ha die Paulus,
Jij bent wel lekker op dreef he? Ga je vanaf vandaag alles wat ik schrijf ter discussie stellen. Maakt mij niet uit, want daar is deze site voor. Goed dat iemand kritisch is. Maar ik denk dat afstellen van een R6 blok toch iets anders is dan een Kawa Z1 blok, denk je niet? Of heb je ook al ervaring in het tunen van R6'en? Zo ja, waarom heb ik jouw naam dan nog nooit gehoord in tune-land? Maar goed, wellicht is er nog ergens verborgen talent. Ik mag dat wel.
Laat me in dat geval de vermogenstoenames dan maar eens zien in de vorm van een tabel of diagram.
Groetjes en succes met komend seizoen met je races. Of ben je gestopt?
Mark TT
Ik heb van m'n leven nog nooit geracet, en ik heb ook nog nooit een R6 getuned, maar dat wil nog lang niet zeggen dat het mij daarom ook niet lukt!
Daarbij gaat het er niet om wat voor soort blok je onder handen neemt, als je de techniek begrijpt, krijg je niet allen een oude Z1 sneller, maar ook een GSXR 1000, of een Hayabusa, of wat dan ook.
Daarbij is het absoluut niet de bedoeling om alles wat iemand schrijft de put in te boren, maar ik vind wel dat er op het technische vlak door de betere monteurs hier op het motorforum
goed nagedacht moet worden alvorens iets te schrijven, waardoor iemand die technisch iets minder of geen ervaring heeft op het verkeerde been gezet kan worden.
Dat je mijn naam nog nooit gehoord hebt in tune land, komt gewoon door het feit dat ik motortuning als een hobby zie, en ik me er ook niet echt in specialiseer.
Maar als je ooit een professionele tuner aan de lijn hebt, dan vraag je toch gewoon effe of ze ook wel eens van mij gehoord hebben, of als ze ook weleens van engine development gehoord hebben.
Die kunnen dan wel (goede of slechte) kritiek over mij hebben. (mits ze mij kennen natuurlijk.)
Groeten Paul.