dynotestbanken...

Mustang Sally

MF veteraan
24 jun 2001
1.389
5
Onder de rook van Utrecht
Goed, Ik heb dus een Guzzi 850, en deze wil ik verder onder handen nemen dan al gedaan is.

Wat is er al gedaan?

Luchter vliegwiel en koppelings drukgroep ( van 8,3 kilo naar 3,7 kilo )
Een enkelplaats koppeling, in plaats van twee droge platen.
36 mm Déllorto's met korte en rechte spruitstukken ipv 30 mm met 45 graden spruitstukken.
Een fractie grotere kleppen. Zwaardere V7 oliepomp en V7 oliedruksensor.
Twin spark met Silent Hectik Coils ( 4 bobines dus )
RVS race pijp voor tot achter, met grotere diameter.
K&N race filters ( van die konische )

De modificaties die ik nog door wil voeren : Digitale ontsteking, en ik zit nog te twijfelen over een snelle nokkenas, voor nog meer trekkracht onderin. De droomwens voor de komende winter is lachgas.


Wie weet er dus een bedrijf liefste in de buurt van Utrecht waar ik eens een betaalbare dynorun zou kunnen maken.
 

BertV

MF veteraan
21 mei 2001
11.489
3
40
Amersfoort
ik vraag met af of je er vrolijk van wordt maar ik heb een adres in Enkhuizen. ;) (behoorlijk eind weg, maar je kan lekker over de dijk)

http://www.mobu.nl

Was zeker niet duur en je wordt goed geholpen, gewoon een aanrader
 

Mustang Sally

MF veteraan
24 jun 2001
1.389
5
Onder de rook van Utrecht
Ach, het ging me eigenlijk niet eens om het dichte bij hoor.
Ik moet toch aan mijn 30.000 per jaar komen nietwaar, anders kan ik niet meer bluffen dat ik veel rijd ;)

Nee, het ging me inderdaad meer om de service en dergelijke.
Ik wil gewoon een goed, duidelijk en vooral eerlijk advies.
Het is dat mijn eigen dealer niet zo'n ding heeft, anders ging ik wel bij hem op de bank.

Ik ga eens even op de website kijken.
In ieder geval bedankt voor je reactie.

Groeten,

Mustang
 

NitroMax

MF veteraan
Donateur
Gert-Jan Laseur in Almere? Ik spreek hem morgenavond en zal ff vragen of hij iets over Guzzi's weet.

Ik ben met de "Bitch" toen bij Ruud Freriks geweest ( toen in de buurt van Rotterdam ). Adres staat wel in de motorbladen.

MWS in Almere: goede testbank en weet werkelijk alles van tunen. ook zijn adres staat wel in de motorbladen ( neem wel een dagje vrij als je er naartoe gaat, hij weet alles en legt ook alles uit. Heel interessant, maar erg tijdrovend :) )

En natuurlijk: Phillipe le Plat in Lille, 275 km rijden voor een goede tuner, geen probleem. Frans spreken? Ook geen probleem! Komen we daar ook weer eens ;)
 

Mustang Sally

MF veteraan
24 jun 2001
1.389
5
Onder de rook van Utrecht
Naar Lille, goed plan wel.

Kunnen we best doen, maar dan moet jij dus alle gesprekjes voeren, en ik weet niet of jij dat leuk vindt, en B of het wel handig is.
Volgens mij is zo'n klus namelijk rete-tijdrovend of niet.

Maar vraag eens rond Max, dat mag altijd, hoe meer info hoe beter nietwaar. Het gaat namelijk niet alleen om de kosten, maar ook om de uiteindelijke uitkomst natuurlijk.

Ook al aan het rondkijken voor andere wielen, in verband met die achterlijke bandenmaat.

W'll keep you informed!!! :}
 

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
1
www.kika.nl
Ook al aan het rondkijken voor andere wielen, in verband met die achterlijke bandenmaat.
Wat voor wielen zoek je :?
Kheb nog 2 FZR 1000 wielen ( witte 3-spaaks met de 320 mm remschijven er nog op :P ) Dus als je ze wilt :? .. Ohw uhm bandenmaat 120/60ZR17 voor en 160/60ZR17 achter. ( kan ook 120/55 zijn of 160/55, maar okay.) Kheb er de voorvork, achterbrug en de assen nog bij als je wilt :P

Kzal effe een piccie voor je zoeken....
Kheb effe geen betere foto... maar deze wielen dus..

_________________
Ik
mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan
.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-08-14 16:26 ]
 

Mustang Sally

MF veteraan
24 jun 2001
1.389
5
Onder de rook van Utrecht
Dat zou wel heel gaaf zijn.
Zoals je misschien wel weet, heeft een Guzzi cardan aandrijving, en zal dat probleem dus eerst opgelost moeten worden.

Eerst de tuning afmaken, daarna pas een keer in de winter het ketting probleem onder de loep nemen.....

Als je daar nog ideeen voor hebt?????
 

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
1
www.kika.nl
Dat zou wel heel gaaf zijn.
Zoals je misschien wel weet, heeft een Guzzi cardan aandrijving, en zal dat probleem dus eerst opgelost moeten worden.

Eerst de tuning afmaken, daarna pas een keer in de winter het ketting probleem onder de loep nemen.....

Als je daar nog ideeen voor hebt?????
Uhm... zo 1,2,3 niet nee... Sorry...
Ik hobby ook wel wat aan motoren, maar zover ben ik niet gegaan.. ( van cardan een ketting aandrijving maken...)
 

GuZ

MF veteraan
4 jun 2001
12.005
1
WAT NOU! (Amsterdam-Oost)
Wie weet er dus een bedrijf liefste in de buurt van Utrecht waar ik eens een betaalbare dynorun zou kunnen maken.
tja, als je mobu in enkhuizen overweegt, waarom dan niet hoogland in kwadijk. Mobu heeft daar tot kort al hun motoren gerunt, en ze hebben een helemaal up-to-date bank....

is goed volk....

mocht ik tijd hebben dan loods ik je er wel heen....

HIER het adres, zoals je ziet zijn de MotorManiacs daar vaste klant (net als de MonoManiacs) ;)
 

Niels

MF veteraan
Donateur
21 mei 2001
19.812
6
Ik heb nog wel een slijptol om hem lichter te maken, dan verplaatst ie sneller, ennuh een Vmax af fabriek heeft ook veel power ;) ;) ;)
 

Mustang Sally

MF veteraan
24 jun 2001
1.389
5
Onder de rook van Utrecht
grappig dat je dat noemt Niels,

Maar het gaat mij er juist om dat ik niet op een standaard motor rijdt.
Iedereen weet tenslotte dat Vmaxxen heel hard optrekken, iedereen weet ook dat Guzzi's dat niet doen.......héhéhé.

weer een beetje opgeknapt trouwens?