Duitse manier van 25kw maken Bandit600

Youp

MF veteraan
25 jun 2003
13.851
0
Somewhere in Limburg
Facebook
Kan iemand mij vertellen hoe de Bandit600 in Duitsland 25kw gemaakt word?

Ik heb namelijk een Duitse Bandit die toen net voor de keuring bij de RDW in Duitsland 25kw is gemaakt.

Volgens mij zijn het gewoon 4 ringen die in het spruitstuk tussen de carbs en de cilinders zitten?

Die kan je er dan uithalen en dan istie vol vermogen? Of word hij op een andere manier gegrenst, ik hoorde van iemand anders dat er andere gasschuiven inzitten?

Thx
 
Bij de nederlandse zitten er andere gasschuiven of aangepaste schuiven in. Maar ook de sproeier is waarschijnlijk ook vervangen.

Maar dit kun je zo checken. Zorg dat je in je luchtinlaat kunt kijken van je carb. en draai je gashendel open. Bij een begrensde gaat de schuif niet voledig open. Als hij wel voledig opent zul je het ergens anders moeten gaan zoeken. Bij mijn duitse Div. 600 zitten er plaatjes tussen mijn spruitstuk en cilinderkop.
 
Laatst bewerkt:
Als de 25kW setjes in duitsland gewoon bij alle merken hetzelfde is heb je 3 begrenzingen (zo is het bij mijne)

eentje op de luchtinlaat, eentje op de gashendel, en ik geloof dat die derde op de benzine-inlaat ergens zat...die derde weet ik niet zeker meer...zal kijken of ik het morgen kan zien ergens....
 
Kan iemand mij vertellen hoe de Bandit600 in Duitsland 25kw gemaakt word?

Ik heb namelijk een Duitse Bandit die toen net voor de keuring bij de RDW in Duitsland 25kw is gemaakt.

Volgens mij zijn het gewoon 4 ringen die in het spruitstuk tussen de carbs en de cilinders zitten?

Die kan je er dan uithalen en dan istie vol vermogen? Of word hij op een andere manier gegrenst, ik hoorde van iemand anders dat er andere gasschuiven inzitten?

Thx


Bij mijn (Duitse) Bandit zaten er inderdaad 4 ringen tussen.

full


Dit is de enige manier waarop hij begrenst is
 
Terug
Bovenaan Onderaan