e-keurmerk, hoe te herkennen?

Rogier

MF'er
28 jun 2004
191
0
Groningen
Hoi,
Vorig jaar heb ik een 2e hands R1 gekocht. Prima machine en er zit een goed geluid in! (geen demper er meer in.... }) ) Ik ga binnenkort echter een paar dagen naar Berlijn en ik hoorde hier op het forum erg vaak verhalen over uitlaten i.c.m. veel kabaal en e-keurmerk. Nu vraag ik mij af of ik aan de uitlaat zelf ook ergens kan zien of deze dat heeft. Het is een Laser (ben het type even vergeten).
Kan iemand mij dit vertellen?
 
Het begin... is dat aan de kant van het motorblok of aan de uitgang?

Is het trouwens niet zo dat uitlaten zonder dit merk uberhaupt niet verkocht mogen worden?
Volgens mij waar de bocht de demper in gaat.
Oh ja, als er staat "not for road use" is het niet echt streetlegal :+
 
"not for road use"... Ja hoor, dat staat er bij mij natuurlijk weer op. :( |(

Waar mag ik mijn Yoshi nu wel gebruiken dan? :+ ;)
 
Dat wordt dan garagebox... :+ Achtertuin is ver te zoeken. ;)

@TS: Misschien is een piccie van je demper op zijn plaats?
 
Hoi,
Vorig jaar heb ik een 2e hands R1 gekocht. Prima machine en er zit een goed geluid in! (geen demper er meer in.... }) ) Ik ga binnenkort echter een paar dagen naar Berlijn en ik hoorde hier op het forum erg vaak verhalen over uitlaten i.c.m. veel kabaal en e-keurmerk. Nu vraag ik mij af of ik aan de uitlaat zelf ook ergens kan zien of deze dat heeft. Het is een Laser (ben het type even vergeten).
Kan iemand mij dit vertellen?

Bij een Laser staat het altijd aan het begin van de demper, dat is de kant waar de collector in je demper gaat.
 
Hoi,
Vorig jaar heb ik een 2e hands R1 gekocht. Prima machine en er zit een goed geluid in! (geen demper er meer in.... }) ) Ik ga binnenkort echter een paar dagen naar Berlijn en ik hoorde hier op het forum erg vaak verhalen over uitlaten i.c.m. veel kabaal en e-keurmerk. Nu vraag ik mij af of ik aan de uitlaat zelf ook ergens kan zien of deze dat heeft. Het is een Laser (ben het type even vergeten).
Kan iemand mij dit vertellen?
E-Keurmerk
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan