* DUCATI topic deel XXVIII *

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Fog...waarom heb je die foto verwijderd??

@De rest klik maar op mijn reply, krijg je de foto alsnog te zien!

Ciao!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de 749 ingeleverd en de nieuwe monster staat nu op de bestel lijst :Y dus LD moet nog ff geduld hebben :)
tevens maar ff een andere mooie italiaan weer in huis gehaalt :+
full
 
Goed plan, ga ik inderdaad maar zelf doen.Bedankt voor de tip, heb al een deksel van een 750 SSie. Moet nog kijken of ie zelfde is. Anders weet ik er ook nog 1 voor een 1000 die stuk goedkoper is, wel wat krassen. Maar maak niet uit, wil ze toch zwart maken.

een 750 heeft een natte koppeling en dus ook geen afdichting achter de koppeling.
beetje lastig als je daar gaten in gaat maken :?
 
een 750 heeft een natte koppeling en dus ook geen afdichting achter de koppeling.
beetje lastig als je daar gaten in gaat maken :?

Opmernking over 750 deksel gaat om de generator kant.. Ik heb zelf een 1000 en mijn deksel heeft als "slider" z'n diensten bewezen. Generator deksel van 750 heeft een ander part.no. dan van een 1000 maar ik heb zelf op het oog nog geen verschillen kunnen ontdekken.
 
Laatst bewerkt:
Nou ben ik binnenkort jarig. Zegt Mrs Gobert "je hoeft zeker geen cadeau'tje, je hebt net voor drie motoren nieuwe bandjes gekocht".
Zegt Gobert "dat zijn slijtagedelen en ik wil wel een cadeau'tje"
Zegt Mrs Gobert "shit, wat wil je dan?"
Zegt Gobert "een Ducati pak voor op de HM :9 "
Zegt Mrs Gobert "k*tvent, ik word straatarm van je"

En nu zitten we naar elkaar te kijken..............
 
Laatst bewerkt:
Neen hoor en de techniek. Die was echt mooi. Niet alleen Ducati heeft apart spul gemaakt.

het is een 4 cilinder blok dat veel gebruikt is, daar hebben ze de compressie van verlaagd en een turbo op gezet.
toen de turbo stuk wat heb ik de compressie verhoogd en grotere carbs er op gezet.
met nog wat aanpassingen meer vermogen dan met turbo.
nu heet hij dus ExTurbo :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan