DUCATI-TOPIC-85. **Ducati 85 sport **

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zien het allemaal wel zitten zondag, leuk man!!




En wat piccies van ut gebakje, lekker gereden, rijdt goed, mooi geluid.... :Y

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


En ik fungeer als testcase voor jullie, heb iets bedacht om het (verweerde) carbon vd dempers weer zgan te krijgen zonder spastisch gedoe, ook na de rit zijn ze nog top, dus als dit zo blijft share ik het tzt met jullie :Y

Ziet er netjes uit, en je moet nodig tanken, weet je nog wat AT74 je heeft verteld ? ;)
 
hallo mensen,

ik heb aardig intresse in een ducati 848 in de kleur wit,
moet ik nog op een aantal dingen letten als ik zun motor ga kijken en er 1 wil kopen?

ik hoor het wel.
 
hallo mensen,

ik heb aardig intresse in een ducati 848 in de kleur wit,
moet ik nog op een aantal dingen letten als ik zun motor ga kijken en er 1 wil kopen?

ik hoor het wel.

ja, of hij zijn onderhoud heeft gehad en hij niet als circuitfiets heeft meegereden in de 3d cup. Maar er is er nog eentje in het 848 topic die zijne te koop heeft staan. zoek maar naar

RolandPricken
 
3d cup? ik zal die naam is even opzoeken alvast bedankt maar er zijn geen kleine problemen met die motoren.

Bij hardhandig gebruik kan de krukas vastlopen vanwege een iets te krappe speling op de lagers. Dat merk je eigenlijk alleen als je stevig op het circuit gaat boenderen.

De motor waar ik je op wees heeft het probleem ook gehad na een aantal circuitdagen en daar zit nu een ander blok onder.
 
ik heb de organisatie gesproken en het is geen probleem. Iedereen die zondag namens ons komt mag gratis de paddock op en het rijden is ook gratis.... ( maar 10 minuten ofzo) scheelt je een eurotje of 46,00, als je komt.

Ook als het rijden eventueel niet door zou gaan mogen we er staan. Dat is namelijk al zeker.

Denk wel dat we 's ochtends de boel wel een beetje netjes moeten maken, dus de tenten afbreken als het even kan. Maken we van de foggy trekbak wel een clubgebouw.

kunnen we geen ducati topic demo geven... samen 5 rondjes racen ;)

of een demo van muerte tegen een f50 of zo ;)
 
vrijdag is er ook een motorcircuitdag.

Zondag is alleen toersessies, maar tempo moet je sowieso rekening mee houden, en die oude autootje kunnen zeker lekken



Geluid wordt voor mij dan nog wel ene probleem denk ik met de Duuuc, eens even kijken hoe we dat gaan doen! Iemand toevallig die zondag er ook is een oud polyester monozitje liggen die ik kan gebruiken??? Moeten wel 2 halve maantjes worden uitgeslepen ivm de dempers.... ik ahd er 1 maar die heb ik verpatst en gister al op de post gedaan komt TSC in 1 keer met dit idee op de proppen..... en een mooiere vuurdoop voor mn ducske kan ik ook niet bedenken als dit dus hopen dat het doorgaat!!
 
ik kijk nergens meer van op, hij vindt een ducati zonder achterwiel 10 keer mooier, dus eentje met een deuk in de velg zal ook wel mooier zijn dan een normale ducati. :+

Als hij hoort dat hij over een geultje moet springen denk ik dat hij hem er liever in parkeert, samen met het kroos in de geul heeft hij zo een MATRIX replica, en meteen zelfs achter de kuipen gewassen


_O- _O- _O- _O- _O-

zonder achterwiel? das ook nieuw voor mij...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan