Dynojet kit DR650 RSE 1993

Jaja oma :(

Het K&N filter zit er inmiddels in maar ik heb het idee dat m'n domi wel eens goed afgesteld moet worden...
Hij loopt errug hoog stationair (2000 toeren :N ) maar als ik hem met de stationairschroef lager zet heeft ie de neiging tot uitvallen... :(
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? (het spruitstuk is voor zover ik kan zien nog goed)

@ Zot:
Jij bood eerder aan om een run te komen doen maar is dat in een winkel waar jij werkt ofzoiets?
Misschien dat je me hier verder mee kan helpen? :}
 
Jaja oma :(

Het K&N filter zit er inmiddels in maar ik heb het idee dat m'n domi wel eens goed afgesteld moet worden...
Hij loopt errug hoog stationair (2000 toeren :N ) maar als ik hem met de stationairschroef lager zet heeft ie de neiging tot uitvallen... :(
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? (het spruitstuk is voor zover ik kan zien nog goed)
Vuile carburateur waar alle kleine (stationair)sproeier gaatjes dicht zitten schat ik zo. :]

@ Zot:
Jij bood eerder aan om een run te komen doen maar is dat in een winkel waar jij werkt ofzoiets?
Misschien dat je me hier verder mee kan helpen? :}
http://www.motorxtra.nl/
 
Jaja oma :(

Het K&N filter zit er inmiddels in maar ik heb het idee dat m'n domi wel eens goed afgesteld moet worden...
Hij loopt errug hoog stationair (2000 toeren :N ) maar als ik hem met de stationairschroef lager zet heeft ie de neiging tot uitvallen... :(
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? (het spruitstuk is voor zover ik kan zien nog goed)

@ Zot:
Jij bood eerder aan om een run te komen doen maar is dat in een winkel waar jij werkt ofzoiets?
Misschien dat je me hier verder mee kan helpen? :}

Hoest met het plakbandje?
 
Stukke beter, je had idd. gelijk over dat spruitstuk dat is nu zeker al duidelijk...
Het plakbandje zit er voorlopig nog goed op.
Nu ik dit verschil al zo duidelijk merk kan ik niet wachten tot het nieuwe spruitstuk er op zit en ie is echt goed afgesteld kan worden :)
In ieder geval alvast bedankt voor de hulp :}
 
Laatst bewerkt:
Zeg zoran hoe is het verder met de dominator.

Euh ja gaat wel goed hoor, steeds beter eigenlijk.
Ik denk dat het nieuwe spruitstuk veel verschil zal maken en dan kan ie ook nog op de bank om echt goed afgesteld te worden *D
Verder zit er een vers bandje en kettingsetje op en ga ik hem binnenkort cosmetisch nog even aanpakken :Y

Als alles klaar is zal ik is een cameratje lenen 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan