DUCATI-TOPIC 84 *MFDT uw hulp bij pech onderweg*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Motor helemaal klaar voor morgen, heb zelfs nog een reflector weten te regelen voor de ktph :o

en nu hopen dat ze niet gaan afkeuren :')
 
:W Ook weer terug van een etentje met de moeder van m'n vriendin (Bosnische cuisine :9~ ) Wel daarvoor totaal 4 uur (en 14 euro) besteed aan openbaar vervoer |( volgende keer pak ik weer gewoon de brommer :] dan doe ik er totaal anderhalf uur over en kost me ongeveer hetzelfde aan benzine... B|
 
die was een tijd geleden ook gepost meen ik. 6750 is niet veel geld voor zo'n multi, zeer leuke circuitfiets.
 
full


full


:]
 
Laatst bewerkt:
:W
zelfs in het ziekehuis kunnen we nog forummen...

9.45uur is de operatie gepland

en TSC... kruisje staat al op linkerheup.. _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
:W
zelfs in het ziekehuis kunnen we nog forummen...

9.45uur is de operatie gepland

en TSC... kruisje staat al op linkerheup.. _O- _O-

Succes, nog minder dan een uurtje. :)

MFDT uw hulp bij pech onderweg...had ik dat vorig jaar maar al geweten...toen stond ik bij Dijon met een 748 die op een pit wilde lopen...in de stromende regen...

Ach, op een pit kun je ook thuis komen ;)
 
die was een tijd geleden ook gepost meen ik. 6750 is niet veel geld voor zo'n multi, zeer leuke circuitfiets.


Stond ook al op mp, zit een bijzonder verhaal achter....verder denk ik niet dat het een collecters item wordt..... het is leuk dat het één van de eersten is maar meer ook niet, toch? En idd ombouwen voor het circuit, heb je voor weinig een dikke bak...dit jaar op de DCR ook een Multi gezien en die boenderde lekker mee!! En uit ervaring weet ik dat de nieuwe multi super stuurt en je menig supersportfiets het moeilijk kan gaan maken....en een underdog fiets is toch misschien ook altijd wel het mooist!
 
:W Ook weer terug van een etentje met de moeder van m'n vriendin (Bosnische cuisine :9~ ) Wel daarvoor totaal 4 uur (en 14 euro) besteed aan openbaar vervoer |( volgende keer pak ik weer gewoon de brommer :] dan doe ik er totaal anderhalf uur over en kost me ongeveer hetzelfde aan benzine... B|

Openbaar vervoer sucks.

Nee, @je laat zich liever voor dat soort dingen in het geriefelijk leer van het Italiaans automobiel zakken. Verwonder me er iedere keer weer over hoe fijn dat zit, die lederen zetels van de 159.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan