e-mail adres wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanscorp

MF veteraan
21 sep 2010
4.719
983
Almere
Ik heb 2 accounts, 1 aangemaakt in een duister verleden, "black_scorpion" en deze, sanscorp.

ik gebruik op mijn oude account het mailadres thug life scorpion (hotmail) en op sanscorp mijn as (achternaam) @gmail.com

mijn hotmail word bijna nooit gelezen en zo mis ik eigenlijk vaak de notificaties.
ik heb zojuist het mailadres van mijn oude account, black_scorpion, veranderd in een ander mailadres in de hoop dat ik mijn huidige account kon veranderen in het gmail account (snap je het nog?)

maar dit kan niet omdat het adres nog in gebruik is -O-
kan het gmail adres uit de database verwijderd worden zodat ik het op mijn sanscorp account in kan stellen?

ik zal het oude account even bevestigen in een nieuwe post hier in dit topic.

Verwijderen kan niet heb ik begrepen, dat hoeft dus ook niet, alleen een wijziging in het mailadres
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 2 accounts, 1 aangemaakt in een duister verleden, "black_scorpion" en deze, sanscorp.

ik gebruik op mijn oude account het mailadres thug life scorpion (hotmail) en op sanscorp mijn as (achternaam) @gmail.com

mijn hotmail word bijna nooit gelezen en zo mis ik eigenlijk vaak de notificaties.
ik heb zojuist het mailadres van mijn oude account, black_scorpion, veranderd in een ander mailadres in de hoop dat ik mijn huidige account kon veranderen in het gmail account (snap je het nog?)

maar dit kan niet omdat het adres nog in gebruik is -O-
kan het gmail adres uit de database verwijderd worden zodat ik het op mijn sanscorp account in kan stellen?

ik zal het oude account even bevestigen in een nieuwe post hier in dit topic.

Verwijderen kan niet heb ik begrepen, dat hoeft dus ook niet, alleen een wijziging in het mailadres
Nou nee.....
 
Ooooh stout, je mag maar 1 account hebben. Eén account laten blokkeren, de andere gebruiken met het goeie email adres, evt een modje PM'en.
 
Grr, ik was er ook al mee bezig, omdat er een mail met dezelfde vraag in de crewmailbox zat.
Is die muts me weer voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan