• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

dynojet stage 1 kit voor cbr 600 f2

robbyvw

MF veteraan
Lid geworden
23 apr 2005
Waarderingsscore
0
beste mensen,

als ik op mijn motor zit en ontspannen rij dan merk ik aan mijn motor dat hij niet heel lekker loopt. net alsof hij te weinig benzine of lucht krijg. alleen bij volledig gasgeven loopt hij door.
ik heb er een open uitlaat op zitten en verder is hij standaard. volgens motoport in vianen ligt het niet aan het syncroon lopen van de carbs.

kan ik dit oplossen met het toepassen van een dynojet stage 1 kit icm een k&n luchtfilter? en is dit makkelijk te installeren (behoudens dan het spul uit elkaar halen). moet ik nog wat stellen aan het gebeuren zelf of is het de sproeiers en naalden vervangen en klaar?

ik hoor het graag van iemand!

robby

beste mensen,

als ik op mijn motor zit en ontspannen rij dan merk ik aan mijn motor dat hij niet heel lekker loopt. net alsof hij te weinig benzine of lucht krijg. alleen bij volledig gasgeven loopt hij door.
ik heb er een open uitlaat op zitten en verder is hij standaard. volgens motoport in vianen ligt het niet aan het syncroon lopen van de carbs.

kan ik dit oplossen met het toepassen van een dynojet stage 1 kit icm een k&n luchtfilter? en is dit makkelijk te installeren (behoudens dan het spul uit elkaar halen). moet ik nog wat stellen aan het gebeuren zelf of is het de sproeiers en naalden vervangen en klaar?

ik hoor het graag van iemand!

robby
in een dynojet set zitten vaak 1 of 2 set ups(kwa sproeiers etc)
het beste is om tijdens het inbouwen een testbank bij de hand te hebben zodat je na inbouw kunt testen of ie te veel of te weinig benzine of lucht krijgt aangezien de set ups in de setjes vaak niet goed zijn.
de diverse soorten en merken uitlaten kunnen al een groot verschil maken bij de afstelling

de motorzaak waar ik vaak kom heeft hier veel ervaring mee(Dode link)

Kan daar heel kort over zijn;

Ja, dat werkt gegarandeerd!

En ja het is erg lastig als je het zelf doet met name het afstellen.
Dit zou ik aan andere overlaten.

Ik heb het zelf handmatig gedaan en het heeft even geduurd voordat alles weer goed was.

Ruud Frerick te Zeeland moet je hebben.
In de zoekfunctie vindt je hier van alles over.

ook met een dynojet/factory kit moet de motor gesynchroniseerd worden.

Terug
Bovenaan Onderaan