Dutch Open Supermoto Valkenswaard met Gerald Delepine

Ik haal hem weer even naar boven. Hellendooren moet dan nog wel van start gaan maar voor je het weet is Valkenswaard aan de beurt.

full


met een mooi plaatje om al vast een beetje in de stemming te komen.

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat er een Superbiker bij programma is, gaat een beetje de Mettet kant uit....
En alle ingevlogen toppers kunnen dan de punten voor het O.N.K. van Marcel niet afpakken, wat goed is om te constateren dat het warm wordt onder z'n voeten. Hou me ten goede ík vindt het nog steeds een kanjer, maar toch. Die Marc legt wel het vuur aan z'n schenen.
Het gaat tussen die 2, de rest volgt gedwee......
En neem me de gematigde kritiek niet kwalijk, ik ben op leeftijd en rij PUUR voor me eigen plezier.
Heb ook niet de intentsie om kampioen te worden, maar geniet wel terdegen van hetgene er geboden wordt........samen met vele andere...........Gr: 242 tot zondag in het zand
 
Kemco !!!!!!!!!! ver in NL, nee niet per definitie.........
maar 2 uur heen en 2 uur terug, noem ik niet echt dichtbij........dan moet ik ook nog met me krakkemikig lijf rijden en heel terug naar huis..........gelukkig laat me vrouw me s'zondags met rust,hihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............maar heb het er graag voor over, VEELS te leuk johhhhhhhhh, en jullie en de K.N.M.V en alle vrijwilligers doen goed werk.De sfeer rond het hele gebeuren is prima dik in orde.......Gr: 242
 
Hoorde dat hij morgen ook in Spa is ,zal kijken of hij wat voor ons kan betekenen Harry ,als hij mij niet bij kan houden zoek ik iemand anders.

MvD is er ook en geeft wat van die star bikers les morgen als ik het goed heb,kijk anders wel of er een kandidaat bij zit die wat kan bij dragen aan ons team Harry *D
 
Laatst bewerkt:
ja kees die manne rijden vaak op Spa, Marc Faikin ook-Michelle-en meer van dat soort snel spul.
Als ik jou was zou ik gewoon van de baan afgaan als die er op rijden, ze kachelen je voorbij of je stil staat.......en verders veel plezier, gaat de rest van het Lays team wel gewoon werken hoor.. Gr:242 en 323
 
VOORLOPIGE!

Deelnemerslijst Star Bikers:
2 Tommy Rau B KTM
5 Hans Vogels NL YAMAHA
28 Sven Breugelmans B KTM
35 Jordi Paez NL HONDA
54 Michael Das NL HONDA
57 Arie Vos NL YAMAHA
58 Jan van Hastenberg NL HONDA
59 Willie van Wessel NL HONDA
61 Henk Knuiman NL KTM
62 Paul Mooijman NL ?
180 Bob Withag NL YAMAHA
247 Ken Vermeer NL YAMAHA
373 Sjoerd Schippers NL APRILIA
762 Vincent Burger NL YAMAHA
763 Iwan van der Valk NL ?
 
Hoorde dat hij morgen ook in Spa is ,zal kijken of hij wat voor ons kan betekenen Harry ,als hij mij niet bij kan houden zoek ik iemand anders.

MvD is er ook en geeft wat van die star bikers les morgen als ik het goed heb,kijk anders wel of er een kandidaat bij zit die wat kan bij dragen aan ons team Harry *D


Hoe was het vandaag Kees?

Je had mooi weer!
 
Ha Harry,

Het was super weer en er waren veel snelle jongens })

Heb zelf lekker kunnen sturen ;) Op naar zondag maar weer.

Oja ik heb van Marc nog een setje dubbele uitlaten gekocht,akra's *O*

Wow! da's niet verkeerd Kees!

Tot volgende week zondag dan!
 
GRRRRRR...wie moet mij dan aanmoedigen Bart??

Dat zal ik dan wel zijn, Het is een stuk leuker aanmoedigen als je rijders persoonlijk ken ;) Zo ook deze (wat oudere) man En natuurlijk die fietsenmaker uit zeeland :o

full


Wat zie ik hier Frans, word jij gesponsert door Van Meel? Niet slecht.

gr, Look.



 
Dat zal ik dan wel zijn, Het is een stuk leuker aanmoedigen als je rijders persoonlijk ken ;) Zo ook deze (wat oudere) man En natuurlijk die fietsenmaker uit zeeland :o


Wat zie ik hier Frans, word jij gesponsert door Van Meel? Niet slecht.

gr, Look.

Ja Look,En Harry word zelfs gesponsert door de Rabobank :P


"Dat zal ik dan wel zijn, Het is een stuk leuker aanmoedigen als je rijders persoonlijk ken ;) Zo ook deze (wat oudere) man En natuurlijk die fietsenmaker uit zeeland :o "
~
Ga je horen dan in Valkenswaard ;)




 
Laatst bewerkt:

Wat zeg je me daar, De RABOBANK, Ik ben ook lid van det clubpie. Dus eigen lijk ook sponsor van Harry. En je weet hoe je met de sponsers om moet gaan.
Vip behandeling, Ontmoeting in de pitbox, Foto's met handtekening, Het voorstellen aan alle toppers die mee doen, en dan zo iets als een "sky box"om onder het genot van een drankje de race te bekijken.
Tsja, Rababank, als ik zie wat ik aan die lui moet betalen moet dit makkelijk kunnen. :+

gr, Look.
 
je bedoelt " als je maar genoeg hypoticaire schuld hebt dat je ze dan ook sponsert ".
of bedoel je dat je bij de Rabobak werkt ???????. harry wel namelijk, nou ja werkt hij is er af en toe .
En ik met dat shirt van Van meel was in 2007(nr 213), nu rij ik met 242......Nick (van de foto's ) werkt ook bij die proleten bank, waar mijn vrouw haar spaar centen heeft ondergebracht.gr 242
 
is er een camping gelegenheid aanwezig op Valkenswaard, oftewel kun je er blijven slapen ........
zal ongetwijfeld wel.............gr 242
 
Ik was 17-9-'08 een van die star bikers en vond het een geweldige ervaring en ga als het goed is 18 nov.nog een keer de cursus volgen :) .
Ben nu wat aan het rond kijken wat het kost om deze sport voort te zetten :)
Hoorde dat hij morgen ook in Spa is ,zal kijken of hij wat voor ons kan betekenen Harry ,als hij mij niet bij kan houden zoek ik iemand anders.

MvD is er ook en geeft wat van die star bikers les morgen als ik het goed heb,kijk anders wel of er een kandidaat bij zit die wat kan bij dragen aan ons team Harry *D
 
Ik was 17-9-'08 een van die star bikers en vond het een geweldige ervaring en ga als het goed is 18 nov.nog een keer de cursus volgen :) .
Ben nu wat aan het rond kijken wat het kost om deze sport voort te zetten :)

Heb je niet zien sturen toen,je rijd hier wel op een fiets van Mars toch?

het is zekers een leuke sport *D
 
Wat zeg je me daar, De RABOBANK, Ik ben ook lid van det clubpie. Dus eigen lijk ook sponsor van Harry. En je weet hoe je met de sponsers om moet gaan.
Vip behandeling, Ontmoeting in de pitbox, Foto's met handtekening, Het voorstellen aan alle toppers die mee doen, en dan zo iets als een "sky box"om onder het genot van een drankje de race te bekijken.
Tsja, Rababank, als ik zie wat ik aan die lui moet betalen moet dit makkelijk kunnen. :+

gr, Look.

Morgen even langs Harry zijn sponsor of ze kaarten hebben voor de VIP tend van MvD ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan