieus meeneuzelen, van jou wordt niets anders dan serieus deelnemen verwacht ;) _O- _O- _O-



@ Jezusssss man, in het echt zijn de meesten (veel) aardiger dan hier, zelfs een hooligan als moi, myself and I schijnt nog enkele aardige trekjes te hebben al is het maar beperkt. Sommigen tillen veel te zwaar aan uitlatingen en gekscheren van anderen, grow up en dat is incl mezelf en mijn andere gedaanten!! Ik ben niet chubby, ik ben gewoon 3 personen in 1 jasje _O- _O- :W

Als ik alleen serieus mag deelnemen denk ik dat ik weinig te posten heb in dit topic :X

;)

Chubby? Nee, dat kun jij ook niet zijn. Want die kat is al van ons. Een zwart witte, 3 jaar oud en luistert (nou ja, soms dan) naar de naam...Chubby :)

En nu dan weer verder met serieus gelul van mijn zijde...
 
Ja, het gaat inderdaad wel aardig snel. Zeker als je een paar dagen niet hebt gekeken.
Maar ach, selectief scrollen en plaatjes kijken en je bent snel weer enigzins op de hoogte.
''As the Wheel turns''................ tig afleveringen missen en je bent binnen 2 minuten weer helemaal bij, tenminste als ik moeders de vrouw mag geloven...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan