Ducati Topic 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even voor de goede mbt pos(t)errit op 2/3 juni:

Voor de mensen die van ver moeten komen heb ik mogelijkheden voor de duc en jezelf. Nu ga ik er vanuit dat het niet storm gaat lopen maar een mannetje 6 kan ik hier kwijt. Op zolder is ruimte zat voor je luchtbed en garage voldoende ruimte voor zeker 6 duc's.

Mijn idee is om op de avond voor de tourrit, zaterdag 2 juni, een bbq te houden en de zondag de rit. Met alle plezier kunnen we rekening houden met de deelnemers die ook nog moeten werken en als een speer deze kant op moeten komen. Nu hoeven we zeker niet meteen om 18:00 te bbq'en dus tijdstip is voor mij niet heilig.......uurtje of 20:00??

De rit op zondag is ook niet 'hard' 10:30-11:00 is een mooi tijdstip om te vertrekken. Tenminste ik neem aan dat we niet doorgaan met bbq'en (en zuipen) tot de zon weer opkomt..... ;)

Mochten er toch andere ideeen zijn dan hoor ik het graag........ :W

Ps. Stuur een e-mail voor je deelname.......

hoi swetty, ik kom 3e want ik heb die avond ervoor een verjaardag dus dat scheelt al 1 slaapplaats
 
@skoeddies :

Ik heb de ruimte tussen mijn zadel en frame / kuipdelen een stuk kleiner gekregen...het ziet er nu wel strakker uit...

Heb mega lopen knoeien , panelen eraf handgreep eraf..zadel erop en kijken of het wel paste....tot mijn verbazing zat het slot en het zadel goed...de steuntjes van het zadel kwamen netjes op het frame.....pfffff wat blijkt nu...de kuipdelen moeten gewoon een stukje hoger vastgezet worden...hahahah 1,5 uur mee bezig geweest...
 
@skoeddies :

Ik heb de ruimte tussen mijn zadel en frame / kuipdelen een stuk kleiner gekregen...het ziet er nu wel strakker uit...

Heb mega lopen knoeien , panelen eraf handgreep eraf..zadel erop en kijken of het wel paste....tot mijn verbazing zat het slot en het zadel goed...de steuntjes van het zadel kwamen netjes op het frame.....pfffff wat blijkt nu...de kuipdelen moeten gewoon een stukje hoger vastgezet worden...hahahah 1,5 uur mee bezig geweest...
hahaha ach het houd je van de straat ;) *D
 
Aanvulling, slaapplek is wel handig, volgens mij moet ik de grootste reis afleggen
volgens mij rij je dan ook langs Utreg als ik me niet vergis.. tegen die tijd kunnen we wel wat afspreken dat ik daar aanhaak. of dat je hier ff een bakkie pleur komt drinken als tussen pauze ofzoiets :P :)
 
Even voor de goede mbt pos(t)errit op 2/3 juni:

Voor de mensen die van ver moeten komen heb ik mogelijkheden voor de duc en jezelf. Nu ga ik er vanuit dat het niet storm gaat lopen maar een mannetje 6 kan ik hier kwijt. Op zolder is ruimte zat voor je luchtbed en garage voldoende ruimte voor zeker 6 duc's.

Mijn idee is om op de avond voor de tourrit, zaterdag 2 juni, een bbq te houden en de zondag de rit. Met alle plezier kunnen we rekening houden met de deelnemers die ook nog moeten werken en als een speer deze kant op moeten komen. Nu hoeven we zeker niet meteen om 18:00 te bbq'en dus tijdstip is voor mij niet heilig.......uurtje of 20:00??

De rit op zondag is ook niet 'hard' 10:30-11:00 is een mooi tijdstip om te vertrekken. Tenminste ik neem aan dat we niet doorgaan met bbq'en (en zuipen) tot de zon weer opkomt..... ;)

Mochten er toch andere ideeen zijn dan hoor ik het graag........ :W

Ps. Stuur een e-mail voor je deelname.......

perfect :] :] :] :] :]

even posen. mag meteen in de openingpost. want ik heb inmiddels geen 600 meer natuurlijk :N

full
 
dat gaat echt snel, nu alweer bij topic 9

alleen een beetje jammer dat k niet bij de poser lijst sta???

probeer even een fototje te plaatsen, maar zijn allemaal te grote bestanden
 
Hahaha...das wel vreemd ja...ben niet klein, blauw/rood/wit versleten Dainese pak en had een bruin petje op...en mn pa is grijs...jammer dat ik hem niet heb gesproken...ik weet ook niet hoe PJ eruit ziet...

en zondag ligt eraan of mn vriendin moet werken...als ze moet werken ga ik graag mee en anders blijf ik thuis...weekend erop is er weer SBK in Assen....kan helaas niet overal heen...

Groeten GJ

Ik laat het je nog wel even weten v/d week of ik ga of niet a.s. zondag....

hey gj,

K was er zaterdag ook nog even, maar was niet met de motor..
was in de buurt met het vrouwtje, dus een mooi excuus om even bij Star Twin te kijken... :Y :Y

gave bike heb je hoor, even bij aan het kijken geweest :Y :Y :Y
:Y :Y :Y :Y

k had john nog gebeld over zondag RR, leuk als je wel kunt..

ooh ja, waar heb jij je uitlaatbescherming van carbon vandaan( rechterkant bij voet)???



groetjes pim
 
volgens mij rij je dan ook langs Utreg als ik me niet vergis.. tegen die tijd kunnen we wel wat afspreken dat ik daar aanhaak. of dat je hier ff een bakkie pleur komt drinken als tussen pauze ofzoiets :P :)

Da's goed. Misschien dat er ook al wat andere users onderweg 'opgepikt' worden. Ik moet tenslotte het halve land door.

Maar maak je geen zorgen ik ben ondertussen wat gewend. In m'n nieuwe baantje heb ik ineens projecten in Tiel, Ridderkerk, Delft etc. Mr. McDuc is wel gewend aan kilometers maken. Ik denk dat ik dit jaar de 60.000 wel op het koekblik afklok.
 
Laatst bewerkt:
heeeee PJ ook nog wakie wakie, meldt je ff aan bij swetty voor de 2-3 juni BBQ en rit twenthe DL........

wordt gaafffffffff

en mr mc duc...leuke tekst in opening inzake karakter enzo

en nu allemaal op stok (dus ik zeg niet per se stokken.....) ivm de plicht morgen denk ik voor de meesten.......

:W _O- :Y
 
Laatst bewerkt:
PJ, hoe durf je zo'n foto te plaatsen.........
haal voortaan die zooi van je duc af!
en jij maar zeuren over mijn eland, nee die bratwursten zijn mooi..........

}) :W _O- :N :Y
 
Laatst bewerkt:
posertime en dan gaat deze jongen naar bedje..........

ouwe foto van GJ van dit forum met eerdere 748 en "hok" (he swetty) van ducati 11
full
 
PJ, hoe durf je zo'n foto te plaatsen.........
haal voortaan die zooi van je duc af!
en jij maar zeuren over mijn eland, nee die bratwursten zijn mooi..........

}) :W _O- :N :Y


hey john,

hoe is t thuis met klussen??
lukt het een beetje?

foto van een weekendje weg met een aantal oudere mensen in Duitsland, zei zijn echte bmw freaks maar wilden graag dat k ook mee ging met de duc...

ging mee , en de anderen met die mooi gerestaureerde duitse motoren....
mensen keken alleen bij de duc en na die tijd naar die bmw 's...
de freaks waren na het weekendje duitsland helemaal gek van ducati, 1 heeft er zelf een gekocht en de bmw ingeruild...
mooi he....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan